Diablo 3-betaklient läckt

Robot
Diablo 3-betaklient läckt

Slanga hem klienten i väntan på det stundande betatestet eller se det spelas live.

#nyhetstips, #diablo-iii, #blizzard


Medlem
Diablo 3-betaklient läckt

Fyfan va avis man blir haha ;D. Dock varit signad för betan sedan jordens begynnelse känns det som, Så håller tummarna för att få en invite.

Medlem

De nämnde ju dota på gamescom. huruvida detta var något som skulle komma ihop med D3 eller till SC2 var dock inte så tydligt. men de nämnde att de skulle komma med mer info om detta senare.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Scream112:

De nämnde ju dota på gamescom. huruvida detta var något som skulle komma ihop med D3 eller till SC2 var dock inte så tydligt. men de nämnde att de skulle komma med mer info om detta senare.

På presskonfan snackade de om Dota till Starcraft 2.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Scream112:

De nämnde ju dota på gamescom. huruvida detta var något som skulle komma ihop med D3 eller till SC2 var dock inte så tydligt. men de nämnde att de skulle komma med mer info om detta senare.

På presskonfan snackade de om Dota till Starcraft 2.

Ok, men frågan är om det inte hänger ihop ändå? Hmm nyfiken på vad för dota-typ utav lir blizzard klämmer ur sig förr eller senare hur som helst

Medlem

F&F har ingen NDA alls, om ni vill glo på streams osv så är det bara att göra detta...

http://www.diablofans.com/

Medlem
Skrivet av Tomtefar:

F&F har ingen NDA alls, om ni vill glo på streams osv så är det bara att göra detta...

http://www.diablofans.com/

Grymt! tack!

Skägg.
10 Chambers

Kikar på ustreamen nu... ska nog ringa Blizzard-folket i Sverige och se om vi inte kan sätta upp en egen stream...


signatur
Medlem

OMNG OMG OMG!!

Medlem

Urk vad man längtar efter detta! Känns segt att sitta på jobbet med all denna information att sätta tänderna i. Med en beta invite skulle sjukskrivning ligga nära..

Medlem

Har tittat i 2 timmar nu och det ser mycket bättre ut än jag trott att det skulle göra. Får mig att undra varför de släppte bilder och game play-filmer från en tidigare build som var så mycket mycket sämre bara en kort tid innan. (Överförtydligar här för Hudda, då det kan behövas, att jag inte "sågar spelet vid fotknölarna" eller "spyr galla" över det. Det ser bra ut.)

Medlem

Släpp spelet genast!


signatur

Meep!

Inaktiv

Vill ha Diablo 3 nu!

Medlem

Får kanske min key idag utav polarn. Hoppas på det i alla fall, Han har dock bara 5st keys att ge ut till alla vänner. Så får se om man lyckas få en vid hans lotteri han ska ha idag lol.

Typiskt att alla våra vänner vill spela. på Diablo 2 tiden fixade han key till mig utan problem, men efter Diablo 2 så blev alla vänner hooked. Så nu får han lotta ut dom keysen han har tillängliga. Lite trist att han abra fick 5st för Friends and family betan faktiskt. Snålt

ps
Lägger upp då en svensk full hd stream i fall jag får det.

Medlem

eeeeeeeeeeeeeeew det blev kladdigt i mina kallingar...
finns inget som jag ser fram emot som d3 och t2
med min über tur så lär jag inte komma in på betan om dom inte släpper en preoder beta.

Medlem

Jag är helt säker på att spelet kommer inte förns 2012. Om ändå tidigt 2012 (januari-februari). =(


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Här är länk som streamas Live just nu

http://sv.twitch.tv/fluddastud

Medlem

fyy vad nördig man känner sig när man suttit och laddat ner klienten och bara sitter i D3 menyn och glor igenom options

nu är man redo för betan i alla fall (så länge man får en invite)


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Inaktiv

Satan i gatan vad sugen jag blev på Diablo 3 efter att ha kollat på streams hela morgonen. Släpp spelet då!


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Naaaii! I SHALL NOT SPOIL 4MASELF *FIGHTING THE URGE*

Medlem

SPOILER

Tydligen så har dom dataminat D3 och istället för etn secret cow level så kommer det finnas ett område med ponnys, och en ponnyboss med tentakler xD

Medlem
Moderator | Testpilot

Aftonbladet rubrik!!!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Zaptagious:

SPOILER

Läste att dom kommer ha en hemlig nivå också, men istället för kossor kommer det vara ponnys med tentakler xD

We have all seen enough hentai to know where this is going.


signatur

Nämen!

Medlem

Klienten var jag bara tvungen att ladda ner och installera, men jag vet inte om jag vågar titta på Livestreams och spoila allting

Medlem

Det ser så otroligt najs ut!

Skrivet av Vorheece:

Har tittat i 2 timmar nu och det ser mycket bättre ut än jag trott att det skulle göra. Får mig att undra varför de släppte bilder och game play-filmer från en tidigare build som var så mycket mycket sämre bara en kort tid innan. (Överförtydligar här för Hudda, då det kan behövas, att jag inte "sågar spelet vid fotknölarna" eller "spyr galla" över det. Det ser bra ut.)

Jag tycker att det ser ut som det gjort i alla gameplays.

Medlem

omg... Ser så jävla roligt ut! Enda grejen dom kan förstöra det här spelet är att man inte kan customiza sin karaktär så mycket. Olika spells, uppgraderingar och attributes.

Alltid roligt när man är unik och alla är olika.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Jag ser inte vart man kan ladda ner det på sidan! Eller så har dom tagit bort det.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Den beta som läckt är dock US beta. kommer troligen komma en helt ny klient för EU när dom startar den betan, vilket dock kommer vara efter US closed beta startat!

Medlem

förmodligen blind, men vart hittar man klienten? hittar inget på battle.net...

12
Skriv svar