Max Payne HD tillkännagivet

Robot
Max Payne HD tillkännagivet

Rockstar släpper högupplöst version av första Max Payne till mobil.

#rockstar, #max-payne


Medlem
Max Payne HD tillkännagivet

är det bara jag som inte förstår hur det ska gå till?

Medlem

Meeeeeeen....till PC, damnit!

Medlem

Laaaaame. Jag hoppas verkligen att dom släpper det till PS3, 360 och PC också. Det skulle ju liksom kännas helt fel om mobiltelefoner har den snyggaste versionen av spelet :\

Medlem

HD remakes, eller remakes i allmänt sätt borde vara gratis, precis som indie-skapare gör.

Medlem

Viiiiiiiiiiiiiilllllllllllllll ha till PC

Medlem

Mobiltelefon? What the fuck..?

Medlem

YES!!!!

Och sen läste jag... Mobil...
FUCK NO!


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Varför i helv...bara till mobil?
Skulle ju hemskt gärna spela en HD version till pc


signatur

Game long and prosper

Medlem

Varför är HD-versioner till PC så intressant? Till mitt minne är det otroligt lätt att ställa in vilken upplösning som helst i båda spelen. För det är exakt vad HD-versioner innebär - högre upplösning - om ni inte var medvetna om det. Ptja, nu är ni! Tack.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Nja, HD remakes brukar ju faktiskt innehålla högre upplösta texturer och i vissa fall även nya modeller. Inte bara högre skärmupplösning.

Medlem

Lätt jätteroligt, tills "det ska släppas till mobiltelefon"

...suck....

Autoaim och pekfingervalsen... TPS på mobil är korkat...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Finns Max Payne till mobiltelefon sedan tidigare?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Medlem

rofl fan va glada alla blev för att sedan bli besvikna vilka förrädare.

Medlem

Jag tror att FZ valde att utelämna "Mobil" från titeln, hehe...
Hursomhelst Max Payne-spelen är rätt så moddade vad jag vet. Lär ju finnas en del grafikmoddar?

Hittade något fint när jag tvärsökte http://www.youtube.com/watch?v=PFDq9xpzMH0
Equilibrium var ändå en skön film men tvivlar på att modden är jätterolig.

Medlem
Skrivet av imbamakaber:

Jag tror att FZ valde att utelämna "Mobil" från titeln, hehe...
Hursomhelst Max Payne-spelen är rätt så moddade vad jag vet. Lär ju finnas en del grafikmoddar?

Hittade något fint när jag tvärsökte http://www.youtube.com/watch?v=PFDq9xpzMH0
Equilibrium var ändå en skön film men tvivlar på att modden är jätterolig.

Fint!
Jag gillar Equilibrium.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Men kan dom sluta upp med att sätta "HD" på allt. Det är bara fånigt.

(och redan 2001 så körde folk med pc sina spel i "high dääääf") förbannade TV-gimmick

Medlem
Skrivet av frunk:

Men kan dom sluta upp med att sätta "HD" på allt. Det är bara fånigt.

(och redan 2001 så körde folk med pc sina spel i "high dääääf") förbannade TV-gimmick

HD handlar inte bara om upplösningen på skärmen utan upplösning generellt. Det handlar alltså även om högupplösta texturer, högupplösta modeller, högupplösta effekter m.m.. Nu vet jag inte huruvida detta finns att ladda ner i form av moddar, men finns det så är det väl bara att ladda ner och köra på.

Medlem

Värst vad mobiler blir kaxigare för varje dag lol >_<.

Medlem

Hur sjutton ska detta gå till? En fiende poppar upp 20 meter bort. Man har 3 sekunder på sig att dra fram snipersiktet och sätta en kula i huvudet på honom innan man är död. Oh dear.. Kan riktigt känna irritationen redan nu..

Medlem

Var så sjukt kul att lira Max Payne Matrix Mod, har kvar Matrix moden på skivan än hehe

Medlem

Säkert bara till iOS som allt annat som kommer ut till mobiler.

Medlem

Till mobil? Wtf.

Medlem

Misstänker att det blir till iOS, visst det går till en viss gräns att spela FPS på iOS. Men jag kan inte föreställa mig att det kan funka bra med TPS. Men lyckas de så blir jag lycklig MaxPayne HD på mobilen. Fett. Men jag misstänker att det blir halvtaskigt.

Idiotiskt att inte släppa det till fler format... :S

Medlem
Skrivet av Voorhees:

Misstänker att det blir till iOS, visst det går till en viss gräns att spela FPS på iOS. Men jag kan inte föreställa mig att det kan funka bra med TPS. Men lyckas de så blir jag lycklig MaxPayne HD på mobilen. Fett. Men jag misstänker att det blir halvtaskigt.

Idiotiskt att inte släppa det till fler format... :S

1. Med största sannolikhet är det iOs och iPhone 4 som disskuteras (samt andra kompatible Apple-produkter). Den bestämda hårdvaran gör det lätt att utveckla för iPhone jämfört med Andriod (som konsol VS PC). Troligen kommer även Windows Phone 7 bli ett standardformat längre fram, om MS lyckas få upp sina procentsatser på mobilmarknaden, av exakt samma skäl.
2. Tvivlar på att det blir bra på mobil, kanske hyfsad railshooter men långt från rätt känsla är jag rädd :/
3. Mycket troligt att de släper en Steam/Live Arcade/PSN/Wii Ware? release senare.

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Voorhees:

Misstänker att det blir till iOS, visst det går till en viss gräns att spela FPS på iOS. Men jag kan inte föreställa mig att det kan funka bra med TPS. Men lyckas de så blir jag lycklig MaxPayne HD på mobilen. Fett. Men jag misstänker att det blir halvtaskigt.

Idiotiskt att inte släppa det till fler format... :S

1. Med största sannolikhet är det iOs och iPhone 4 som disskuteras (samt andra kompatible Apple-produkter). Den bestämda hårdvaran gör det lätt att utveckla för iPhone jämfört med Andriod (som konsol VS PC). Troligen kommer även Windows Phone 7 bli ett standardformat längre fram, om MS lyckas få upp sina procentsatser på mobilmarknaden, av exakt samma skäl.
2. Tvivlar på att det blir bra på mobil, kanske hyfsad railshooter men långt från rätt känsla är jag rädd :/
3. Mycket troligt att de släper en Steam/Live Arcade/PSN/Wii Ware? release senare.

Hade varit gött med punkt nr. 3!

Medlem

Jag trodde MP var ett stort spel - typ Uncharted eller liknande.
Spelar man så stora spel på mobil är ju det man undrar?

Till PS3 hade nog varit givet köp.

1
Skriv svar