Steam Trading är igång

Robot
Steam Trading är igång

Köp och sälj prylar från din Steam-katalog. Men själva spelen går sällan att kränga.

#team-fortress-2, #portal-2, #spiral-knights


Steam Trading är igång

Lamt...

Medlem

Tror att det här är en funktion jag aldrig kommer att använda.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Fy fan vad surt.. Jag som hoppades att jag kunde lura iväg Two Worlds II till någon dum stackare...

Medlem

skräp

Skrivet av Gurant:

Fy fan vad surt.. Jag som hoppades att jag kunde lura iväg Two Worlds II till någon dum stackare...

Jo, jag hoppades kunna bli av med alien vs predator (nya versionen)

Medlem

Hat Fortress 2... vad hände?

Medlem

Är dem sköna? Spiral knights och Team fortress 2 är ju gratis...... Portal 2 är inte så stackars dem som byter...

Medlem

En bra funktion. Självklart skulle det aldrig gå att byta begagnade spel.

Detta är särskilt bra då det hänt att jag inhandlat ett pack med flera spel, varpå jag ägt vissa av dem och de då har kastats. Man får inte kopior om inte det är specialregler. (handlar dock mycket sällan pack iaf)

Medlem
Skrivet av Dreako:

Är dem sköna? Spiral knights och Team fortress 2 är ju gratis...... Portal 2 är inte så stackars dem som byter...

Artikeln är lite otydligt formulerad, men jag tror dom menar att det är in-game items från de tre spelen man kan byta med varandra. Hattar och what-not (som kostar perngar IRL).

Sedan går det även att byta alla spel du har som gifts på ditt konto. Det gäller alltså inte bara SK, TF2 och P2...

Är det någon som vill byta till sig Portal (ettan)? Har ett exemplar över.


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Inaktiv

Vad hände med Team Fortress 2?!

Medlem
Skrivet av qweex2:
Skrivet av Dreako:

Är dem sköna? Spiral knights och Team fortress 2 är ju gratis...... Portal 2 är inte så stackars dem som byter...

Artikeln är lite otydligt formulerad, men jag tror dom menar att det är in-game items från de tre spelen man kan byta med varandra. Hattar och what-not (som kostar perngar IRL).

Sedan går det även att byta alla spel du har som gifts på ditt konto. Det gäller alltså inte bara SK, TF2 och P2...

Är det någon som vill byta till sig Portal (ettan)? Har ett exemplar över.

Jo såg det nu senare my bad.. xD

Medlem
Skrivet av KatOne:

Hat Fortress 2... vad hände?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Gurant:

Fy fan vad surt.. Jag som hoppades att jag kunde lura iväg Two Worlds II till någon dum stackare...

Haha, samma här. Vilket idiotiskt impulsköp jag gjorde. Uuughhh, 30 minuter spelat eller något.

Medlem

Köp hatt, sälja hatt.
Spelet, det kommer du aldrig att ha några rättigheter till. Steam, som Kina fast värre

Egentligen en funktion som 1% av STEAM-användare kommer tycka är intressant.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Som att få en veckas gratis semester i Las Vegas men du får inte lämna landet för du bor i Nordkorea!

Medlem

Men, hade velat sälja spel begagnat! tycker det är mycket bättre så! har exempel vis spel jag köpt i ett pack som jag vill sälja!

Inaktiv
1
Skriv svar