Sjuka jävel

Medlem
Sjuka jävel

utbrister jag till mig själv. Visserligen är jag ständigt sjuk i huvudet på alla möjliga plan (God knows) men rent fysiskt drabbas jag relativt sällan av diverse åkommor. Jag skyller på min sambo, Fredrik från helvetet. Jag ska sluta pussa män, dels för att man blir sjuk, dels för att det är lite bögigt.

Har sovit sådär inatt av flera olika anledningar. Kanske för att brandlarmet började pipa (i brist på batteri), kanske för att Klara alltid ska ligga bredvid mig (och brottas med en leksaksmus).

Och nu börjar det regna utanför, lika bra det. Jag får kurera mig med kaffe och tidsfördriv.

Ah, jag gillar att gnälla, det är roligt.

[ia=29348; large]

#blogg

Sjuka jävel

Tack Simon! Var riktigt deppig, men det du skrev "Jag ska sluta pussa män, dels för att man blir sjuk, dels för att det är lite bögigt." fick mig att le.

Skaffa hund. Much better then Cats.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Haha..

Äh, hundar, har ingen vilja. Nej, nu ska jag nog ta och rita mig något så att något bra kommer ut ur dagen.

Haha, kul inlägg! Du får väl börja pussa på katterna istället om du vill undvika att vara så bögig.

Hm.

Å andra sidan vore det ganska stört. Men jag menade att pussa katterna på ett <3 sätt snarare än ett sjukt sätt. Du förstår!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Hm.

Å andra sidan vore det ganska stört. Men jag menade att pussa katterna på ett <3 sätt snarare än ett sjukt sätt. Du förstår!

Råkade automatiskt översätta meningen till engelska och jag tror jag förstår vad du menar!

PS. använde mig inte av ordet "cat"

Medlem

Too bad att Klara har så jävla dålig andedräkt. Ska låta henne äta lite tandkräm först.

Medlem

"Jag ska sluta pussa män, dels för att man blir sjuk, dels för att det är lite bögigt.
Haha! Du har så sjukt underbar humor. Never change.
Gnälla är det svenskaste vi har! Det måste vi ta vara på ;).

Medlem

True dat, och tack, fnizz, *rodnar*.

1
Skriv svar