New Game+ avslöjat för Batman: Arkham City

Robot
New Game+ avslöjat för Batman: Arkham City

Spela om äventyret igen med alla prylar och uppgraderingar intakta. Nya utmaningar väntar!

#batman-arkham-city


Medlem
New Game+ avslöjat för Batman: Arkham City

Så ska det låta, New game+ är fint, speciellt fint också om det är någon tårtbit som ligger väntar på dig i slutet för att du spelar igenom spelet igen fast lite svårare ^^

Medlem

Nice! Låter perfekt för den här sortens spel.

Inga varningar! ojojoj jag kommer få så mycket spö!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Om jag inte minns fel, kunde man också göra så i batman arkham asylum?


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Inaktiv

Inga varningar på svåraste i asylum. Kör det just nu, lite klurigt skall erkännas.


signatur

äldre än dig!

Medlem

men det finns väl inget game+ i arkham va? du spelar det väl bara på svåraste, fast utan att behålla saker?
det här påminner mig om RE4 iaf, som jag lirade igenom typ 4 ggr tillslut
iaf så verkar detta nice! längtar!

Medlem

Innebär det att det finns ytterligare en svårighetsgrad efter hard på Asylum? Jag får nämligen counter-varning i fighterna, men däremot till skillnad från medium inga varningar om när fiendens attack kommer att ske.
Utan counter lär det ju, precis som Traveller säger, bli en sjujäkla massa stryk

Ser fram mot City!

Jag har kört genom "AA" - tre gånger på hard, varje gång blev det lättare.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av najtrows:

men det finns väl inget game+ i arkham va? du spelar det väl bara på svåraste, fast utan att behålla saker?
det här påminner mig om RE4 iaf, som jag lirade igenom typ 4 ggr tillslut
iaf så verkar detta nice! längtar!

jo det stämmer, kör om igen fast på svåraste. Man får dock fortfarande "Press Y to counter-varning" men den där spidersence-varningen är borttagen.


signatur

äldre än dig!

1
Skriv svar