Färsk gameplay-teaser från Battlefield 3

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Upprepning sedan Bad Company 2! EA mjölkar! Byt motor!

Skojar bara, det ser grymt kul ut. Ser fram emot det här.

Det skulle väll vara lite konstigt om dom bytte ut sin helt nya motor som aldrig använts förr... eller?

Medlem

Någon mer än jag som försöker ducka från skotten och explosionerna?

Medlem

signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Åh herrejävlar vad jag sitter i extas just nu
Ljudet och grafiken är ljusår före alla andra, lade någon märke till hur snyggt Black slet av fiendens dogtag när han knivade PLA soldaten i slutet?

Ser det ut så i multiplayer så kommer jag svimma


signatur

Game long and prosper

Medlem

Vad tror ni om detta? Betasläpp?

http://www.physicalwarfare.com/

Fake?


signatur

| AMD Ryzen 7 7800X3D | Corsair 2x16GB DDR5 6GHz CL30 | Asus ROG Strix X670E-F | Gigabyte RTX 3080 OC 10GB | Samsung 990 Pro | Acer Predator Z35+ 35" | Logitech G413 | Logitech G310 | Sennheiser Game One |

Medlem
Skrivet av krukan6:

Vad tror ni om detta? Betasläpp?

http://www.physicalwarfare.com/

Fake?

Jag har ingen aning, men jag har timern som bakgrund på skrivbordet


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Grymt bra teaser, lång nog för att man ska gilla det man ser och kort nog för att man ska vilja ha mer

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Mjauv:

Enda irriterande är väl att det ser ut som att man inte kan ställa om vapnen till patronvis eld.

Jo, det kan man!

Jaså? Hur vet du det?

Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av anon_98854:

Enda irriterande är väl att det ser ut som att man inte kan ställa om vapnen till patronvis eld.

Jo, det kan man!

Jaså? Hur vet du det?

Jag kan instämma på att det går, därför att jag har spelat alfan.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Ljud och bild ser fruktansvärt bra ut. Gameplayet ställer jag mig skeptisk till dock, påminner fortfarande lite väl mycket om bfbc2 och mw. Jag spelade alphan och var inte imponerad, Ser dock att man kan köpa det för cirka 300kr, så det bli nog att skaffa till release iaf, kan vara kul att äga noobs i några timmar.

Och ja, efter post launch supporten av BF2 och det konsollifierade bfbc2 så har jag rätt att vara skeptisk.

Medlem
Skrivet av krukan6:

Vad tror ni om detta? Betasläpp?

http://www.physicalwarfare.com/

Fake?

Om det inte är något fake så är det nog för betan.

För mig just nu när jag skriver detta så står den ena på 100 timmar och 38 minuter och den andra på 148 timmar och 38 minuter. Och har man förbokat på Origin och om man hade MOH T1 edition så skulle man ju få tillgång 48 timmar tidigare till betan. Så om det som sagt inte är något fake så är det antagligen för betan

Medlem

zh1nt0 har bekräftat att den sidan är fake.

Skrivet av rewoX:

Ljudet från mortarn ... gör att jag ... jaaa ... ni vet... helt sjukt vilket brutalt ljud!!!!!!!!!!!!!!

"ljudet från mortarn" får mig bara att tänka på close combat blandat med... åh nej, inte mortaaaar. Underbara minnen! BF3 där emot verkar vara ett rent jäkla ÅH JA!

Medlem

FPS of the Year, helt utan tvekan. Jag fattar inte hur folk ens kan tänka sig köpa MW3 när de sett BF3, jag försöker och försöker men jag kan verkligen inte förstå hur man kan vilja äta varmkorv från kjosken över BBQ party.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Nomz:

FPS of the Year, helt utan tvekan. Jag fattar inte hur folk ens kan tänka sig köpa MW3 när de sett BF3, jag försöker och försöker men jag kan verkligen inte förstå hur man kan vilja äta varmkorv från kjosken över BBQ party.

För att man helt enkelt inte gillar BF´s gameplay utan föredrar COD´s snabba arkad action mer.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av krukan6:

Vad tror ni om detta? Betasläpp?

http://www.physicalwarfare.com/

Fake?

Fake.

http://www.whois.net/whois/physicalwarfare.com ger:

Citat:

Administrative and Technical contact:
Ensby, Jonas (JE890)

Odv. Solbergsvei 76

Oslo, N-0970
NO
jonas@ensby.no
+47.93856930 Fax:

Record created: 2011-08-27 14:22:59

Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av anon_98854:

Enda irriterande är väl att det ser ut som att man inte kan ställa om vapnen till patronvis eld.

Jo, det kan man!

Jaså? Hur vet du det?

Lirade alfan och sprang runt och lekte med olika skjutlägen!

Medlem

Såg den i 1080p och jävlar fanken i berget i helvete vilken känsla den uppnåt genom ljudet! Väntar hårt på mina Logitech G930 med 7.1 och BF3, kommer vara nördorgasm på högnivå!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Snygg grafik, bra animationer, bra ljud.
Gameplay? moddstöd? Lnmöjlighet? antal spelare? vem bryr sig?
Spel är till för att titta på, inte spela och ha kul. DEt kan man ha film till, eller vänta nu?
Blir precis som Crysis, massiv hype, snygg grafik men dåligt innehåll (går mer mot CoD än tidigare BF imo). Men men, då majoriteten av alla spelare är casuals och då "snyggt" är viktigare än "bra" eller "nyskapande" är jag inte förvånad.

Medlem

Satan.. Smällen i början var jag verkligen inte beredd på^^
Överlägset det bästa jag har sett i ett spel.. Äntligen har de fattat att ljudet inte är lika snabbt som ljuset, det vill säga något fördröjt:) känns så äkta!
Tack Kimpur för 1080P;) Satt fint med Sennheiser med Xonar GO DICE!

Medlem

ger mig samma känsla som call of duty gjorde när man hade nött medal of honor innan, värsta filmkänslan när man skulle rusha ett mål

Medlem

Skitgrym... film jag har hört iaf att det kommer en open beta 11 september imorgon kommer att bli fett grymt. men jag vet inte om man behöver origin till betan. Obs! acounten som man har till BC2 man kan logga in med den på origin

Medlem

Undra vilken plattform det är från...

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:

Tror du verkligen att Dice/EA skulle göra en sån där ful nedräknare?

Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av anon_98854:

Enda irriterande är väl att det ser ut som att man inte kan ställa om vapnen till patronvis eld.

Jo, det kan man!

Jaså? Hur vet du det?

Det gick i Alfan, så rimligtvis borde det gå att göra när spelet släpps


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av KlosterKatten:

Tror du verkligen att Dice/EA skulle göra en sån där ful nedräknare?

Indeed, lagom fejkad sida.

Medlem
Skrivet av X-TroNiC:

Satan.. Smällen i början var jag verkligen inte beredd på^^
Överlägset det bästa jag har sett i ett spel.. Äntligen har de fattat att ljudet inte är lika snabbt som ljuset, det vill säga något fördröjt:) känns så äkta!
Tack Kimpur för 1080P;) Satt fint med Sennheiser med Xonar GO DICE!

Det var så lite så, X-TroNiC heheh..
Beställde ett Xonar DG igår, lär va bra mycket bättre än interna ljudkortet
Sen förbokade BF3 från electroworld.se


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

HERREJÄVLAR!


signatur

-----------------------------
Death Before Dishonor

Medlem

COD släng er i väggen!

123
Skriv svar