Medlem
Syndicate

Game Reactor var ju för bara någon månad sedan hos Starbreeze för att göra ett reportage och idag hittade jag info om att i kommande nummer av tidningen så kommer bland annat:

* Hemligt spel! - Vi är först i världen med hela storyn om ett ännu inte utannonserat storspel
* Borderlands 2 - Vi träffade utvecklarna
* Star Wars: The Old Republic - Jonas Elfving har testat det samt spenderat en heldag med utvecklarna
* Halo 4 - Ny information om Master Chiefs comeback
* Dead Island - Fet recension
* Space Marine - Vi har satt betyg
* Resistance 3 - Recensionen

Källa: http://www.gamereactor.se/tidningen/88

Jag är inte ensam om att tro och hoppas på Syndicate-info va?


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Woop woop! Ska bli spännande.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Död åt starbreeze om dom tar bort isometriska och gör en racklig fps av det

Frilansare

PC Gamer kommer att ha samma info om samma hemliga spel. Vilket det nu är. Och ni vet ju vilken av blaskorna som gäller.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

PC Gamer kommer att ha samma info om samma hemliga spel. Vilket det nu är. Och ni vet ju vilken av blaskorna som gäller.

Självfallet och tack för infon!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

PC Gamer kommer att ha samma info om samma hemliga spel. Vilket det nu är. Och ni vet ju vilken av blaskorna som gäller.

Hehe självfallet!

Ska bli kul att se vad Starbreeze har på gång. En spelstudio i Uppsala intresserar mig desto mer.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

PC Gamer kommer att ha samma info om samma hemliga spel. Vilket det nu är. Och ni vet ju vilken av blaskorna som gäller.

Aha, min grymma nyhet blev därmed ännu bättre, fan va gött!
Klart det är PC-Gamer som gäller!


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Det heter inte blaska, det heter kulturtidskrift.

Medlem
Skrivet av Werzion:

Jag är inte ensam om att tro och hoppas på Syndicate-info va?

Nej du, ge oss ett nytt syndicate plz. Fick lite syndicate vibbar av nya deus ex, kutar omkring med den där rocken och augments!

Medlem

Deus Ex human rev. är riktigt fint, de lyckades verkligen återskapa känslan av originalet. Hoppas på samma sak med Syndicate. Att Starbreeze håller det så hemligt är nästan absurt. Endast för att skapa hype kring det.

Medlem

Här är en annan tråd om Syndicate för de som är intresserade.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=444322

Medlem

Ser onekligen ut som ett FPS. Nice.
Kommer nog dock inte vara jättepopulärt hos vissa.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Ser onekligen ut som ett FPS. Nice.
Kommer nog dock inte vara jättepopulärt hos vissa.

Det är inte bara FPS det är ju en "Visceral FPS Experience" ^^

Inaktiv

Är någon alls förvånad över att det blir FPS?


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem
Skrivet av amphix:

Är någon alls förvånad över att det blir FPS?

Ja lite förvånad är man väl ändå. Kommer dock bli intressant hur själva spelet blir som FPS.

Medlem

Orginalet Syndicate från 1993 var ju rätt skojj då. Vet inte om det skulle vara lika skojj idag med samma spel-vy(isometrisk)?

Starbreeze har gjort bra spel tidigare så hoppas de kan förvalta detta nudå.

Medlem

Min tanke är att 1993 hade man inte kunnat göra ett FPS som varit så kul, däremot funkade ett megapixligt isometriskt perspektiv (med sjukt låg räckvidd/synfält, spelade om Syndicate Wars genom Dosbox i förra veckan hehe)

Idag funkar FPS hur fint som helst och senaste åren har de blivit duktigt detaljerade och magnifika. Tror absolut att det här inte behöver vara i fel riktning, Jag är nog hellre en agent och upplever världen ur dennes perspektiv/ögon än att sväva ovanför världen och fippla med fyra agenter (dagens AI lär ju vara smartare eller kännas irriterande korkat med dagens mått)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

FPS på konsol genererar så mycket pengar att det är svårt för utvecklare att ignorera.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar