SC2 - vi som gillar singleplayer!

Medlem
SC2 - vi som gillar singleplayer!

Jag uppskattar att spela singleplayer, jag tycker t.ex. kampanjen var väldigt bra. Jag dammade nu av spelet för första gången på ett år och har precis installerat det igen. Om jag vill spela singleplayer kartor som är mer "kampanjliknande"(alltså mer dynamiska än en vanlig skirmish/melee match mot CPU), kan jag ladda ner sånna då? I så fall vart, och vilka benämningar har dom?

All hjälp är tacksam

Medlem

sc2mapster.com, där finns tonvis med olika kartor, där hittar du säkert något trevligt. Tror även det finns en remake av hela starcraft 1 / Brood war kampanjen för både Zerg, Protoss och Terran någonstans men jag vet inte riktigt vart. Tror du kan hitta den om bläddrar runt på sc2mapster.com dock. själv är jag helt och hållet multplayer dedikerad som de flesta andra, men smaken är som baken

Medlem

Jag håller definitivt med om att singleplayerdelen av Starcraft 2 är riktigt välgjord. Det är så varierande uppdrag man kan tänka sig för ett RTS. (Multi är så klart också mycket mycket välgjort.)


signatur

system: online

Köpte Starcraft 2 i förrgår och tycker det är grymt kul med singeplayer och mest framför allt MAP EDITOR! Men det är väl självklart att det finns till ett strategi-spel

1
Skriv svar