Medlem
Problem. Fz?

sidan nere varannan minut, får följande meddelande i chrome;

"Fatal error: Uncaught exception 'B0rk' with message 'Internt fel. Kunde inte ansluta till databasservern. Kontakta support.' in /home/fz/admin/common/exceptions/class_b0rk.php:97 Stack trace: #0 /home/fz/admin/common/db/class_dbconnectioninfo.php(20): B0rk::Critical('Internt fel. Ku...') #1 /home/fz/admin/common/db/class_dbconnector.php(84): DbConnectionInfo->Connect() #2 /home/fz/admin/common/enterprise_config.php(110): DbConnector->Connect() #3 /home/fz/www/core/user_config.php(3): require_once('/home/fz/admin/...') #4 /home/fz/www/sites/fz/user_config.php(2): require_once('/home/fz/www/co...') #5 {main} thrown in /home/fz/admin/common/exceptions/class_b0rk.php on line 97"

vad är det som försiggår?

Medlem

Dom har bara slut på bananer

Medlem

Allmänt snack -> Synpunkter och förslag


signatur

Have a good time!

Medlem

Jag föreslår alltså att ni löser era problem ...?

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Jag föreslår alltså att ni löser era problem ...?

Det är där man postar sina trådar om FZ relaterade problem.

Frilansare

Vi kollar upp vad som har hänt.

Frilansare

Onlineavdelningen hälsar att det troligtvis var en av lastdelarna som hade lite problem igår. Men de var inget allvarligt.

Medlem

Fick den nu ikväll precis också.

Fatal error: Uncaught exception 'B0rk' with message 'Internt fel. Kunde inte ansluta till databasservern. Kontakta support.' in /home/fz/admin/common/exceptions/class_b0rk.php:97 Stack trace: #0 /home/fz/admin/common/db/class_dbconnectioninfo.php(20): B0rk::Critical('Internt fel. Ku...') #1 /home/fz/admin/common/db/class_dbconnector.php(84): DbConnectionInfo->Connect() #2 /home/fz/admin/common/enterprise_config.php(110): DbConnector->Connect() #3 /home/fz/www/core/user_config.php(3): require_once('/home/fz/admin/...') #4 /home/fz/www/sites/fz/user_config.php(2): require_once('/home/fz/www/co...') #5 {main} thrown in /home/fz/admin/common/exceptions/class_b0rk.php on line 97

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Fick den nu ikväll precis också.

Fatal error: Uncaught exception 'B0rk' with message 'Internt fel. Kunde inte ansluta till databasservern. Kontakta support.' in /home/fz/admin/common/exceptions/class_b0rk.php:97 Stack trace: #0 /home/fz/admin/common/db/class_dbconnectioninfo.php(20): B0rk::Critical('Internt fel. Ku...') #1 /home/fz/admin/common/db/class_dbconnector.php(84): DbConnectionInfo->Connect() #2 /home/fz/admin/common/enterprise_config.php(110): DbConnector->Connect() #3 /home/fz/www/core/user_config.php(3): require_once('/home/fz/admin/...') #4 /home/fz/www/sites/fz/user_config.php(2): require_once('/home/fz/www/co...') #5 {main} thrown in /home/fz/admin/common/exceptions/class_b0rk.php on line 97

slut på bananer(?)

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av 73mpl4R:

Fick den nu ikväll precis också.

Fatal error: Uncaught exception 'B0rk' with message 'Internt fel. Kunde inte ansluta till databasservern. Kontakta support.' in /home/fz/admin/common/exceptions/class_b0rk.php:97 Stack trace: #0 /home/fz/admin/common/db/class_dbconnectioninfo.php(20): B0rk::Critical('Internt fel. Ku...') #1 /home/fz/admin/common/db/class_dbconnector.php(84): DbConnectionInfo->Connect() #2 /home/fz/admin/common/enterprise_config.php(110): DbConnector->Connect() #3 /home/fz/www/core/user_config.php(3): require_once('/home/fz/admin/...') #4 /home/fz/www/sites/fz/user_config.php(2): require_once('/home/fz/www/co...') #5 {main} thrown in /home/fz/admin/common/exceptions/class_b0rk.php on line 97

slut på bananer(?)

Japp, igen

Medlem

Eftersom det inte var någon tillfällig hicka får vi ta en titt på vad det kan vara. Men vi är på det!

Medlem

Jag hejar på er!

Medlem

Fick en ny idag:

Fatal error: Uncaught exception 'B0rk' with message 'Internt fel. Kunde inte ansluta till databasservern. Kontakta support.' in /home/fz/admin/common/exceptions/class_b0rk.php:97 Stack trace: #0 /home/fz/admin/common/db/class_dbconnectioninfo.php(20): B0rk::Critical('Internt fel. Ku...') #1 /home/fz/admin/common/db/class_dbconnector.php(84): DbConnectionInfo->Connect() #2 /home/fz/admin/common/enterprise_config.php(110): DbConnector->Connect() #3 /home/fz/www/core/user_config.php(3): require_once('/home/fz/admin/...') #4 /home/fz/www/sites/fz/user_config.php(2): require_once('/home/fz/www/co...') #5 {main} thrown in /home/fz/admin/common/exceptions/class_b0rk.php on line 97

Redaktör

Kodarna är på't!


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Kodarna är på't!

Awesome!

Medlem

"Fatal error: Uncaught exception 'B0rk' "

Hehe, låter som the Swedish Chef har varit i farten. Spaghetti-kod?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Får "Det finns inget inlägg med ID nnnnnnn." till och från. Relaterat?

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:

Får "Det finns inget inlägg med ID nnnnnnn." till och från. Relaterat?

När får du det Steffe@Swec? Är det vid citat, snabbsvar eller när du besvarar en tråd?

Medlem
Skrivet av musse1:
Skrivet av Steffe@Swec:

Får "Det finns inget inlägg med ID nnnnnnn." till och från. Relaterat?

När får du det Steffe@Swec? Är det vid citat, snabbsvar eller när du besvarar en tråd?

Citering vad jag kan minnas, hänt ~3ggr senaste veckan, så det är inte jätteofta, men så postar jag inte så ofta heller ^_^

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:
Skrivet av musse1:
Skrivet av Steffe@Swec:

Får "Det finns inget inlägg med ID nnnnnnn." till och från. Relaterat?

När får du det Steffe@Swec? Är det vid citat, snabbsvar eller när du besvarar en tråd?

Citering vad jag kan minnas, hänt ~3ggr senaste veckan, så det är inte jätteofta, men så postar jag inte så ofta heller ^_^

Bra, tackar. Viktig info när vi felsöker

Medlem
Skrivet av musse1:
Skrivet av Steffe@Swec:
Skrivet av musse1:
Skrivet av Steffe@Swec:

Får "Det finns inget inlägg med ID nnnnnnn." till och från. Relaterat?

När får du det Steffe@Swec? Är det vid citat, snabbsvar eller när du besvarar en tråd?

Citering vad jag kan minnas, hänt ~3ggr senaste veckan, så det är inte jätteofta, men så postar jag inte så ofta heller ^_^

Bra, tackar. Viktig info när vi felsöker

Posterna blir dock postade, trots felmeddelandet. Så funktionsmässigt fungerar allt, bara att man hamnar på den där sidan till och från.

Medlem

fick just (23 sept) samma meddelande som TS två gånger i rad!

1
Skriv svar