Stora känslor i Rise of Nightmares-trailer

Robot
Stora känslor i Rise of Nightmares-trailer

På fredag släpps Rise of Nightmares till Kinect. Den senaste trailern visar hur den udda kontrollmetoden fungerar – och vad den gör med dig.

#rise-of-nightmares


Stora känslor i Rise of Nightmares-trailer

Rail-shooter??

Av vad jag sett hittils av spelet så får jag mer House of the Dead vibbar. Uwe Boll versionen alltså.
Kinect skulle kanske funka bättre i ett skräckspel om konrollen användes mer subtilt.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

ugh...

Fy...

EWWWWWwwwwwwwwwww.

Fyfan va fult, dåligt skit.

Medlem

Fy fan vad sunkigt, lät coolt när de först announcade spelet men precis som väntat verkar slutresultatet inte bli annat än skit

Medlem

Vad de överdriver sina rörelser, sådan kraft de använder. Det blir väl med alla sådana här spel. Minimala repetitiva rörelser för att trigga någon attack i spelet. När man sedan ledsnat och svurit över kontrollmetoden i en timme ligger spelet och dammar på någon hylla.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Spelarreaktioner..? Eh ja, vilka icke regisserade och spontana reaktioner detta är. Mycket trovärdigt.

Eller jag kan ha fel. Fullt möjligt att spelarna kommer att skrika av ilska och gråta för att de har lagt ner pengar på skräpet.

Medlem

Snyggt med ett par avklippta armar som svävar i luften. Fail!!

Medlem

Jag kan inte påstå att jag känner någonting inför det här spelet som lever upp till ordet "fruktansvärt".

Varför finns inte "Meh." som intermediärt svarsalternativ?

1
Skriv svar