Vinn Resistance 3

Robot
Vinn Resistance 3

Kommer jorden att räddas från Chimera-invasionen? Vinn spelet och ta reda på hur trilogin avslutas.

#resistance-3


Medlem
Vinn Resistance 3

lurig 2a fråga


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Tvåan var lite lustig, ja.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

mm, får se om man vinner denna.


signatur

Jag köpte den här eftersom jag bara kunde använda ethernet-kabel för att få wi-fi, efter jag köpte den så får jag väldigt bra wi-fi på min dator

Medlem

Tycker 3e frågan var lite krångligt formulerad, får hoppas jag uppfattade den rätt.
Lycka till allesammans !

Inaktiv

Har ni i alla fall XL i storlekarna?

Medlem

Ja fråga två var lite lurig och nej Berling du får sluta träna och vara så biffig


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Känner brorsan till Lead Art Designer av spelet.

OnTopic: Varför ser spelet ut som det är gjort typ av TF2 stil på grafiken? Trodde att det skulle vara mer "Seriös" grafik.

Medlem

Andra frågan får ni nog omformulera eller klarlägga lite, så som den just nu är skriven är den juh väldigt tvetydig.

Tredje frågan är lite väl mycket talspråk och saknar lite kommatering för att man faktiskt ska förstå vad det är ni frågar.

Medlem

XXL eller 3XL för tröja vore ju bra om det fanns utifall man vann :E


signatur
Medlem

hade varit roligt och vinna, har inga spel till ps3 ^^

Medlem

2a lurig. Med hänsyn till att 3 inte SLÄPPTS än.

Medlem

Tyckte fråga nummer 4 va riktigt klurig, svårast av dem alla! *ironi*

Medlem

Ja 2a frågan var svår att tolka... hoppas jag tolka rätt.

Medlem

Hoppas!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Inaktiv
Skrivet av MiLeS:

Ja fråga två var lite lurig och nej Berling du får sluta träna och vara så biffig

HEHE

Medlem

Åh så jävla fett, hoppas jag vinner

Medlem

på 2;a frågan hoppas jag inte dom räknar med 3;e spelet... för det släpps den 7;e .. och tävlingen avslutas den 8;e

Medlem

Sista Frågan var klurig

Medlem

Efter att man svarat på frågorna, måste man trycka "nästa" (där man kan läsa sina uppgifter) för att skicka resultaten? Tror int att jag gjort det förut :S

Medlem

2an var verkligen lurig.... hatar det -.-

Medlem
Skrivet av Spassy:

Känner brorsan till Lead Art Designer av spelet.

OnTopic: Varför ser spelet ut som det är gjort typ av TF2 stil på grafiken? Trodde att det skulle vara mer "Seriös" grafik.

http://www.youtube.com/watch?v=m7PHXyLp7aI

Jag tycker inte att det ser ut som TF2.

Medlem

くそ svarade fel på 2an


signatur

I was the turkey aaall alooooong!......

Medlem
Skrivet av bRAVEis:

くそ svarade fel på 2an

Jag kanske gjorde det

Medlem
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av bRAVEis:

くそ svarade fel på 2an

Jag kanske gjorde det


signatur

I was the turkey aaall alooooong!......

Medlem

Kan säga att fråga nr 2 var riktigt bullshit. När jag skrev svar då var det 3 spel som har släppts. Riktigt dumt gjort av FZ.

Medlem
Skrivet av HESA1:

Kan säga att fråga nr 2 var riktigt bullshit. När jag skrev svar då var det 3 spel som har släppts. Riktigt dumt gjort av FZ.

Jag svarade oxå 3. Dock hade jag glömt psp spelet. Tävlingen slutade när det 3e ps3 spelet var släppt, så jag tycker nog ändå det vart rätt gjort av fz. Dock kanske man kunde skrivit frågan på ett mer tydligt vis.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Fast frågan var "Hur många spel har det släppts i Resistance-serien" ? och när jag svarade då har det släpts 3 st. När jag läser "släppts" då tar jag det helt klart som hur många spel redan finns ute inte hur många spel kommer bli när tävling avslutas. Fel formulerad fråga imo.

Medlem
Skrivet av HESA1:

Fast frågan var "Hur många spel har det släppts i Resistance-serien" ? och när jag svarade då har det släpts 3 st. När jag läser "släppts" då tar jag det helt klart som hur många spel redan finns ute inte hur många spel kommer bli när tävling avslutas. Fel formulerad fråga imo.

Jo men man borde väl tänka så att de läser svaren när tävlingen är slut. I så fall skulle det finnas två svar ett för dem som svara innan det var släppt och ett för de som efter släppet. Och kanske omöjligt för tävlingen att hålla koll på. Men som sagt den var inte klockren skriven men å andra sidan kan jag tycka det är lite roliga när det är lite mer slumpartat och svårare att ha rätt. För annars är det ändå 10 000 som svarar rätt och då är chansen ändå minimal att man är en av dem.. när det är lite mer svårt så blir det förmodligen färre som har rätt och de som har det större chans till vinst.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

1
Skriv svar