Därför rockar Call of Duty: Elite

Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Corporalen:

Ser ut som skräp. Inget nytt sedan CoD4... samma dödsanimationer, vapenanimationer och ljud. Kan de inte bara släppa en add-on pack till CoD4 istället?

Nu letar du bara efter saker att klaga på.

Han hittade tydligen några...

Medlem

Det jag tyckte var mest intressant med den här videon var att halva videon inte alls handlade om Elite, utan visade slumpmässiga snuttar från själva spelen. Otroligt irrelevant.

Medlem
Skrivet av Gottn:

Varför siktar dom inte in? Det är det första man får lära sig då man kör singeplayer på en ShootingRange.

På konsol är det meningslöst att sikta då det inte ger ngn nämnvärd precision;)

Medlem
Skrivet av Stephan:

Det jag tyckte var mest intressant med den här videon var att halva videon inte alls handlade om Elite, utan visade slumpmässiga snuttar från själva spelen. Otroligt irrelevant.

Höj ljudet nästa gång. De pratade om Elite hela videon igenom.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

När ska dom ändra motor?... börjar bli lite väl mkt spel på en o samma motor... tråkigt att allt e likadant... nä tacka vet jag DICE... BF3 FTW.. Nothin else matter..

Peace Out


signatur

//Peace out

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Höj ljudet nästa gång. De pratade om Elite hela videon igenom.

Eh, nej? Inte under tiden de visade video från spelen?

Medlem
Skrivet av Stephan:
Skrivet av StrongBad:

Höj ljudet nästa gång. De pratade om Elite hela videon igenom.

Eh, nej? Inte under tiden de visade video från spelen?

Oj, nä de råkade spela lite ljud ifrån spelet som det handlade om. Vilken usel klippning!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Oj, nä de råkade spela lite ljud ifrån spelet som det handlade om. Vilken usel klippning!

Uppenbarligen missar du min poäng. Din sarkasm är ovälkommen och onödig.

Medlem
Skrivet av Stephan:
Skrivet av StrongBad:

Oj, nä de råkade spela lite ljud ifrån spelet som det handlade om. Vilken usel klippning!

Uppenbarligen missar du min poäng. Din sarkasm är ovälkommen och onödig.

Inte alls. Din poäng var att det var irrelevant att de visade bild och ljud ifrån ett spel som ingår i Call of Duty Elite.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Inte alls. Din poäng var att det var irrelevant att de visade bild och ljud ifrån ett spel som ingår i Call of Duty Elite.

Min poäng var att tillägna hälften av en reklamfilm som är knappt tre minuter lång till att visa något annat än produkten de gör reklam för borde höja varningsflaggor. Om McDonald's gjorde en reklamfilm för en ny hamburgare där hälften tillägnades att visa hur goda deras strips är skulle jag vara väldigt skeptisk inför hamburgaren. Detsamma här, där det lades in otroligt mycket filler i en så pass kort reklamfilm istället för att beskriva produkten.

Är det en tillräcklig beskrivning, eller ska du tillgripa sarkasm igen?

Medlem
Skrivet av Stephan:
Skrivet av StrongBad:

Inte alls. Din poäng var att det var irrelevant att de visade bild och ljud ifrån ett spel som ingår i Call of Duty Elite.

Min poäng var att tillägna hälften av en reklamfilm som är knappt tre minuter lång till att visa något annat än produkten de gör reklam för borde höja varningsflaggor. Om McDonald's gjorde en reklamfilm för en ny hamburgare där hälften tillägnades att visa hur goda deras strips är skulle jag vara väldigt skeptisk inför hamburgaren. Detsamma här, där det lades in otroligt mycket filler i en så pass kort reklamfilm istället för att beskriva produkten.

Är det en tillräcklig beskrivning, eller ska du tillgripa sarkasm igen?

Nej jag tycker du gjorde ett utmärkt jobb själv i att illustrera det absurda i "poängen".


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Nej jag tycker du gjorde ett utmärkt jobb själv i att illustrera det absurda i "poängen".

Okej. Jag hoppas din fortsatta forumverksamhet är mer konstruktiv än så här.

Inaktiv

Visst är ni lite ironiska nu Fz?


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Därför suger COD (noob) Elite ...

Medlem

Så vad händer om ett år när nästa cod kommer ut? Vad betyder alla sparade stats från spelet då?

Medlem

fan nej... jag orkar inte en gnälla på skiten
(See what i did there? ;P)


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

fan nej... jag orkar inte en gnälla på skiten
(See what i did there? ;P)


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

dzl
Medlem

Tar Dice betalat för Battlelog?
Nä.
Case Closed.

Medlem
Skrivet av dzl:

Tar Dice betalat för Battlelog?
Nä.
Case Closed.

Tro mig, jag är inte förtjust i vad de gjort med CoD-serien, men låt oss basera omdömet på verkligheten.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

dzl
Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av dzl:

Tar Dice betalat för Battlelog?
Nä.
Case Closed.

http://images.webhallen.com/files/dutyeliteservices.jpg

Tro mig, jag är inte förtjust i vad de gjort med CoD-serien, men låt oss basera omdömet på verkligheten.

Låt mig få hata ifred!

Medlem

Förlåt! :,)


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Annanaz:

fan nej... jag orkar inte en gnälla på skiten
(See what i did there? ;P)

http://files.sharenator.com/wpfZFOyVdf_i_saw_what_you_did_the...

Oh noes u saw me.

Tihi var liten kul bild


signatur

Rwa?

Medlem
12
Skriv svar