Dubbelfilmat från Worms: Ultimate Mayhem

Robot
Dubbelfilmat från Worms: Ultimate Mayhem

De krigande maskarna är tillbaka – denna gången i 3D!

#team-17, #worms-ultimate-mayhem


Skribent
Dubbelfilmat från Worms: Ultimate Mayhem

buuuuuuuuu

Medlem

Kanske bara är jag, men har aldrig sett något större fel med Worms i 3D. Har själv haft riktigt kul både med Worms 3D och Worms 4.

Medlem

Ser ju typ ut exakt som gamla Worms 3D.. dom kunde väl åtminstone snyggat till det ? Luktar megafail lång väg... ge oss Worms golf spelet ist !

Medlem

Detta såg ganska häftigt ut, fast gillar ettan mest


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Ja, man tycker ju att dom kunde uppgraderat grafikmotorn lite sen 2003.

Medlem

Allt som kommit efter Worms Armageddon har enligt mig varit mediokert. Jag köper nog aldrig mer ett Worms-spel.

WWP är väl okej men det känns som Armageddon i en billig kostym.

3D-spelen var bitvis underhållande men jag har alltid föredragit Worms i 2d.

Worms Reloaded var väl ett okej single player-spel, men det är ju helt åt helvete när det gäller multiplayer som enligt mig är det enda som räknas. Spelet var väldigt hajpat men Team 17 lyckades inte leverera alls. Spelet var den första månaden i princip helt ospelbart, i synnerhet multiplayer. Än idag är lobbysystemet väldigt buggigt och det är helt sjuka fördröjningar under spelets gång. Man tror inte sina ögon! Multiplayerbiten har dominerats av gamemodes som är fokuserade kring ninjarepet, men i Reloaded förstör tyvärr fysiken mycket av det roliga. Fysiken gör alla klassiska gamemodes som shoppa, roperace, warmer näst intill omöjliga att spela. Annars är det mesta sig likt.

Det är väldigt beklagligt att Team 17 trodde att Worms Reloaded skulle bli något stort. I själva verket har de bara brandat om ett konsolspel och lurat väldigt många att det skulle vara ett helt nytt spel. Det retar mig fortfarande hur deras community-nisse hängde på det officiella forat och låtsades ta emot buggrapporter och snackade om att det skulle ske bättring. Ett bra exempel på "mycket snack lite verkstad"-mentaliteten som genomsyrar nästan alla spelföretag. En annan sak som var beklagligt var alla människor på officiella forat som klagade på att folk klagade. Tack vare dessa människor framstod det som att folk var nöjda med det ickefungerande spelet. Bra jobbat!

Medlem

Vanta lite nu har, pa vilket satt ar detta nytt?. Jag trodde att Worms 3d var forst pa den fronten sa att komma och saga att Worm Ultimate Mayhem ar nagot nytt nar det galler Worms i 3d ar val lite missvissande. Som Mordeus dock namde sa ser det typ exakt likadant som Worms 3d, inte mycket till nytts spel. Worms golf mixat med vapen hade dock varit kul.

1
Skriv svar