3DS-försäljningen ökar markant efter prissänkningen

Robot
3DS-försäljningen ökar markant efter prissänkningen

Lägre pris har gjort betydligt fler nordamerikaner sugna på Nintendos 3d-konsol.

#nintendo, #bergsala


Inaktiv
3DS-försäljningen ökar markant efter prissänkningen

Ser gärna en till prissänkning och en bundle med Zelda Ocarina of time! 1000 kr för båda..

Medlem

väntar på 3ds lite xl super duper version...

Medlem

Inte så mycket för bärbara men skaffar jag någon så blir det PSP Vita som har bättre kontroller och prestanda. Finns inge spel till 3DS som jag är intresserad av, jag vill ha nya spel inte massa remakes.

Medlem

Väntar tills jag vet om det kommer en omdesignad 3DS med TVÅ circlepads 2012 eller inte.


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem

Sänkt pris gav ökad försäljning? Otroligt! Det hade jag aldrig kunnat tänka mig.

Medlem

3Ds has no games.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Skulle kunna tänka mig köpa den för WayForwards spel på Nintendos market om den låg runt 1000kr, de stora titlarna intresserar mig inte det minsta, jag känner inte att 1600kr är direkt värt det.

Även om det bara är market titlar jag vill ha så är priset på äldre DSi konsoler är bara skrattretande i jämförelse med 3DS.

Medlem

Jag skulle kunna tänka mig att köpa en... när det börjar dyka upp intressanta spel.
Zelda: OoT har jag två versioner av redan. Starfox har jag spelat mig less på under N64 tiden. Ska väl vara Resident Evil Revelations som lockar, men neh. Väntar och ser efter om det kommer en 'lite' version.

Hade väntat mig en större ökning, faktiskt. Denna förhållandevis lilla boost borde verkligen oroa Nintendo.

Medlem
Skrivet av artikeln:

Försäljningen av Nintendos försäljning

Vad kostar försäljningen? Man kanske skulle slå till

Redaktör
Skrivet av paspa:
Skrivet av artikeln:

Försäljningen av Nintendos försäljning

Vad kostar försäljningen? Man kanske skulle slå till

Hehe, du får två för priset av tre!


signatur
Medlem

Jag tog "nej den är fortfarande för dyr", men det är egentligen inte priset det är fel på, det är bara att jag är fattig student.

1
Skriv svar