Deus Ex: HR Tack edios för bästa singelplayer spelet på LÄNGE!

Medlem
Deus Ex: HR Tack edios för bästa singelplayer spelet på LÄNGE!

Så har precis avklarat deus ex på näst svåraste, Jag hatar singelplayer spel oftast mer än något annat, ända spelen jag har njutit av är half-life. Men detta, går inte att gemföra musiken, känns som du är i en film rös till i varje ögonblick när musiken slog igång. Tron/Time machine känsla i den helt underbar!

Nog med musiken hur väl få buggar jag stötte på och hur stort spelet är är helt fucking otroligt! och att du kan ändra storylinen med valen du gör är inte sämre heller.

Något att notera är att jag hade väl inga direkta svårigheter man jag fick ju anstränga mig lite, och jag är gamal fps spelare som spelat på hög nivå med reflexer aim och spelförståelse få har, vilket får mig att förstå dom som är inte så jättebra måste få ut fyfan så mycket mer av pengarna än jag fick.

Sedan att detta fick en 4a pga inte actionrikt you gotta be kidding me? tog du ens valet att skita i att stealtha och ta ut alla? tvivlar, för ifall du gjorde det då är du knäpp! fanns flertal fighter jag rullade runt hörn tog ut massvis med fiender då jag tog valet att ignorera stealth för jag vill köra aim out, visst ibland stealthade jag igenom.

Men att sitta att säga detta inte vart actionpackat är ju rent ut sagt idiotiskt, gemför man detta med BF/HL vinner detta utan problem med hur laddad actionen vart, Sen att du inte gjorde valet att springa in i rummet skjuta hel vilt och försöka plocka ner 15 st som siktar emot dig, tycker det är trist förstår jag dig.

Men att du rullade runt tittade upp plockade ut 3 st ner igen gå till höger rulla ut med vapnet plocka ut en vid flanken som har en position sen dra igång din stealth spring ut ur rummet upp för trappan titta in igenom andra våningensdörr för ta ut 2 st i öppen position som hade bra täckning när du vart där nere men ej upp och ej visste du vart där... nej du iaf tack för mig blir väl sönderflamad för dålig stavning m.m men detta spelet vart helt sanslöst storywise och gameplay wise ge mig expansionen nu!

7 av 5 möjliga av mig för ett singelplayer spel, väntar på expansionen http://www.youtube.com/watch?v=GcFB8Rmy-Sc

Föresten någon som vet vart man kan få tag i musiken ifrån spelet?

...:::::::Btw detta är coppy ifrån reply deus ex recension jag vill bara få ut att folk som ej köpt spelet köper det för jag som hatar singelplayer spel som är comptetition nörd tyckte om det så starkt, kan jag inte göra mer än rådge er att köpa detta singelspelet före något annat fps singelplayer spel.:::::..

Medlem

Har höga förhoppningar för det här spelet. Fick hem det igår, Augmented edition på Steam (As billigt också! 260:-, thx nj^!). Meeeeen så kan man inte lira det, precis påbörjat Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena som ska (Måste) klaras av, stått alldeles för länge i spelhyllan.


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Testpilot

Här finns en del av musiken:
http://soundcloud.com/gamespot/sets/deus-ex-human-revolution/

Lirade min första genomspelning med stealth & ickedödligt våld , denna omgång skall det däremot skjutas friskt.

Medlem

Om man köpte Augmented eller Collectors edition så får man med 12 soundtracks från spelet på Making of DVDn. ploppa i den och öppna skivan i filhanteraren så ligger de där som mp3.
Det saknas dock flera låtar som tydligen ska släppas i samband med en riktig OST release någon gång i framtiden (inget datum ännu).
T.ex. så saknades det The Hive musiken (den var skönare utanför klubben imo ) så den fick man leta upp på youtube.

Medlem

jag köpte via steam fick inga låtar så tankade via torrent ist

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Här finns en del av musiken:
http://soundcloud.com/gamespot/sets/deus-ex-human-revolution/

Lirade min första genomspelning med stealth & ickedödligt våld , denna omgång skall det däremot skjutas friskt.

Det gör du rätt i, tycker det är trist att endast stealtha ska testade det senare kanske 3e gången jag spelar om det just nu kör jag armor piercing och maxxar upp min 10mm:are galen skada den gör haha! riktig kul att endast köra pistol men är endast vid slutet av detroit kan anta det blir svårare sen,dock så gör ju pistolen mer skada senare då alla fiender har armor då

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Här finns en del av musiken:
http://soundcloud.com/gamespot/sets/deus-ex-human-revolution/

Lirade min första genomspelning med stealth & ickedödligt våld , denna omgång skall det däremot skjutas friskt.

Det gör du rätt i, tycker det är trist att endast stealtha ska testade det senare kanske 3e gången jag spelar om det just nu kör jag armor piercing och maxxar upp min 10mm:are galen skada den gör haha! riktig kul att endast köra pistol men är endast vid slutet av detroit kan anta det blir svårare sen,dock så gör ju pistolen mer skada senare då alla fiender har armor då

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Här finns en del av musiken:
http://soundcloud.com/gamespot/sets/deus-ex-human-revolution/

Lirade min första genomspelning med stealth & ickedödligt våld , denna omgång skall det däremot skjutas friskt.

Det gör du rätt i, tycker det är trist att endast stealtha ska testade det senare kanske 3e gången jag spelar om det just nu kör jag armor piercing och maxxar upp min 10mm:are galen skada den gör haha! riktig kul att endast köra pistol men är endast vid slutet av detroit kan anta det blir svårare sen,dock så gör ju pistolen mer skada senare då alla fiender har armor då

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Sedan att detta fick en 4a pga inte actionrikt you gotta be kidding me?

Läste du ens recensionen?
http://www.fz.se/artiklar/spel/20110822/deus-ex-human-revolut...

Skrivet av FuzioN:

tog du ens valet att skita i att stealtha och ta ut alla? tvivlar, för ifall du gjorde det då är du knäpp!

Hör du det Mats Nylund, FuzioN tycker du är knäpp.

Skrivet av FuzioN:

Men att sitta att säga detta inte vart actionpackat är ju rent ut sagt idiotiskt

Exakt vem har sagt att det inte är actionpackat?

"...i ett spel som ger dig ett så brett spektrum från ultravåld till ickevåld att välja mellan ..." - citat från Mats Nylund


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Testpilot
Skrivet av FuzioN:

Det gör du rätt i, tycker det är trist att endast stealtha ska testade det senare kanske 3e gången jag spelar om det just nu kör jag armor piercing och maxxar upp min 10mm:are galen skada den gör haha! riktig kul att endast köra pistol men är endast vid slutet av detroit kan anta det blir svårare sen,dock så gör ju pistolen mer skada senare då alla fiender har armor då

Det är faktiskt en fin utmaning att lära sig patrullernas rutter och sedan smyga upp bakom och ta ned en fiende utan att de andra ser nåt.
Särskilt om man försöker att inte trigga några larm , hade en hel del kul tillfällen där jag hackat larmterminalen och stängt av den och vakten desperat försöker springa dit och larma för att stupa efter några steg med 10 000volt genom kroppen - BZZZZT!!

I denna genomspelning skall jag satsa på att också hacka turrets och robotar för maximal skojfaktor mot vakterna!

Medlem

Hur kan man hata singleplayerspel? <_<
Spelar nästan heller SP med bottar än MP med efterblivna snorvalpar som beter sig värre än bottarna i sp
(och jag har lirat MP sedan jag kunde stå typ)

Medlem
Skrivet av Harakiri:
Skrivet av FuzioN:

Det gör du rätt i, tycker det är trist att endast stealtha ska testade det senare kanske 3e gången jag spelar om det just nu kör jag armor piercing och maxxar upp min 10mm:are galen skada den gör haha! riktig kul att endast köra pistol men är endast vid slutet av detroit kan anta det blir svårare sen,dock så gör ju pistolen mer skada senare då alla fiender har armor då

Det är faktiskt en fin utmaning att lära sig patrullernas rutter och sedan smyga upp bakom och ta ned en fiende utan att de andra ser nåt.
Särskilt om man försöker att inte trigga några larm , hade en hel del kul tillfällen där jag hackat larmterminalen och stängt av den och vakten desperat försöker springa dit och larma för att stupa efter några steg med 10 000volt genom kroppen - BZZZZT!!

I denna genomspelning skall jag satsa på att också hacka turrets och robotar för maximal skojfaktor mot vakterna!

Ja ja sa inte det vart svårt, men när man väl fått stealth och stackat på sig energi är det faktist sjukt lätt med stealth och energy sen maxxa upp massa energy bars men kul är det jo klart är det svårt beror ju på hur man gör det dock! fast göra det utan använda stealth och stalkar bara det är mer tidspressande än svårt i mitt tycke men klart det har sin sort av svårighet tålamod och lite hjärna det som gör spelet så bra du kan spela spelet efter hur du vill

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Hur kan man hata singleplayerspel? <_<
Spelar nästan heller SP med bottar än MP med efterblivna snorvalpar som beter sig värre än bottarna i sp
(och jag har lirat MP sedan jag kunde stå typ)

För nästan alla singelplayer spel har så jävla dålig storyline och music i bakgrund och känsla. speciellt bf serien och alla cod spelen.

när jag snackar multiplayer snackar jag inte om public utan köra 5vs5 eller liknande emot vettiga spelare som är skickliga, och det är svinlätt att manipulera ett AI på botarna iaf för mig, därför också

Medlem

Bra spel, men inte lika bra som ettan som fortfarande är mer avancerad och involverade.

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av raefzm88:

Hur kan man hata singleplayerspel? <_<
Spelar nästan heller SP med bottar än MP med efterblivna snorvalpar som beter sig värre än bottarna i sp
(och jag har lirat MP sedan jag kunde stå typ)

För nästan alla singelplayer spel har så jävla dålig storyline och music i bakgrund och känsla. speciellt bf serien och alla cod spelen.

när jag snackar multiplayer snackar jag inte om public utan köra 5vs5 eller liknande emot vettiga spelare som är skickliga, och det är svinlätt att manipulera ett AI på botarna iaf för mig, därför också

Men varken BF eller CoD är väl singleplayer-spel? CoD var väldigt single-playerinriktat i de första 2 spelen och de gjorde det fantastiskt bra!

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av raefzm88:

Hur kan man hata singleplayerspel? <_<
Spelar nästan heller SP med bottar än MP med efterblivna snorvalpar som beter sig värre än bottarna i sp
(och jag har lirat MP sedan jag kunde stå typ)

För nästan alla singelplayer spel har så jävla dålig storyline och music i bakgrund och känsla. speciellt bf serien och alla cod spelen.

när jag snackar multiplayer snackar jag inte om public utan köra 5vs5 eller liknande emot vettiga spelare som är skickliga, och det är svinlätt att manipulera ett AI på botarna iaf för mig, därför också

När jag talar om SP är det knappast BF eller COD serien. Där håller jag helt med dig. Riktigt skräp. Scriptat skit tbh. Anser dem bara finnas till MP.

Inaktiv

Förstår knappt vad du skrivit. Fått läsa om delar av ditt inlägg flera gånger för att fatta vad du menar.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Någon mer än jag som hittade det löjligaste sättet att döda sistabossen med?

http://www.youtube.com/watch?v=1pNuyRytEHA

Inaktiv

Det absolut roligate är när man hackar turrets och har heavy lift.

Man kan gå och HÅLLA i turreten man hackat och den skjuter fan ner allt!

Sjukt tillfredsställande

edit: hittade en video på youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=RY1W80cWGwY

It is najs, absolut, men, jag gillar inte inventariesystemet...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag älskar spelet, bästa på länge. Spelar igenom en andra omgång nu. Ljud och musik är otroligt bra, hoppas man kommer kunna köpa soundtracket digitalt senare.

Kul att det en bit in i spelet framkom att de spelade en av de teman som fanns i DX1


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar