WH40k: Space Marine på PC

Inaktiv
WH40k: Space Marine på PC

Är det nån annan än jag som är ruskigt pepp på det här spelet och kommer spela det på PC? I sådant fall så hojta till här så tycker jag vi lägger till varandra på vännerlistan och lirar tillsammans online. Är själv en 40k-nörd sedan länge (började väl med space hulk-brädspelet anno domini 1994) som sett mycket fram emot detta.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Jag är en WH40K nörd också - har en pre-order inlagd.
Du hittar mig på STEAM som Foolwolf


signatur

A badly drawn wolf

Medlem

Jag kommer nog att skaffa det när jag har pengar till det. Är väldigt sugen på det. Gillar Warhammer 40K ett tag nu, sedan 2006. Ni hittar mig som grymnir på steam.

Medlem

Kommer helt klart köpa sen när jag får pengar

Medlem

Jag har beställt det. Jag och en till kmr att köra chaos.
Har ni lust att vara med så adda Vonelffors på steam!

Inaktiv
Skrivet av Elffors:

Jag har beställt det. Jag och en till kmr att köra chaos.
Har ni lust att vara med så adda Vonelffors på steam!

Härligt, men det lär väl vara autobalans när man spelar online så vi kommer nog vara på samma lag hur vi än gör, om vi nu skulle vilja det, men som space marine är det Primarch Leman Russ som gäller! All hail the great wolf! Som Chaos kommer jag nog köra Black Legion. Dom har alltid varit favoriter


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

World Eaters om man kör chaos
Kötta support!

Inaktiv
Skrivet av Elffors:

World Eaters om man kör chaos
Kötta support!

World Eaters är ju såklart grymma, men Black Legion är mig varmast om hjärtat blir nog coolt om vi kör lite variation. Eller så kan vi ju designa vårt eget chapter kanske.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Skulle nog också kunna göra 1 dag kvar bara

Medlem

Idag kom skivan på posten - får se om det blir något spelande till helgen.


signatur

A badly drawn wolf

Medlem

Har addat er i min STEAM list nu.


signatur

A badly drawn wolf

Medlem

Okej!

Hmm, fanns en till på steam som hette samma som jag, alltså Grymnir xD

Jag är inte den som är ifrån USA xD

Inaktiv

Tjena

Alla WH40K gamers ;3 Devestator/Havoc Unit här.

Jag letar efter lite folk att lira med, Ifall nån av er vill lira så kan ni adda GameGazer på steam.

Happy Killing!


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Blir gärna addad av spelsuget folk på steam för lite lagspel, tämligen trött på att random nötter springer och fjollar sig i SG matcher och inte gör någon nytta!

Steam namn: Kraxxe

Spelar endast Tac.Marine med Bolter (Kraken/Aimer) eller Bolter(Kraken) + Storm bolter.
Inga jävla meltaguns eller plascannons här inte!

Har inga större krav från mitt håll på vilka färger vi spelar med, det lämnar jag åt er!

(Sticker dock till Spanien i en vecka så kan tidigast börja spela igen runt månadsskiftet!)

Medlem

Laggar spelet något för er? minst 70% av gångerna jag försöker lira public online så ser det ut såhär:

Medlem

Om spelet använder P2P så är det väl inte konstigt att det laggar?

Jag tittade på TotalBiscuit. Han älskade singleplayer men sågade multiplayer. Tror han sade att MP kändes som en konsoltitel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar