The Old Republic-beta försenas

Robot
The Old Republic-beta försenas

Europa får vänta på buggjakten i Star Wars: The Old Republic.

#star-wars-the-old-republic, #bioware


Medlem
The Old Republic-beta försenas

...... spfapskfgn eofab *kör penis i datorfläkten*


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av saru:

...... spfapskfgn eofab *kör penis i datorfläkten*

Ooookej


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av saru:

...... spfapskfgn eofab *kör penis i datorfläkten*

Ooookej

Av besvikelse alltså....eller?


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av saru:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av saru:

...... spfapskfgn eofab *kör penis i datorfläkten*

Ooookej

Av besvikelse alltså....eller?

Medlem
Medlem

bah detta spel kommer bara hålla tills gw2 kommer ut ^^ i alla fall för min del


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

så fort jag fixat mig en tidsmaskin så är det här spelet det första som ryker

Medlem

Skandal!


signatur

Meep!

Medlem

Den som väntar på något gott vänt... i helvete heller. Sätt fart nu!

Medlem

Förmodar att det är den öppna betan som menas?

Kan nämligen med 100% säkerhet bekräfta att minst en svensk har deltagit i den stängda betan under 31 dagar i Juli.

Medlem
Skrivet av Acarus:

Förmodar att det är den öppna betan som menas?

Kan nämligen med 100% säkerhet bekräfta att minst en svensk har deltagit i den stängda betan under 31 dagar i Juli.

Är den stängda som menas. Det har funnits européer i betan redan men väldigt få i jämförelse med amerikaner. De planerade att ta in en mängd européer i förra veckan med det sköts upp och skjuts visst upp ett litet tag igen nu.

Inaktiv

Helt apropå första posten. tror rubriken på nyheten är något fel. Repubic inte republic

Medlem
Skrivet av AHTF:

Är den stängda som menas. Det har funnits européer i betan redan men väldigt få i jämförelse med amerikaner. De planerade att ta in en mängd européer i förra veckan med det sköts upp och skjuts visst upp ett litet tag igen nu.

Jag förstår, tackar för förtydligandet

Om spelet kan sägas att det är wow möter masseffect. Masseffect story med wow quests. Och ja, det är precis så schizo som det låter. Gå och döda tio fiender av typ x, hämta/lämna föremål det och det osv. Men de flesta för en intressant storry vidare som gör spelet intressant att fortsätta med. Till skildnad från många andra mmorpg:er så känns storyn mer intressant som drivkraft än att "maxa lvln så man kan börja köra endgame". Det som är segt är bara att just gameplayet är väldigt likt det man redan är van vid (har tröttnat på) i alla andra mmorpg:er. Att sedan dialogvalen inte verkar göra någon som helst större skildnad utom att ge en light eller dark side points är ju också lite trist när de lagt ner så mycket jobb på det. Och att ALLA av samma klass har exakt samma bakgrund kan ju driva en riktigt rollspelare till vansinne

I övrigt ett väl utformat spel som det märks att de polerat på ett bra tag. Det är ett bra spel som kommer hålla folk underhållna ett tag, framför allt de som är fanns av ME och SW. Men det är inget revolutionerande. Framförallt gameplayet kunde de verkligen lagt mer krut på och skapat något nytt ist för att gå i samma fotsteg som tidigare.

.... har jag hört ....

Moderator | Testpilot

Jag tipsade ju om detta


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Dem kunde väl bara släppt det och sen låtit spelarna bestämma själva om de ville tanka klienten två gånger eller inte.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Hade ändå inte tänkt smygtitta på betan så mig gör det inget.

Vill ha den polerade produkten.

Medlem
Medlem
Skrivet av marduk:

Vill ha den polerade produkten.

Det vill väl alla. Det är därför folk vill in i betan och hjälpa till att leta så många buggar som möjligt och tala om vad som inte fungerar rent story- och balansmässigt. Ju förr det är gjort desto tidigare får vi den färdiga och (förhoppningsvis) polerade produkten.

Medlem

Alltid dessa amerikaner...

Medlem

ashhhh.... det var ju kasst!

Medlem

"Repubic-beta" ?

Inte "Republic-beta" ?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Bryr mig inte änns på tanke på hur mycket bra det finns o lira nu...Deus Ex, Dead Island, Warhammer 40K Space Marine och oktober kommer nya Batman, Rage och Might & Magic Heroes VI. Jag menar var fan ska man hitta tid och testa ett slitet mmo spel!? ;D


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Jag har redan "beta"-testat spelet lite, men hade otur att det var när jag var som mest upptagen i mitt liv.

Medlem

Tera kommer att krossa Swtor... I hope, detta spel e WAY för hypat

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Tera kommer att krossa Swtor... I hope, detta spel e WAY för hypat

GW2 kommer smeka allt.

Medlem
Skrivet av Hannu:
Skrivet av vuze2143:

Tera kommer att krossa Swtor... I hope, detta spel e WAY för hypat

GW2 kommer smeka allt.

press one, spell, press two, spell....

naaa att random klicka lite för att dps,a lite e old..

tycker Tera verkligen försöker skapa något nytt

Medlem
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av Hannu:
Skrivet av vuze2143:

Tera kommer att krossa Swtor... I hope, detta spel e WAY för hypat

GW2 kommer smeka allt.

press one, spell, press two, spell....

naaa att random klicka lite för att dps,a lite e old..

tycker Tera verkligen försöker skapa något nytt

Och med skapa något nytt menar du att man måste ha kameran mot fienden, något som man redan har gjort på alla andra MMOs? Det kallas att locka kunder med en gimmick.

Förstår faktiskt inte grejen riktigt grejen med SW:TOR heller. Ser ut som ett dåligt MMO med dialogval som avgör hur nästa mini-instans endast du kan gå in i kommer se ut.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Guaze:
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av Hannu:
Skrivet av vuze2143:

Tera kommer att krossa Swtor... I hope, detta spel e WAY för hypat

GW2 kommer smeka allt.

press one, spell, press two, spell....

naaa att random klicka lite för att dps,a lite e old..

tycker Tera verkligen försöker skapa något nytt

Och med skapa något nytt menar du att man måste ha kameran mot fienden, något som man redan har gjort på alla andra MMOs? Det kallas att locka kunder med en gimmick.

Förstår faktiskt inte grejen riktigt grejen med SW:TOR heller. Ser ut som ett dåligt MMO med dialogval som avgör hur nästa mini-instans endast du kan gå in i kommer se ut.

Endast du? Finns instanser för flera och Dialoger för flera samtidigt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Därför man har en beta, att få bort gruset i maskineriet.
Tråkigt men jag förstår.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

12
Skriv svar