Call of Duty: Elite – det här får du om du betalar

Robot
Call of Duty: Elite – det här får du om du betalar

FZ bjuder på fullständiga listan över bonusgrejerna som betalande Call of Duty: Elite-medlemmar får gotta sig åt.

#activision, #call-of-duty-modern-warfare-3


Medlem
Call of Duty: Elite – det här får du om du betalar

Nu mjölkar dom ut det sista ur den stackars torkade spenen som Call of Duty har blivit.

Medlem

Löjligt sätt att försöka utnyttja sina konsumenter och försöka tjäna så mycket pengar som möjligt. Det värsta är ju att folk kommer köpa det trots svindleriet, precis som folk köper varenda Call of Duty spel trots att de kommer ett var och vartannat år som är princip likadant.

Activision kan det där med att tjäna pengar och ingen blir ju lidande utom konsumenterna

Det är väl 50$ om året...?

Medlem

Sa de inte 60 euro / år eller något sånt på streamen? >.>

Ish
Medlem

Finns väl ingen 12 åring som har råd med detta? :S


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Detta är så sjukt så man skrattar åt det Fattar inte varför folk fortsätter att köpa MW och sen sånt här skit.

Medlem

320 kronor i månaden?! För lite banor, videoklipp, medaljer och annat krimskrams?! Skäms på dem som köper detta. De borde skänka iväg pengarna till fattiga familjer istället.

Medlem

Hahaha.... Dra åt helvete... NU har IW gått för långt... Inte ett jävla nickel ska jag spendera på detta.

Tyvärr finns det för många 10 åringar med pappas kreditkort och silversked i munnen...

BeW
Medlem

What? De sa ju att det var 49,99 dollar om året, inte i månaden?

Medlem

Detta är så sjukt så man skrattar åt det Fattar inte varför folk fortsätter att köpa Mw" kan bero på att de är roligt som fan ?

Medlem

funderar på om det är något slags skämt.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

haha 50 dollar i månaden kan dom stoppa upp nånstans.

Medlem

49.99 om året är det väl ändå?

Medlem

"An annual subscription to Call of Duty's forthcoming Elite service will cost £34.99, Activision has announced."

Från http://www.eurogamer.net/articles/2011-09-02-call-of-duty-eli...

"Annual" är väl "årlig" inte månadsvis?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Arnoldo:

Detta är så sjukt så man skrattar åt det Fattar inte varför folk fortsätter att köpa Mw" kan bero på att de är roligt som fan ?

Tips: använd citering nästa gång.

Inaktiv

Att spela WOW är billigare än detta... då vet man att något är fel.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Vilka tilltalas av det här? Detta får motsatt effekt för mig i alla fall(även fast CoD:Elite är helt frivilligt och antagligen inte nödvändigt såvida du inte har klan, men ändock).

CoD har förvandlats till något jag inte riktigt vill kännas vid längre, vilket är trist då jag har varit ett stort stort fan sen det första släpptes 2003.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av conthox:

"An annual subscription to Call of Duty's forthcoming Elite service will cost £34.99, Activision has announced."

Från http://www.eurogamer.net/articles/2011-09-02-call-of-duty-eli...

"Annual" är väl "årlig" inte månadsvis?

Jepp, kanske dags att spetsa till engelskan / hörseln (streamen)

50 Dollar om året för denna service

Sedan ska ni kanske inte kolla på en hemsida där det inte står riktigt som det ska, utan kolla deras riktiga källa.

http://www.callofduty.com/elite/be-a-founder.html#preorder

Call of Duty® Elite One-Year Membership

Only $49.99

Pre-order and activate your Call of Duty Elite membership by November 13, 2011 and you can be on the ground floor of the revolutionary Call of Duty Elite service with your Founder status. Elevate your game with all of Call of Duty Elite's Premium features, Founder status & benefits, and get MW3 downloadable game content, including all the MW3 maps and more. All for just $49.99!

Medlem
Medlem

300 Fucking spänn i månaden? Fan som ett helt nytt spel i månaden ju, x2 WoW prenumerationen t.o.m.

Ne fy fan det tänker jag aldrig skaffa.

Edit: Om det är som alla andra säger, per år och inte per månad, så är det väldigt dåligt gjort av er på Fz.

Dubbelkolla nyheterna vafan. Menar dock inget illa mot någon person men det är ett väldigt stor miss ifall detta inte är sant

Medlem

Vill bara påpeka att FZ (Sebastian) troligtvis fått detta om bakfoten och läst fel någonstans.

Själv tycker jag att 60 euro / år är väldigt billig årlig kostnad med tanke på hur mycket de har inplanerat.

Medlem

Idioter!!!!!!

Medlem

F#¤k vad dyrt, trodde det skulle kosta mellan 50-100 kr/månaden. :/

Medlem

trodde det va 50$/år

Medlem

Det är ca 30kr månad för sånt skit!

Medlem

Nej om året var det ju.

Medlem

Är detta ett skämt eller?

Det var spiken i kistan. R.I.P.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Min RSS feed säger: Call of Duty: Elite kostar över 300 kronor i månaden.
Men när man klickar så är topicen: Call of Duty: Elite kostar över 300 kronor om året.

Antar att det är 300kr om året för annars kommer ingen köpa det...


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

"Access to all in-game clan title cards
Access to all in-game clan emblems"

Nog för det inte är så märkvärdigt, men tycker inte om när ett företag låser saker som finns på disc, bara för att. MW2 hade ju spellägen, Mortal Kombat har jag för mig hade kostymer eller var det var och BFBC2 hade väl banor (som låstes upp gratis senare) om jag inte minns fel. Inget fan av det hela.


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Skriv svar