Failed to connect to EA server på 360

Medlem
Failed to connect to EA server på 360

Undrar om det är någon mer som har detta problem.

Jag har inte några problem att köra andra spel online. Som tex Black ops eller Street fighter 4. Dock kan jag inte ansluta till ea servern i Dragon Age 2 heller. Det har fungerat utmärkt förut och jag har inte ändrat några inställningar. Jag har adsl från bredbandsbolaget. Jag har kompisar som inte har detta problemet.

Medlem

Konstant. Minst 2-3 gånger per session.

Medlem

Alltså jag kommer inte in överhuvudtaget. Inte i andra EA spel heller, bara testa Dragon Age 2 än dock. Jag har inte ändrat något på mina inställningar och mina kompisar verkar inte ha några som helst problem. Jag har adsl från bredbandsbolaget så jag undrar ifall det kan va nått fel på det men det verkar också konstigt.

Medlem
Skrivet av L07u5:

Alltså jag kommer inte in överhuvudtaget. Inte i andra EA spel heller, bara testa Dragon Age 2 än dock. Jag har inte ändrat något på mina inställningar och mina kompisar verkar inte ha några som helst problem. Jag har adsl från bredbandsbolaget så jag undrar ifall det kan va nått fel på det men det verkar också konstigt.

Bredbandsbolaget är enligt mig den sämsta isp'n i Sverige, skulle inte förvåna mig en minut om felet låg hos dem.

Medlem

Jag hoppas fan att det inte är det som är problemet. Det har ju fungerat hur bra som helst förut.

Medlem

Alltså detta händer mig varje dag, det börjar bli irriterande. Jag vill spela vissa gånger som fan, men då så funkar det inte. Tydligen kan jag bara spela mellan 15.00-19.00, andra tillfällen så funkar det inte...

Dom får fixa detta, kommer jag få dessa problemen med BF3 kommer jag bli sur... ännnuuuu surare

Medlem
Skrivet av XzIa:

Alltså detta händer mig varje dag, det börjar bli irriterande. Jag vill spela vissa gånger som fan, men då så funkar det inte. Tydligen kan jag bara spela mellan 15.00-19.00, andra tillfällen så funkar det inte...

Jag har 100 mbit fiber internet, inget dåligt internet precis. Och har en granne som aldrig har detta problem, tydligen bara jag.

Dom får fixa detta, kommer jag få dessa problemen med BF3 kommer jag bli sur... ännnuuuu surare

Medlem

För mig verkar det som att det har löst sig. De senaste gångerna har det fungerat felfritt. Har även provat lite olika tider på dygnet. Men fortfarande helt klart dåligt att det ska hända. Och fortfarande händer för andra.

1
Skriv svar