Spela Modern Warfare 3 på LAN

Robot
Spela Modern Warfare 3 på LAN

Robert Bowling bekräftar att det inte krävs någon internetuppkoppling för att mörda varandra lokalt.

#battlefield-3, #call-of-duty-modern-warfare-3


Medlem
Spela Modern Warfare 3 på LAN

Sist han lovade ut saker vad ju dedikerade servrar till MW2....

Medlem

Men man kan fortfarande inte vara mer än en spelare per konsol?

Medlem

Där ser man, men måste man inte logga in på Steam för att kunna starta spelet och därav ändå vara tvungen att ha tillgång till internet?


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av MiLeS:

Där ser man, men måste man inte logga in på Steam för att kunna starta spelet och därav ändå vara tvungen att ha tillgång till internet?

Det finns offline läge. Tror det kräver att du ansluter till internet var 30:e dag. Det bör vara möjligt, givetvis kanske det ställer till det exempelvis om det kommit en uppdatering du inte har som en kompis du lirar hos har. Om det nu inte finns internet tillgängligt. Kanske har de tänkt på det och ordnat det på något sätt.

Medlem

ja som måste försöka me något för att ha chans att få en liten del av kakan mot för BF3 Folket som inte har råd att ha nät dygnet runt 365dagar om året blir det väl nice me LAN åt ^^

Medlem

Kan väl inte vara speciellt många som LANar utan internet?

Medlem
Skrivet av jimbow1234:

Kan väl inte vara speciellt många som LANar utan internet?

Nej men det blir väldigt lätt att sätta upp matcher och liknande med LAN.

Medlem

WIN! Kör aldrig LAN med internet, blir goare känsla så!

Medlem

Icke imponerad.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av jimbow1234:

Kan väl inte vara speciellt många som LANar utan internet?

Nej men det blir väldigt lätt att sätta upp matcher och liknande med LAN.

Jaha då hänger jag med

Medlem

yayayayaya, bra nyhet för oss alla :>

Medlem

För många är detta ett hatat spel delvis mig själv! Så vem ska man LANa med ? Sig själv för jag känner ingen som kommer köpa det och betala 300kr om året för spela detta! BF3 FOREVER! <3


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Jesper1230:

För många är detta ett hatat spel delvis mig själv! Så vem ska man LANa med ? Sig själv för jag känner ingen som kommer köpa det och betala 300kr om året för spela detta! BF3 FOREVER! <3

Varför skulle du betala 300 spänn per år om du inte vill? Ingen som tvingar dig att köpa premiumtjänsten.


signatur
rav
Medlem

Lustigt att dom på något sätt försöker, äntlige, för en gångs skull ge fansen precis vad dom vill ha. LAN stöd, Dedikerade servrar, Ingen Last Stand perk, ingen Commando perk etc.

Allt är jättebra ändringar i min bok. Men CoD serien har tappat mitt fortroende tyvärr. Bra spel i all ära, men att sälja samma sak (mer eller mindre) varje år det är inte ok.

Medlem
Skrivet av Jesper1230:

För många är detta ett hatat spel delvis mig själv! Så vem ska man LANa med ? Sig själv för jag känner ingen som kommer köpa det och betala 300kr om året för spela detta! BF3 FOREVER! <3

Läs på bättre.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Jesper1230:

För många är detta ett hatat spel delvis mig själv! Så vem ska man LANa med ? Sig själv för jag känner ingen som kommer köpa det och betala 300kr om året för spela detta! BF3 FOREVER! <3

Varför skulle du betala 300 spänn per år om du inte vill? Ingen som tvingar dig att köpa premiumtjänsten.

Det är sant. Det som jag är rädd för dock är om fler hakar på denna trend och börjar ta betalt för spelstatistik osv.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Jesper1230:

För många är detta ett hatat spel delvis mig själv! Så vem ska man LANa med ? Sig själv för jag känner ingen som kommer köpa det och betala 300kr om året för spela detta! BF3 FOREVER! <3

Varför skulle du betala 300 spänn per år om du inte vill? Ingen som tvingar dig att köpa premiumtjänsten.

Det är sant. Det som jag är rädd för dock är om fler hakar på denna trend och börjar ta betalt för spelstatistik osv.

Och om fler hakar på, och om folk faktiskt betalar för det, är det då Activisions fel eller konsumenterna som betalar för tjänsten?


signatur
Medlem

Tkr det är jävligt bra, men synd på ett sätt det jag gillade med MW2 var ju private match där alla slängs in i en lobby och hostar utan att öppna portar etc etc.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Jesper1230:

För många är detta ett hatat spel delvis mig själv! Så vem ska man LANa med ? Sig själv för jag känner ingen som kommer köpa det och betala 300kr om året för spela detta! BF3 FOREVER! <3

Varför skulle du betala 300 spänn per år om du inte vill? Ingen som tvingar dig att köpa premiumtjänsten.

Det är sant. Det som jag är rädd för dock är om fler hakar på denna trend och börjar ta betalt för spelstatistik osv.

Och om fler hakar på, och om folk faktiskt betalar för det, är det då Activisions fel eller konsumenterna som betalar för tjänsten?

Hoppas på att dom pengar Activision lurar av folk med detta spel kanske börjar bygga en ny och bra motor!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Det är ingen som kommer behöva betala 300kr om året fär att spela MW3...

Medlem

Längesen man såg en så dedikerad fanboi som Jesper1230. Underhållande!

Skrivet av Jesper1230:

För många är detta ett hatat spel delvis mig själv! Så vem ska man LANa med ? Sig själv för jag känner ingen som kommer köpa det och betala 300kr om året för spela detta! BF3 FOREVER! <3

Det här kan komma som en nyhet för dig, men du är inte ensam i världen. Sist jag kollade så har COD-serien sålt betydligt mer än BF-serien. Eller?

Jag gillar alltid när KONSUMENTEN ges möjligheter att använda sina produkter på mer sätt än ett. En glad nyhet och hoppas att det kan sätta press på andra företag att göra det samma.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Är det bara jag som tycker detta ser för mycket ut som MW2 och vem är snillet som kom på idén med ca 28 DLC-paket ?


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Att de ser BF 3 som ett hot märks tydligt, visserligen kul att de ger spelare vad de vill ha men tyvärr så har CoD gått från grymt till mediokert enligt mig. Nej nu är det snart dags för RO 2 (som verkar bli bättre än både MW 3 och BF 3) och för mig är det ett tveklöst köp.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Jesper1230:

Är det bara jag som tycker detta ser för mycket ut som MW2 och vem är snillet som kom på idén med ca 28 DLC-paket ?

Det räcker med BF-trollande nu.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Jesper1230:

Är det bara jag som tycker detta ser för mycket ut som MW2 och vem är snillet som kom på idén med ca 28 DLC-paket ?

Det räcker med BF-trollande nu.

Let the mob rule, ban them high!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Smutt, inte för att jag går på LAN längre


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

Vad gnäller ni för? Lan och Dedikerade serverar är ju bra


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Alright, en positiv grej med MW3


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Tomtefar:

Sist han lovade ut saker vad ju dedikerade servrar till MW2....

MW2 på PC blev inte som de hade önskat, det har Robert Bowling själv medgivit. De hade enligt honom större planer för "IWnet" men av orsaker han inte specificerade (halva IW lämnade?) så blev det som det blev. Han är mycket väl medveten om att PC-folket inte riktigt fick vad de förtjänade men de har rätt tydligt visat att de kommer försöka vinna tillbaka förtroendet för oss PC -gamers. Bland annat med äkta dedikerade servrar, LAN-spel och till och med mod tools, vilket han inte lovat än men sagt att de väldigt gärna vill göra.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

12
Skriv svar