Thunderbird - Visa verktygsfältet?

Medlem
Thunderbird - Visa verktygsfältet?

Hej!

Har råkat förvirra mig själv rätt rejält.

Har av någon konstig anledning gömt verktygsfältet i Mozilla Thunderbird och nu lyckas jag inte få fram det igen. Tycker mig ha provat det allra mesta men kan ändå inte klura ut det. Känner mig allmänt korkad som inte hittar inställningarna för att visa/gömma fältet.

Någon vänligen själ som inte är allt för trött i skallen och orkar peka mig i rätt riktning?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Högerklick "show mail toolbar" där den normalt sitter?
eller var det inte den du menade?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Jo, exakt. Men jag får inte upp någon sådan meny i Thunderbird. Däremot fungerar det helt utan problem i Firefox.

Fältet där själva flikarna i Thunderbird sitter är inte aktivt på något sätt.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Då finns samma på view>toolbars
Hjälper inte det heller kan du ju testa att installera om det eller skapa en ny profil o se om det funkar.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

Då finns samma på view>toolbars

Som sagt, fältet är inte aktivt på något sätt alls. Kommer inte åt något överhuvudtaget i menyfältet, varken "visa", "akriv" eller några andra alternativ.

Känns onödigt att behöva ominstallera hela programmet bara för att menyfältet har försvunnit. Det måste ju gå att komma åt fler inställningar på något vis, om så med någon typ av tangentbords-kombo. Inga fler tips?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Helmysko, men det går att stänga av och starta programmet som vanligt?

Är det så att du inte heller kan komma åt stänga knappen så är det nog så att den har en update promt eller nått som ligger o lurar bakom nått annat fönster/minimerad. tabba o se.

Hjälper inget av det heller så boota om datorn (om du inte redan testat förstås) funkar inte det heller så installera om programmet, det är inte bökigt, bara installera det igen rakt över den gamla så ska du slippa göra inställningar o skit igen.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

1
Skriv svar