Film – 3 minuter co-op i Rage

Robot
Film – 3 minuter co-op i Rage

Ensam är stark. Är två dubbelt så starka? Se själv i den senaste Rage-filmen.

#rage, #id-software


Medlem
Film – 3 minuter co-op i Rage

ge mig, Ge mig, GE MIG!

Medlem

Jag vet att det låter otroligt negativt. Men det ser så otroligt stelt och tråkigt ut.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Jag vet att det låter otroligt negativt. Men det ser så otroligt stelt och tråkigt ut.

Håller med.

Medlem

Stelt och tråkigt? Tyckte det såg väldigt roligt ut faktist

Medlem

Nä, Rage får nog vänta tills jag spelat Skyrim, Batman AC och Diablo3 ...

Medlem

Inte övertygad. Carmack är ett geni men jag vet inte.. Rage tilltalar inte mig så mycket.

Medlem

Dom skulle kunna skriva: we love console.... This is running on a console... Console is best system... -,-

Medlem

Inget speciellt, ser ut som en "generic shooter".

Medlem

Ser alltid ut som om det vore POD-bots som lirade i dessa gameplay-trailers. För övrigt tycker jag spelet verkar mycket najs. 25gb, gogo!

Medlem

Njaaa, ser iaf bättre ut än Bulletstorms coop men fortfarande synd att de inte lagt med Coop i SP-delen.

Jag hoppas någon duktig moddare kommer fixa så singleplayer delen går att köra i coop. De har väl nästan all kod som behövs eftersom de ändå har med coop i spelet. Det behövs väl då någon spawnpoint till 2nd player. De kan för "enkelhetens" skull göra så att endast personen som skapat servern är den som kan prata med NPC (få questsen etc) men även andra spelaren måste ju få XP och level om det nu var sånt system i detta också.

Kommer lite många RPS spel tycker jag.

Medlem

Konsoler gör mig rädd... snacka om att hålla tillbaka utvecklingen

Medlem

Anlitade de artister från Activision eller? Ser ju inte helt olikt ut CoD... poäng för att döda folk osv. Usch och fy!

Medlem

Vänta -- splitscreen på PC?!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Vänta -- splitscreen på PC?!

Haha, jag tänkte detsamma! Vafan, SplitScreen? Det är ju PC de lirar på.. syns när de ska "aktivera" något, så står det "E". Vilket jag inte tror att det står när man lirar på en konsol


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

rav
Medlem

Jag tycker det här spelet har allt. Grafik, miljöer, bra animationer, cool story... you name it.

Jag vill verkligen älska det här spelet, men tyvärr så ser det väldigt tråkigt ut.

Medlem

Får se hur det ser ut när det är klart. Ska bli mycket intressant.

Medlem

Även om jag nu inte skulle spela plittscreen, var riktigt nice att se att dom förstått att ge spelaren lite FoV ändå så det inte ser ut som dom kan bara se i tunnelseende

Medlem

det blir fint detta, alltid en viss kvalitet på IDs spel som tilltalar

Medlem

Såg Rage i tv-serien Breaking Bad, var rätt skoj kul att dom gjorde smygreklam i en så grym serie!!

Medlem

Jag är extremt kräsen när det kommer till Singeplayer spel, vet inte om det blir ett köp av detta... Tror jag håller mig till BF3 och Skyrim denna hösten, kanske skaffar RAGE till senare.

Medlem

Varför är det alltid sopor som spelar på såna här videos, kan inte sikta högre än knähöjd, rofl...


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Jag tyckte detta var väldigt tråkigt. Jag till och med fick spola fram lite för att mata fiender om om om igen har vi gjort. Skruva på grejor har vi också gjort... Skapa något nytt som engagerar..... Suck... Möjligtvis ett köp när det 50% REA på steam.

Medlem

Jag tycker John Carmack har lyckats med det han fokuserade på iaf. Men själva gameplayet ser gammalt och stelt ut. Ai:n har samma röst och använder samma commandon. Tittar man på Killzone2/crysis eller andra liknande spel så ser man mycket häftigare och mer avancerade animationer när det gäller händerna/vapnet och hur det hela följer med rörelserna när man går och rör med musen. I klippet här när dom skjuter med AK liknande vapnet ser stelt och tråkigt ut. Annars är ljudet väldigt bra. Jag antar att dom gillar den gammla doom känslan, och antar att vi också gör det. Inte jag :o.

Splitscreen?? De klippte väll ihop vyerna för att man ska se bägge samtidigt!! eller?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Splitscreen?? De klippte väll ihop vyerna för att man ska se bägge samtidigt!! eller?

This

Medlem

Jag älskar splitscreen.... OCH ID! Detta kommer bli bra.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Tycker id software har tappat sin charm. Saknar stilen i de gamla quake och doom spelen.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Gode tid vad jag längtar efter detta spel

Medlem

Co-op såg inte speciellt kul ut i detta klipp. Sedan tror jag inte heller att det var split screen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar