Första Max Payne 3-trailern nästa vecka

Robot
Första Max Payne 3-trailern nästa vecka

Hur ser han ut, karln?! Svar i mitten av nästa vecka.

#max-payne-3


Medlem
Första Max Payne 3-trailern nästa vecka

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm(ax Payne)

Medlem

well, när dom visat något från gta 5 kan jag börja vara intresserad.

Medlem

ATI Catalyst Application Profiles 11.8 CAP3

MaxPayne3 - Improves CrossFire performance

Just saying...

Medlem

Max Payne är en svårslagbar spelserie.

Medlem

Hoppas dom visar iaf nått bra... Vissa uppföljare av spel brukar inte vara så bra, tur att max payne 2 och 1an var nästan lika bra. 3an är jag tveksam om men kommer nog köpa det om man ser nått bra ifrån trailern.

Medlem

Spännandish!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Han har hår i början, rakar sig och ser sedan normal ut, precis som det ska vara.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Gillade ettan och tvåan, miljön i bakgrunden på bilden ser inte jätte "max payne"igt ut. Men det går nog Tror att det ska ha samma fysikmotor som till gta4, älskar euphoria.

Medlem

Vem vet detta kanske blir bra jag har aldrig spelat dom tidigare spelen så jag vet inte hur dom var men jag får se trailern sept 14

Medlem

Är skeptisk om de kan hålla sig till max payne stilen, men det kan ändå bli ett bra action-spel (noire eller thriller). Det är ju trots allt rockstar.

Medlem

postern påminner om gta av någon anledning, hoppas det blir bra

Medlem
Skrivet av ingen aning:

postern påminner om gta av någon anledning, hoppas det blir bra

Är nog samma konceptritare som gjorde de tecknade bilderna till GTA

AW8
Medlem

Kul!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Har otroligt (ja otroligt!) låga förväntningar på det här spelet. Men det vore kul om de överraskade big time så man trillade baklänges. Håller tummarna.

Medlem

Cool poster. Gillar hur Max ser ut... Pain to the max!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Orkar inte vänta till mars!!!!


signatur

Easy - Medium - Hard - Experienced - Hardcore - Impossible - Chuck? Norris

Medlem

Spelet kommer utan tvivel att bli bra, men kommer det att vara Max Payne? Jag läste för ett tag sen att original röstskådisen skulle göra hans röst igen så det är ett plus för mig. Dom verkar hoppa en del i handlingen med tanke på hans utseende(n), skallig, skäggig, rakad och så vidare. Hoppas att slutscenen tar plats i New York eller liknande när regnet öser ner eller att det precis börjar snöa ^^

1
Skriv svar