Max Payne 3 i mars

Robot
Max Payne 3 i mars

New Yorks mest bistra snut skjuter skarpt lagom till våren.

#max-payne-3, #rockstar


Medlem
Max Payne 3 i mars

Fint, älskar 1an och 2an och hoppas det blir lika spännande och roligt som dom!

Medlem

Det går inte att misslyckas med en snubbe som Max Payne.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Jag fortsätter att vara skeptisk mot detta.

Medlem

ide, inte idé.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av red_laces:

ide, inte idé.

Björnkram!


signatur
Medlem

Tredje gången som Rockstar dominerar Våren. Anar jag ett mönster?


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

När jag tänker på detta går det inte undgå Max Payne filmen från 2008
Därav är mina förväntningar inte speciellt höga.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Blazing_Angel:

När jag tänker på detta går det inte undgå Max Payne filmen från 2008
Därav är mina förväntningar inte speciellt höga.

Har inte vågat se den än, är den så hemsk?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Blazing_Angel:

När jag tänker på detta går det inte undgå Max Payne filmen från 2008
Därav är mina förväntningar inte speciellt höga.

Har inte vågat se den än, är den så hemsk?

Ja det var ingen höjdare.

Medlem

Yes äntligen ett datum det har ju varit så dött länge jag tror detta blir det bästa i serien.

Medlem
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Blazing_Angel:

När jag tänker på detta går det inte undgå Max Payne filmen från 2008
Därav är mina förväntningar inte speciellt höga.

Har inte vågat se den än, är den så hemsk?

Ja det var ingen höjdare.

Äsch, om man inte hakar upp sig på att den inte följer första spelet till 100% så är den faktiskt jäkligt skön. Jag gillar stämningen och speciellt trippen alla får av Valkyr. Så ta och se den när du får tid över.

Angående MP3 så får jag mer hopp desto fler bilder jag ser när Max har hår och ser mer ut som i orginalen. Jag ligger fortfarande bland skalan som fruktar en flopp men jag vågar ändå inte ge upp hoppet helt.

Rockstar har visat ett flertal gånger att dom kan det här med actionpangare, men den stora frågan är om dom kan göra ett bra Max Payne spel. Som tur är fyller jag år i Mars, så jag kan få svar på frågan relativt fort^^


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Har inte vågat se den än, är den så hemsk?

Den var väl okej som film, har egentligen inte så där väldigt mycket att göra med spelet mer än namnet och

drogen samt företaget som utvecklade den och bullet time (utan den hade det ju inte varit Max Payne )

. Så om man kan förbise detta så är den helt klart sevärd men det finns bättre filmer som är baserade på spel.

Medlem

Tror att det kommer leva upp till MINA förväntningar

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Blazing_Angel:

När jag tänker på detta går det inte undgå Max Payne filmen från 2008
Därav är mina förväntningar inte speciellt höga.

Har inte vågat se den än, är den så hemsk?

Inte sett den? Fortsätt med att inte se den! Den är verkligen hemsk.

Inaktiv

Noll marknadsföring, inte så mycket som en trailer, ny utvecklare och absolut noll kopplingar till föregångarna. Hur resonerar de som INTE tror på en smärre katastrof?

Medlem

Jag har svårt att tro att detta blir något bra.

Medlem
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Blazing_Angel:

När jag tänker på detta går det inte undgå Max Payne filmen från 2008
Därav är mina förväntningar inte speciellt höga.

Har inte vågat se den än, är den så hemsk?

Ja det var ingen höjdare.

En av få filmer jag faktiskt gett en etta på imdb. En fullständig kraschlandning av missutnyttjad potential. Tänk dig en apa som snittar 0.3 på högskoleprovet. Denne/denna sätts sedan på att regissera samma rulle och den skulle varit tveklöst bättre.

Idioten till regissör fick noll jobb efter Max Payne men nu ska han tydligen få regissera Die Hard 5. Varning!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Medlem

Jag hoppas de vågat gå vidare på ursprungsidén med en gammal och deppig Max, trots att många klagade på att han blivit flintig.


signatur

Memento Mori

Medlem

Gillade 1 & 2:an, man får hoppas att det här blir i samma stil.. Men man ska kanske inte hoppas för mycket :/


signatur

Så kan man ju också göra, men det är inte rätt.

Inaktiv

Tråkiga svars alternativ ni hade, jag är rätt säker på att 3an kommer vara sämre än 1an och 2an men ändock ett väldigt bra spel(1an och 2an är fantastiska)


signatur

The true worth of a man, is not measured by what he does for himself, but what he does for someone else.

Medlem

Kommer nog bli besviken på ett eller annat sätt.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Kommer nog bli besviken på ett eller annat sätt.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Har höga förväntningar!
Både 1 och 2 var oerhört bra. Dock är inte Remedy Games med och gör 3an, så är skeptisk!

Max Payne- filmen var för övrigt bland det sämsta som mänskligheten skådat. Totalt värdelöst. 0/10.

Medlem

Älskar ettan, tycker om tvåan, hoppas trean inte håller sig till den nedåtgående kurvan men man vet aldrig.

Appropå filmen, jag köpte den när den kom ut men har inte sett den än. Kanska jag borde låta bli?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Älskar ettan, tycker om tvåan, hoppas trean inte håller sig till den nedåtgående kurvan men man vet aldrig.

Appropå filmen, jag köpte den när den kom ut men har inte sett den än. Kanska jag borde låta bli?

Jaaaa!

spara dig själv lidandet.

Medlem

Kommer iaf. att bli epic fail då det släpps samtidigt som tidernas mest efterlängtade och fruktade spel Mass Effect 3, slutet på den magnifika sci-fi sagan

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Kommer iaf. att bli epic fail då det släpps samtidigt som tidernas mest efterlängtade och fruktade spel Mass Effect 3, slutet på den magnifika sci-fi sagan

lol u mad?

Förresten är det ingen liten indieutvecklare vi snackar om här, det är R*. O de har ingen särskild erfarenhet av misslyckad marknadsföring.

Se? jag lyckades helt kringgå faktumet att ME2 var ett av 2010s absolut mest överskattade spel och att ME3 antagligen kommer vara ännu sämre!!


signatur

Imperator

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Reize:
Skrivet av skogsvilden:

Kommer iaf. att bli epic fail då det släpps samtidigt som tidernas mest efterlängtade och fruktade spel Mass Effect 3, slutet på den magnifika sci-fi sagan

lol u mad?

Förresten är det ingen liten indieutvecklare vi snackar om här, det är R*. O de har ingen särskild erfarenhet av misslyckad marknadsföring.

Se? jag lyckades helt kringgå faktumet att ME2 var ett av 2010s absolut mest överskattade spel och att ME3 antagligen kommer vara ännu sämre!!

Så sant, så sant. Rockstar misslyckas sällan, och aldrig med stortbudgetspel. Tvekar inte om att Max Payne 3:s marknadsföring kommer vara lika påkostad och gedigen som ME3:s dito. ME2 var inte dåligt, men det var långt ifrån så bra som många påstår, briljanta karaktärer till trots.

12
Skriv svar