1,25 miljoner har bokat Battlefield 3

Robot
1,25 miljoner har bokat Battlefield 3

Avgjort större intresse än inför Bad Company 2 – men EA tror ändå att Modern Warfare 3 vinner striden om köparna.

#battlefield-3, #ea, #battlefield-bad-company-2, #call-of-duty-modern-warfare-3, #call-of-duty-black-ops


Medlem
1,25 miljoner har bokat Battlefield 3

Tror säkert MW3 kommer sälja fler ex, men det vore kul att se hur många som faktiskt lirar skiten efter ett par mån jämfört med BF3!

Medlem

Skiter fullständigt i försäljning om jag ska vara helt ärlig. Är ett spel kul köper jag det! Sen om det säljer miljoner, tusentals eller hundratals spelar inte så stor roll för mig.

Medlem

Har förbokat både BF3 och MW3.

Medlem

trevligt!, jag har då bokat bf3.. kommer nog inte boka mw3,


signatur

Så kan man ju också göra, men det är inte rätt.

Medlem

trevligt...trevligt.


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem

Skit, måste boka bägge två så fort som möjligt. Tips: jag brukar alltid beställa tv-spel på -videogamesplus.ca-

Medlem

Jag tror att många kommer att köpa BF3 men eftersom BF3 kommer att ha otrolig grafik så kanske alla datorer inte klarar av det.

Medlem

Har bara förbokat BF3 men kommer nog köpa MW3 också.


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Medlem

Jag får se jag ska köpa RO2 (red orchestra 2) och MW3 eller BF3 (får se). först så tänkte jag inte kpa MW3 för att det såg ut för mycket som MW2 men nu när jag sett flera flimer på youtube så tycker jag inte att det liknar MW2 så mycket dom har också kommit på massor nya saker i MW3.

Medlem

Vore kul att se hur många som Lirar BF3 på PC gentemot MW3 på PC.

Medlem
Skrivet av rewoX:

Vore kul att se hur många som Lirar BF3 på PC gentemot MW3 på PC.

På vilket sätt vore det kul?

Medlem
Skrivet av ZZaiBoT2011:

Jag får se jag ska köpa RO2 (red orchestra 2) och MW3 eller BF3 (får se). först så tänkte jag inte kpa MW3 för att det såg ut för mycket som MW2 men nu när jag sett flera flimer på youtube så tycker jag inte att det liknar MW2 så mycket dom har också kommit på massor nya saker i MW3.

Jag ska lira Red Orchestra 2 när det kommer ut på tisdag:) imorgon blir det BF3 Beta för mig sen Bf3 vid release!


signatur

cags

Medlem
Skrivet av Friberg:

Skiter fullständigt i försäljning om jag ska vara helt ärlig. Är ett spel kul köper jag det! Sen om det säljer miljoner, tusentals eller hundratals spelar inte så stor roll för mig.

Visst - Men utgivare och utvecklare skiter inte i försäljning. Personligen hoppas jag att de utvecklare (jag anser) vara värd framgång får den framgång de faktiskt förtjänar; det återspeglas inte minst i försäljningsstatistik.

Medlem
Skrivet av cags91:
Skrivet av ZZaiBoT2011:

Jag får se jag ska köpa RO2 (red orchestra 2) och MW3 eller BF3 (får se). först så tänkte jag inte kpa MW3 för att det såg ut för mycket som MW2 men nu när jag sett flera flimer på youtube så tycker jag inte att det liknar MW2 så mycket dom har också kommit på massor nya saker i MW3.

Jag ska lira Red Orchestra 2 när det kommer ut på tisdag:) imorgon blir det BF3 Beta för mig sen Bf3 vid release!

Kommer BF3 betan imorn? Isåfall var har du källor på det?

Medlem
Skrivet av Urbann:
Skrivet av cags91:
Skrivet av ZZaiBoT2011:

Jag får se jag ska köpa RO2 (red orchestra 2) och MW3 eller BF3 (får se). först så tänkte jag inte kpa MW3 för att det såg ut för mycket som MW2 men nu när jag sett flera flimer på youtube så tycker jag inte att det liknar MW2 så mycket dom har också kommit på massor nya saker i MW3.

Jag ska lira Red Orchestra 2 när det kommer ut på tisdag:) imorgon blir det BF3 Beta för mig sen Bf3 vid release!

Kommer BF3 betan imorn? Isåfall var har du källor på det?

zh1nt0 Daniel Matros
@The_SNeK Nope. Beta will not start tomorrow
3 hours ago Favorite Retweet Reply

Medlem
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av rewoX:

Vore kul att se hur många som Lirar BF3 på PC gentemot MW3 på PC.

På vilket sätt vore det kul?

För statestik är intressant och det är vore mycket intressant och se vilken som drar mest på Pc.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det stod att betan är den 11, jag får lira 48 timmar innan eftersom att jag har MOH limited edition. Hmm måste kolla mer på nätet, fick infon av en polare, fick länken av honom och där stod det den 11. Hoppas att det stämmer i alla fall!


signatur

cags

Medlem
Skrivet av cags91:

Det stod att betan är den 11, jag får lira 48 timmar innan eftersom att jag har MOH limited edition. Hmm måste kolla mer på nätet, fick infon av en polare, fick länken av honom och där stod det den 11. Hoppas att det stämmer i alla fall!

Jag vill också

Medlem

Här står det att en open beta kommer den 11 september.
http://www.battlefield3online.com/battlefield-3-e3-coverage/7...


signatur

cags

Medlem

Det blir BF3 för min del, kommer nog bara spela MW3 om min Cod kåte kompis skaffar det


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av cags91:

Här står det att en open beta kommer den 11 september.
http://www.battlefield3online.com/battlefield-3-e3-coverage/7...

Sist jag titta är inte det där www.battlefield.com och det är den som gäller. Så nej ingen beta än

Medlem

"Friberg 2011-09-08 16:15:49 #2

Skiter fullständigt i försäljning om jag ska vara helt ärlig. Är ett spel kul köper jag det! Sen om det säljer miljoner, tusentals eller hundratals spelar inte så stor roll för mig. "

Det är inte för dig det ska spela roll idiot det är för företaget det spelar roll eftersom dom tjänar pengar och kan göra nya spel.

Inaktiv

Battlefield 3: 1,25 miljoner
Modern Warfare 3: 10 miljoner

Medlem

Kan inte vänta!!

Medlem
Skrivet av cags91:

Här står det att en open beta kommer den 11 september.
http://www.battlefield3online.com/battlefield-3-e3-coverage/7...

Jag tror jag sett någonstans att det inte var det där datumet som gällde men vet inte vart. Men man man kan ju ändo hoppas även om det är högst otroligt.

Medlem

La precis min förbokning.

Medlem

Känns som MW3 är ett spel som tilltalar en yngre publik att döma av kommentarer på olika forum och inte minst beteendet bland dem som fortfarande spelar Black Ops eller MW2, vilket föranleder mig till att tro att de är under 18 år. BF3 tror jag kommer attrahera lite äldre spelare, som minns de tidigare spelen och har vuxit upp med Battlefield-franchisen. Eftersom publiken kommer vara mindre kommer de sälja mindre.

Däremot tror jag inte MW3 kommer bli dåligt på något sätt och kommer sannolikt slå nya säljrekord men det är lite "CS"-aktigt, medans BF3 är lite mer lag- och målbaserat. Tycker faktiskt inte man ska jämföra dem eftersom de inte är samma sorts spel, bortsett från att de är FPS.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av kyostize:

"Friberg 2011-09-08 16:15:49 #2

Skiter fullständigt i försäljning om jag ska vara helt ärlig. Är ett spel kul köper jag det! Sen om det säljer miljoner, tusentals eller hundratals spelar inte så stor roll för mig. "

Det är inte för dig det ska spela roll idiot det är för företaget det spelar roll eftersom dom tjänar pengar och kan göra nya spel.

Men väx upp! Vad är det för fel på mycket stor del av folket på FZ?! Sluta vara så förbannat ovänliga hela tiden. Varför ska det bråkas om allt. Fattar inte varför du går och kalla han idiot. Han har ju knappast gjort dig något eller hur?

Medlem
Skrivet av kyostize:

"Friberg 2011-09-08 16:15:49 #2

Skiter fullständigt i försäljning om jag ska vara helt ärlig. Är ett spel kul köper jag det! Sen om det säljer miljoner, tusentals eller hundratals spelar inte så stor roll för mig. "

Det är inte för dig det ska spela roll idiot det är för företaget det spelar roll eftersom dom tjänar pengar och kan göra nya spel.

Vafan kommer alla dessa småbarn från? Kalla folk idiot för att han skiter fullständigt i försäljning... Herrejävlar.

Bara en fråga till dig, varför tror du FZ och alla andra nyhetssidor lägger ut denna nyheten om det inte spelar någon roll för oss? Tror faktiskt företagen har lite bättre koll på sina egna spels försäljningar än media.

Sen att CoD kommer sälja mera förvånar nog ingen. Det enda som finns kvar av Call of Duty är.... namnet, resten har dom fullständigt förstört sen CoD4 släpptes, riktigt, riktigt tråkigt.

123
Skriv svar