Sex Blizzard-släpp de kommande tre åren

Robot
Sex Blizzard-släpp de kommande tre åren
Medlem
Sex Blizzard-släpp de kommande tre åren

Diablo 3 och Titan! Gief nu!

Moderator | Testpilot

Jag vill ha Diablo III!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Warcraft 4 hade varit nåt antar dock att alla expansioner till SC2 lär komma först

Medlem

Nej men vad trevligt!

Medlem

Hm. 6 spel. Bara jag som tycker man inte riktigt kan räkna expantioner till WoW och Starcraft som nya spel?.
Hur som helst. ge mig diablo 3 !!!

Medlem

JA! JA! JA! Mer från Blizzard!

Hade varit fantastiskt om Diablo 3 släpptes i år men lär nog inte bli förns 2012. Men Heart of the Swarm kanske?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Som vanligt en sensationsrubrik. Spel och expansion är ej samma sak.

Medlem

Känner mig också lite lurad på något vis. Två spel räknar jag det som

Medlem

Jag räknar till 7 på denna http://media.mmo-champion.com/images/news/2010/november/blizz...
Rätt så kul att denna slate som läckte för ett bra tag sen faktiskt verkar vara riktig

Medlem

om man frågar mig så faller sc2 expansioner in i "nytt spel" kategorin.
d3 gief nowt!
har bestämt mig för att sluta med mmo's så titan ska jag hålla mig borta från

Medlem

Edit: Kopieringsmaskinen lovar Sex dåliga spel de kommande tre åren

Medlem
Skrivet av fluffmajster:

om man frågar mig så faller sc2 expansioner in i "nytt spel" kategorin.
d3 gief nowt!
har bestämt mig för att sluta med mmo's så titan ska jag hålla mig borta från

HotS är enligt mig egentligen minst värt att kalla ett spel. De flesta kör SC2 för multiplayer och expansionen kommer allt som allt på sin höjd ha någon ny enhet per ras.

Medlem

Två spel och fyra expansioner.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ge mig D3 per omgående!


signatur

Meep!

Medlem

Okej, Mists of Pandaria kommer inte vara en WoW expansion. Och dom kan mycket väl hinna trycka in 2 WoW expansioner under de kommande 3 åren. Ser det som en större chans än att de släpper "Titan" inom den tidsramen.

Medlem

Är det Activision-biten av företaget som har börjat infektera Blizzard? Släppa expansioner som hela spel? (Ja, jag syftar på CoD)

Medlem

Hade så gärna velat att spela Diablo 3 i jul.

Medlem

Jag läste Warcraft och blev helt till mig, sen såg jag att det var World Of Warcraft och blev deprimerad.

Skönt sätt att lura läsarna.

Medlem

Diablo 3 har gissats ha datumet 5:e December som release. Jag lägger vikt på 'gissats' här.
Sen har du Heart of the Swarm, trolig 2012 release. Expansion till WoW också trolig 2012 release om man får våga friskt på spekulationen.
Titan kan vi nog fortsätta drömma om ärligt talat, det är många års utveckling kvar på det.

Medlem
Skrivet av kabex:

Är det Activision-biten av företaget som har börjat infektera Blizzard? Släppa expansioner som hela spel? (Ja, jag syftar på CoD)

Blizzard har kört på med WoW expansioner sen dag ett, samt att starcraft var planerat i 3 delar före Activision mergen. Somsagt så har det gått ut med att Activison inte har ett finger i deras development så att säga, sen om du eller någon annan inte tror på det, så äre det upp till var å en.

Sen tror jag nyhetsrubriken är lite missvisande, blizzard kallar inte sina expansioner "full games" aldrig sett det påståendet.

Medlem

Det är väl bara göra ett par appar så är sex spel grejade.

Medlem

Rätt intressant att blizzard inte släpper allt för många spel. Men det dom skapar är fan bland det bästa man kan få =)!

Medlem

Alltså 2 nya spel och 4 expansioner, tycker varjefall jag det ser ut som.

Medlem
Skrivet av Ghoetic:
Skrivet av kabex:

Är det Activision-biten av företaget som har börjat infektera Blizzard? Släppa expansioner som hela spel? (Ja, jag syftar på CoD)

Blizzard har kört på med WoW expansioner sen dag ett, samt att starcraft var planerat i 3 delar före Activision mergen. Somsagt så har det gått ut med att Activison inte har ett finger i deras development så att säga, sen om du eller någon annan inte tror på det, så äre det upp till var å en.

Sen tror jag nyhetsrubriken är lite missvisande, blizzard kallar inte sina expansioner "full games" aldrig sett det påståendet.

Klart Acti inte har med utvecklingen att göra, resten är en annan sak(typ marknadsföring etc.)

Sen tycker jag ändå att det är lite CoD-stil att släppa SC2 i 3 delar.

Fast rubriken är väl inte så missvisande? Snarare i texten det blir lite förvirrat eller vad man ska säga. Själv tycker jag att "titlar" endast ska referera till hela spel, och inte expansioner.(Och nej, jag ser inte SC2: HotS eller LotV som hela spel)

Medlem

ja det är ju inte hela spel, utan DLCs (med två undantag) så värkar logiskt

Hoppas skaparna av Titan Quest stämmer dem


signatur

Rwa?

Redaktör

Slarvigt utformad rubrik och underrubrik märkte jag, ber om ursäkt för det. Nuvarande ska väl vara mer korrekt.


signatur
Medlem

The lost vikings 2 vill jag ha.

Medlem

D3 in my heart!

Medlem

Najsss


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

12
Skriv svar