Värdens bästa spel!

Medlem
Värdens bästa spel!

Jippi dags att spela värdens bästa spel igen om ca 10 minuter

Final Fantasy 7 är klart om 10 minuter

det är absolut världens bästa spel! <33333

#blogg

Värdens bästa spel!

Njae...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

vad då njae?!

Medlem

vad då njae?!

Medlem

Om du tycker det är så, så måste det juh vara så

Men skämt å sido, det är bra spel 1 av dom bästa FF spelen tycker jag också, men att gå så långt i att säga att det är världens bästa är att gå till överdrift tycker jag ^^

Medlem

hmm xD ja... men det finns inte mycket spel som är bättre nu för tiden det ända som är bra med de som kommer ut nu är den nice combat grafic eller något sådant men alla har nog sen egna smak

FF VI, VII & VIII var seriens höjdpunkt. Eftersom jag tycker så så är det så! (men IV är också vass)

FF, serien som begick självmord och hyllas än idag, Trots sin nu väldigt ruttna spelupplevelse.
FF VI och nu senast FF IX var den sista delen som faktiskt givit något av värde.
Then...HE...happened. And...THEY...Cheered.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Ja, allt efter X kan vi med gott samvete glömma.

Skrivet av Sebastian Lind:

Ja, allt efter X kan vi med gott samvete glömma.

+ 1 (upphöjt till någon decimal)... Instämmer...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag har fortfarande kvar FF VII i original till PC här. Det var faktiskt det enda i serien som jag köpte själv istället för att bara lira hos polare.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

ja men ff XIII är bra på sitt sätt då försökte de gå tillbax till gammla battle stilen lite gran

Medlem

och storyn har alltid varit bra i alla spel men det är battle stilen eller det dära med alla jävla materia eller stenar det är sådan skillnad men ändå man kan inte bara leva i då tid du måste see framåt

Skägg.
10 Chambers

Jag får bokstavskombinationer av random encounters och grät inte en skvätt när bruden dog så jag tror inte att FF-serien är något för mig.


signatur
Medlem

så kan det vara i bland men det finns andra spel som jag antar du gillar som jag inte skulle ens orak försöka förstå mig på men FF kommer alltid vara in my <3

det nästan alla gnäller på spelena är att 7 eller 9 om inte 10 alltid har varit bättre men vad för har de alltid varit bättre är det kombat stilen eller är det story borden? vad är det så fall för fell och hur skulle man kunna rätta till felen hur kan man göra FF bra igen eller kanske ännu bättre har någon försökt tänkt det förutom de som utvecklar spelena... de försöker men det kanske vore änklare om de skulle kunna få hjälp. De lyckas alltid med en bra story tycker jag åt minstonde. Så där är inga problem det är mera Combat och lvling som är lite knäpt för mig. Jagsäger inte att det är dåligt men det är sådan stor skillnad mellan vissa spel. Om de fakits försökte göra mera som de andra eller något sådant eller kanske komma på något ännu bättre vore ännu mera awsome

Medlem

FF7 ÄR nog säkert det bästa spelet genom tiderna!

Medlem
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag får bokstavskombinationer av random encounters och grät inte en skvätt när bruden dog så jag tror inte att FF-serien är något för mig.

Samma här, manga och asiatisk anime får det att krypa längs ryggen på mig normalt. Det förvånar mig inte direkt att FF-serien (och J-RPG generellt) bara lockat mig marginellt förr, numera är intresset lika med noll.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

nä det är väll inte alla som förstår sig på det eller något sådant eller orkar försöka förstå sig på men det är världens bästa spel xD

Medlem
Skrivet av mathgull:

nä det är väll inte alla som förstår sig på det eller något sådant eller orkar försöka förstå sig på men det är världens bästa spel xD

Hehe jag kan definitivt hålla med om att FF VII är det bästa i serien!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Något som är bra i alla fall xD det är sant men de andra spelen är bra med men på sitt egna lilla sätt

1
Skriv svar