Sista chansen – vinn Resistance 3

Robot
Sista chansen – vinn Resistance 3

Nu måste vi nog be dig om ett svar...

#resistance-3


Medlem
Sista chansen – vinn Resistance 3

#2 "Hur många spel har det släppts i Resistance-serien?"
Är det bara jag som ser ett problem i att den siffran har ändrats under tävlingens gång med tanke på att trean släpptes idag? Eller ska man helt enkelt anta att trean räknades som släppt i måndags när tävlingen startade?
Det borde ju då finnas två rätta svar beroende på dagen man svarat?

"Kod Svart! Kod Svart!" Sista chansen att tävla!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag hoppas att jag vinner.. jag har nog aldrig vunnit ett ända spel i mitt liv jag har bara köpt spel p.g.a aldrig vunnit.

Medlem
Skrivet av fanboyen:

#2 "Hur många spel har det släppts i Resistance-serien?"
Är det bara jag som ser ett problem i att den siffran har ändrats under tävlingens gång med tanke på att trean släpptes idag? Eller ska man helt enkelt anta att trean räknades som släppt i måndags när tävlingen startade?
Det borde ju då finnas två rätta svar beroende på dagen man svarat?

mm.. den frågan va lite felgjord på något sätt...
Aja.. man får väl hoppas på det bästa

Inaktiv

Tycker att ni borde ändra frågan lite.. vet inte vad man ska svara.

Medlem

eftersom FZ sammarbetar med prisjakt, som ger tips på butiker som redan säljer spelet så går jag på det...

Medlem
Skrivet av fanboyen:

#2 "Hur många spel har det släppts i Resistance-serien?"
Är det bara jag som ser ett problem i att den siffran har ändrats under tävlingens gång med tanke på att trean släpptes idag? Eller ska man helt enkelt anta att trean räknades som släppt i måndags när tävlingen startade?
Det borde ju då finnas två rätta svar beroende på dagen man svarat?

Nä... du är inte den enda :S

Jag satt länge och funderade på hur jag skulle svara på det. Men eftersom jag lämnade in mitt svar idag och spelet släpps IDAG så, valde jag att skriva det som att Resistance 3 faktiskt har släppts och bör räknas med. Dessutom är inlämningsdatumet för tävlingen, dagen efter Resistance 3 släpps, så Resistance 3 bör vara medräknat. Annars blir jag arger


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Hmm, när jag svarade hade bara 3 släppts...men tydligen skulle R3 räknas med.


signatur

Jag köpte den här eftersom jag bara kunde använda ethernet-kabel för att få wi-fi, efter jag köpte den så får jag väldigt bra wi-fi på min dator

Medlem
Skrivet av kendo:

Hmm, när jag svarade hade bara 3 släppts...men tydligen skulle R3 räknas med.

Samma här ... suck -.-* Felgjord fråga..

1
Skriv svar