Metal Gear Solid: Peace Walker HD stödjer co-op

Robot
Metal Gear Solid: Peace Walker HD stödjer co-op

Nyversionen låter dig samarbeta med upp till tre vänner, avslöjar Hideo Kojima.

#metal-gear-solid-peace-walker, #metal-gear-solid-2-sons-of-liberty, #metal-gear-solid-3-snake-eater


Medlem
Metal Gear Solid: Peace Walker HD stödjer co-op

Nice

Inaktiv

Åh herrevetenakspen käften Kojima och ta mina pengar!

Fick aldrig lira MGS2-3 och blev glad av att höra att det blev Substance versionerna.
PW körde man på PSP'n men Ps3/360 ger den rättvisa då PSP'n var "ok" kontroll mässigt.

Medlem

Kul. dock är jag glad bara det är högupplöst och de spel som utlovat. Men det betyder inte att jag klagar. Ser sjukt mycket fram emot att få sätta tänderna i det här.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Har det verkligen blivit bekräftat att dom första Metal Gears ska med i samlingen? Har tittat runt en del utan att det stått någonstans. Men om så är fallet blir det nog ett köp för mig trots att jag redan har MGS 2 och 3.

Medlem
Skrivet av Caravaggio:

Har det verkligen blivit bekräftat att dom första Metal Gears ska med i samlingen? Har tittat runt en del utan att det stått någonstans. Men om så är fallet blir det nog ett köp för mig trots att jag redan har MGS 2 och 3.

Men peace walker är väl ett måste för dig i så fall?
Peace walker är en direkt fortsättning på MGS 3 Snake Eater


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Inaktiv
Skrivet av Caravaggio:

Har det verkligen blivit bekräftat att dom första Metal Gears ska med i samlingen? Har tittat runt en del utan att det stått någonstans. Men om så är fallet blir det nog ett köp för mig trots att jag redan har MGS 2 och 3.

MGS1 kommer inte vara med, troligen Sony som inte vill då MGS1 finns på PSN.

Medlem
Skrivet av joary639:
Skrivet av Caravaggio:

Har det verkligen blivit bekräftat att dom första Metal Gears ska med i samlingen? Har tittat runt en del utan att det stått någonstans. Men om så är fallet blir det nog ett köp för mig trots att jag redan har MGS 2 och 3.

Men peace walker är väl ett måste för dig i så fall?
Peace walker är en direkt fortsättning på MGS 3 Snake Eater

Ajo, har varit lite småsugen på det också, fast hittills har det bara varit just det som skäl att skaffa samlingen, men nu verkar det som att jag har två till ^^ Men ska man inte ha kört Portable Ops också? Eller är storyn inget att stoltsera med?

Medlem
Skrivet av Caravaggio:
Skrivet av joary639:
Skrivet av Caravaggio:

Har det verkligen blivit bekräftat att dom första Metal Gears ska med i samlingen? Har tittat runt en del utan att det stått någonstans. Men om så är fallet blir det nog ett köp för mig trots att jag redan har MGS 2 och 3.

Men peace walker är väl ett måste för dig i så fall?
Peace walker är en direkt fortsättning på MGS 3 Snake Eater

Nej vad jag fattar är det ingen officiell uppföljare på något av huvudspelen. Jag tror inte kojima var så inblandad i det som han varit i de andra. Men visst det är säkert bra ändå...

Ajo, har varit lite småsugen på det också, fast hittills har det bara varit just det som skäl att skaffa samlingen, men nu verkar det som att jag har två till ^^ Men ska man inte ha kört Portable Ops också? Eller är storyn inget att stoltsera med?


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

1
Skriv svar