S: Sapphire Radeon 6850 Toxic Edition (Bulk) *SÅLD*

Medlem
S: Sapphire Radeon 6850 Toxic Edition (Bulk) *SÅLD*

Jag skulle vilja sälja mitt sprillans nya Sapphire Radeon 6850 "Toxic Edition" grafikkort. Anledningen är att jag har ett bättre kort liggandes i hyllan och jag fick inte göra ett återköp då det kom i en ihopbyggd dator. Eftersom jag inte fick med en förpackning så tänkte jag släppa det för 500 kr. Det är en lusentapp billigare än om man skulle köpa det i butik. Visst går det att förhandla priset men jag tycker att 500 kr låter vettigt. Tydligen ingick det en installationsdisk, kablar, manual och en kod till Dirt 3 som jag självklart slänger med. Jag skulle gärna önska om vi kunde mötas någonstans i Stockholm för att undvika eventuella fraktskador och missförstånd. Kontakta mig via PM om du är intresserad. Endast seriösa köpare tack!

Bild:

[ia=29346; small]

Sorry att bilden är lite skakig och fotad uppochnervänd

Medlem

Synd att man inte bor i sthlm då


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Vågar inte posta det utan förpackning. Skulle möjligtvis vara om jag tog en gammal skokartong men det är tveksamt. Har iaf hittat en skyddspåse till grafikkort nu. Jag hanterar mina datorprylar varsamt. Vet inte om jag ska tillägga att jag har några års erfarenhet av grafikkortsinstallering på nacken.

Medlem
Skrivet av MMO4Life:

Vet inte om jag ska tillägga att jag har några års erfarenhet av grafikkortsinstallering på nacken.

Några års erfarenhet utav att rycka ur/trycka i ett kort i en slot, där det inte går att göra fel?

OnT: mycket bra pris!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av MMO4Life:

Vet inte om jag ska tillägga att jag har några års erfarenhet av grafikkortsinstallering på nacken.

Några års erfarenhet utav att rycka ur/trycka i ett kort i en slot, där det inte går att göra fel?

OnT: mycket bra pris!

Jag hade kunnat bygga datorn själv men det svåra enligt mig är att installera processorer. Vill även påpeka att jag hade ett sånt där fint nördarmband som gör att man inte utsöndrar statisk elektricitet när jag tog ur kortet.

Medlem
Skrivet av MMO4Life:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av MMO4Life:

Vet inte om jag ska tillägga att jag har några års erfarenhet av grafikkortsinstallering på nacken.

Några års erfarenhet utav att rycka ur/trycka i ett kort i en slot, där det inte går att göra fel?

OnT: mycket bra pris!

Jag hade kunnat bygga datorn själv men det svåra enligt mig är att installera processorer. Vill även påpeka att jag hade ett sånt där fint nördarmband som gör att man inte utsöndrar statisk elektricitet när jag tog ur kortet.

Min sarkasm tycks ha gått förlorar, men strunt samma.

Jag brukar inte heller använda sådana armband... Det brukar räcka att ta i t.ex en vattenkran eller liknande innan man börjar pilla med datorn, och sen hålla sig undan från katter och mattor och liknande.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av MMO4Life:
Skrivet av Dunder:
Skrivet av MMO4Life:

Vet inte om jag ska tillägga att jag har några års erfarenhet av grafikkortsinstallering på nacken.

Några års erfarenhet utav att rycka ur/trycka i ett kort i en slot, där det inte går att göra fel?

OnT: mycket bra pris!

Jag hade kunnat bygga datorn själv men det svåra enligt mig är att installera processorer. Vill även påpeka att jag hade ett sånt där fint nördarmband som gör att man inte utsöndrar statisk elektricitet när jag tog ur kortet.

Min sarkasm tycks ha gått förlorar, men strunt samma.

Jag brukar inte heller använda sådana armband... Det brukar räcka att ta i t.ex en vattenkran eller liknande innan man börjar pilla med datorn, och sen hålla sig undan från katter och mattor och liknande.

Förstod inte sarkasmen. Tack för tipset hur som helst

1
Skriv svar