En stam om dagen, är bra för själen och magen

Medlem
En stam om dagen, är bra för själen och magen

ENJOY

#blogg

Medlem
En stam om dagen, är bra för själen och magen

Vilken tur att du har så många STAMKUNDER på bloggen! HÖHÖHÖ!


signatur

Videomupp

Medlem

Haha där fick du till det! Det verkar ju onekligen som att många är inne och läser, och det är superkul. Extra roligt när doldisar kommenterar!

Formerna. Kontrasterna. Färgerna. Fantastiskt fina träd! Bilderna var inte illa heller.

Jag vill inte SÅGA bloggen, men nu när du POLINERAT av dig och börjat ROTA dig. Kommer vi fortfarande få lika många roliga och fina uppdateringar?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Traveller... du skulle väl aldrig... såga?? Dessutom har ingen pollinering skett, detta är från början till slut en jungfrufödsel... rent av en ny jesus ( Hoppas jag inte får på mig några kristna fundamentalister nu, det var menat på skoj).

Självfallet kommer ni få en massa inlägg, förhoppningsvis roliga och fina! Men de kommer handla om färg på bajs, konsistens på bajs och barnmat i olika färg och form. NEEEEEJ, jag ska verkligen inte bli en sådan där barn-idiot som bara kan prata om sina barn. Målsättningen är att fortsätta prata foto, men självfallet kommer många bilderna handla om och vara på tillskottet i familjen. Ungefär som jag gillar att plåta min hund

Du behöver inte oroa dig för några kristna fundamentalister... De få som återfinns på FZ är fortfarande på jakt efter mig för att ha kallat Bibeln för "schysst fantasy-bok" på nyhetsplats...

Medlem

Nice... you've got my back brorsan! Man kan alltid lita på dig i knepiga fundamentalistiska spörsmål. En dag trodde jag att jag var knäppast i stan... men så kollade jag och nej, det var fortfarande du

Det är min nisch, så att säga.

1
Skriv svar