Looking For > BF3 lag.

Medlem
Looking For > BF3 lag.

Tjohoo!

Jag och polar'n Ehrsson söker nu ett Svenskt lag som har potential och motivation att nå högre grader.

Vi båda är 15 bast, slappar i skolan vilket leder till att vi får mycket speltid över. Vi kommer från Stockholm, föräldrar som accepterar att vi spelar och kör oss till dom olika lan-events som dyker upp här och var i Sverige. Stora som små.

Jag har varit " Head Boss " i dåvarande Electric Gaming, hämtat upp erfarenheter av eSport samt klan och teamplay i största allmänhet. Jag är inte den som whinar i matcher / träningar. Målet är att undvika public-lir så mycket som möjligt då jag bara tycker det är stört. Frag-kåta nissar, allt annat en det är bättre.

Därför att vi la ner Electric Gaming var för att , simpelt och enkelt, fel personer. Dom ville inte mer en att sitta och plocka guld-stjärnor i Bc2, sen efter det kanske börja pracca. Att lira på private server ville man ikke då man inte fick statsen uppdaterade and so on. Efter att ha vart så hela sommarn så beslöt vi i ledningen att det skulle läggas ner den 14 Augusti.

Man lever bara en gång, man ska ta vara på dagen. eSport är vad jag vill lira och satsar därför hel-hjärtat på det. Dock var Bad Company 2 fel spel, men det funkade om man bara ignorerade alla nack-delar.

Så, vad har jag och Ehrsson gjort efter den 14 Augusti? Jo, vi har lirat en hel del på ESL där det är hårdare motstånd en public. Där vi även har suttit och snackat med " Team Vitas " aka Black Ops Squad en hel del. Soft att sitta och lira med Europa-spelare, men sålänge det finns Svenska seriösa spelare så är det bara bättre.

***
15 år, ( vi var yngst i Electric Gaming då resten var 20+. )
Skjutglada, ( baserat på Bad Company 2. )

Sha, det finns inte så mycket mer att berätta. Vi önskar bara att om det är någon som är intresserad men blir skrämd utav ålder'n, give us a shot.

Det vi önskar mest.
* Seriöst , men inget dryg. ( Träningsdagar, effektiv speltid, organiserade träningar osv. )
* Motivation samt engagemang.
* Inga P12or / pojkar som lätt förknippas som flickor.
* Vi fortsätter gärna med att vara dom yngsta.

Här är ett litet klipp, han som spelar in glömde bort att ställa in " Record Microphone ". Det är inte så svårt att lista ut vem som är jag.
http://www.youtube.com/electricgaming10#p/u/3/XOEcoIR9EJo ( Om man lyssnar tillräckligt långt in så går jag faktiskt afk för någon minut inne i matchen. Som ni märker så är inte motståndet så högt och vi kör en blandning av organiserat / flame. Ingen taktik är in-övad sen tidigare. Vi nekar aldrig en utmaning. )

Vietnam klippet är bara att skita i, förstår inte varför jag laddade upp den.. "/

Skype: Tastyandy
Xfire: Tastyandy
Steam: Tastyandy
Hotmail: Tastyandy@hotmail.com
~~ Helst inte PM. ~~

Mailen och PM får man tag på oss innan måndag, jag lyckades bränna bort mitt moderkort häromdagen så att just för stunden sitter man på en Dell från -06.

Bör även tilläggas att vi är främst infanterister, ( Jag pilot i Bc2 ) annat kan tränas in. Därför gäller det att vara i tid.

Inaktiv

15 år och vill inte ha 12 åringar, skillnaden är inte speciellt stor mellan dom två åldrarna måste jag säga ^^ eller om man ska ta det klassiska "same shit, different name" =P

Vist man ska inte döma efter ålder, men då ska inte du göra det heller

Inaktiv

"Lika barn leka bäst" sägs det


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Tro vad ni vill, jag vet och dom jag snackat(r) med vet också. Jag har iallafall lagt fram vad jag ville säga. Seeya in BF3!

Inaktiv

Bara så det inte blir missförstånd heller, det var absolut inget bashande, tyckte det bara var komiskt

Medlem

Inte något speciellt komiskt med det, ungdomar brukar få lite vett i skallen så fort dom börjar sjuan..
Finns enormt många jobbiga 12- åringar som sitter med sina pipiga röster och skriker.
Döma efter åldern kan man oftast göra när folk är så pass unga, men som tillexempel kan en viss 15 åring vara en riktig idiot och en annan väldigt mogen för sin ålder.
Men som sagt, det är oftast när folk börjar högstadiet som dom börjar bli lite vettiga (personlig åsikt då).


signatur

Wai

Medlem

Fast detta är ingen tråd om 12 åriga pojkar och när de mognar!

Han letade efter BF3 spelare, Take it or leave it!


signatur

Everybody needs help.

1
Skriv svar