Vann du Resistance 3?

Robot
Vann du Resistance 3?

De spel, tröjor och minisoldater som sökte ägare i FZ:s tävling har nu hittat dessa.

#resistance-3


Medlem
Vann du Resistance 3?

Damn, hade fel på fråga 2 såklart. Tyckte den var luddig dock, 3 spel hade ju bara släppts när JAG svarade på frågorna ju. Grattis till vinnarna iaf...

Medlem

Stämmer in med KlasD. Lite tråkigt när det blir så. Gratttis till vinnarna.

Skägg.
10 Chambers

Mitt fel att frågan blev luddig, skulle ha varit tydligare.


signatur
Medlem

Håller med KlasD, Resistence 3 hade inte släpps när jag svarade på frågorna... Grattis till vinnarna iaf

Medlem

Som vanligt alla rätt, utan vinst. Men spel och tävlingar är bara något att ägna sig åt så länge det är gratis. Tack FZ för en tävling utan onödiga motiveringar och tävlingsbidrag.

Medlem

Den dagen jag vinner en FZ tävling, då går mänskligheten under.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Åhå helt underbart <3
Precis vad jag behöver just nu!

Medlem

Fråga 2 = Lurendrejeri.

Redaktör

Fråga 2 var inte bra formulerad, men eftersom alla fick samma fråga var den kvar.


signatur
Medlem

Om en fråga är så pass tvetydig och en uppenbar slamkrypare är det väl vettigare att starta om tävlingen och skriva om frågorna anser jag. Jag med många antar jag helt logiskt körde 3 som svar på fråga 2 då det helt enkelt inte hade släps fler spel när tävlingen var.

Redaktör

Vi gjorde bedömningen att det var bättre att fortsätta denna gång, eftersom det som sagt var samma förutsättningar för alla.


signatur
Medlem

Tråkigt att man inte vann pga. luddig fråga.. men det är bara att hoppa upp på hästen igen och hålla tummarna för att man vinner nästa gång.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Vill gap-skrika åt fråga 2, men strunt samma. Sånt händer)))

Medlem
Skrivet av Tompa:

Vi gjorde bedömningen att det var bättre att fortsätta denna gång, eftersom det som sagt var samma förutsättningar för alla.

Det var inte alls samma förutsättningar för alla, ni postade en påminnelse om tävlingen på släppdagen och de som svarade då är de enda som kan ha kommit fram till "4" (om man inte tänker helt galet).
Hur som helst kan alla göra misstag och det här händer ju inte ofta, men det är fel att säga att alla har haft samma förutsättningar.

Medlem

Jaja inget att grina över. Spelet fick ju bara 3 av 5 i alla fall

Medlem

Aldrig vinner man något

Men jag tycker (som många andra) att fråga 2 var väldigt dåligt formulerad.. men sånt händer ju ibland
Men grattis till vinnarna iaf.


signatur

Så kan man ju också göra, men det är inte rätt.

Medlem

Grattis till vinnarna!!! Spelet är skit bra och skulle själv ge det än 9/10. Älskar verkligen allt med spelet.

Medlem

#15 Fast det är ju bara FZ. spelet har ju fått flera 8/10 och 9/10 samt 10/10.

Medlem
Medlem

Grattis ni tre tursamma


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Hade också fel på fråga 2 som kändes väldigt tvetydig. Men grattis till vinnarna!

Medlem

Aja.. får nöja mig med min Resistence 3 survivor edition

Medlem

Grattis till Vinnarna!
Tycker det är roligt med lite slamkrypare, gör tävlingen lite svårare och man får tänka till lite och hoppas på det bästa


signatur
1
Skriv svar