Blizzard gör det igen

Skägg.
10 Chambers
Blizzard gör det igen

Fan ta er Blizzard. Ni har gjort det igen. Fått mig sugen på ett spel jag inte planerat att lira. #Diablo 3 har till och med sett tråkigt ut men när jag ser liveströmmarna från det pågående betatestet börjar det minsann rycka ordentligt i pekfingret. Det är tredje gången ni får mig på kroken. Först skulle jag inte spela World of Warcraft. Det gick åt skogen. Sen skulle jag inte lira multiplayer i #Starcraft 2. Pyttsan!

Och i höst skulle jag absolut inte spela Diablo 3...

#blogg


signatur
Medlem
Blizzard gör det igen

Blizzard är faktiskt det enda spelföretaget som jag litar på som kan släppa riktigt bra spel. Dock har de gjort wow på tok för mycket inriktat på fel spelargrupp nu för tiden. Det är inte lika hardcore längre. Men det är fortfarande roligt i vissa perioder.

Ända sedan Blizzard blev Blizzard, d.v.s. efter "Silicon & Synapse", har det släppt kanonspel med Warcraft-serien, Starcraft och Diablo. Tre kanontunga titlar som i princip aldrig svikit. Man får hoppas att nästa MMO är kanon (å då tänker jag inte på nästa wow-expansion).

Skägg.
10 Chambers

Precis, de slår en varje gång med sin kvalité.


signatur
Medlem

Calle ni borde väl ha betan nu ? eller inom kort ?


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Oi! Blizzard's "Rock 'N Roll Racing" är fenomenalt - hur kan det bli exkluderat?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Hail Blizzard!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Dinskugga:

Calle ni borde väl ha betan nu ? eller inom kort ?

Inte än, jagar Blizz


signatur
Medlem

Blizzard gör bra spel, synd att de ägs av Activision bara.

Medlem

"Blizzard gör det igen", jag var övertygad om att rubriken syftade på en framskjuten beta/release!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Dinskugga:

Calle ni borde väl ha betan nu ? eller inom kort ?

Inte än, jagar Blizz

Behöver inte jaga alls ju! Bara att öppna fönstret så flyger ett exemplar snart in med vinden. Allt detta tjafs som brukar flyga runt ett Blizzard-spel finns överallt! Häckar på bussar och husfasader lika. Verkar jag nedsättande mot Diablo III, Bra, då är det inga fel med era ögon.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Jag ville inte ha "Diablo 3", men eftersom 2:an är så förbannat kul, hur många år som helst efter release, känns det som ett måste att testa 3:an.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Synd att inte Uelmen gör soundtracket till 3an (vad jag hört iaf)
Bättre kompositör är svårt att hitta.

Medlem

Blizzard leverar alltid, man ska inte döma ut spelet när man ser tidig PR etc, titta bara på hur SC2 såg ut vid första anblick, wc3 med för den delen, ändras en hel del innan det släpps

1
Skriv svar