Dead Island co-op

Medlem
Dead Island co-op

Någon som är sugen på co-op, inte lika kul att spela själv? Heter BelLamron på steam så bara hojta

Medlem

köpte du spelet via steam eller DVD upplaga? , för mitt går fan inte aktivera med den nyckeln ja fick :/ ,.. FAIL

Medlem
Skrivet av Braxhunter:

köpte du spelet via steam eller DVD upplaga? , för mitt går fan inte aktivera med den nyckeln ja fick :/ ,.. FAIL

Köpte du bara en nyckel?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

nej hela spelet av cdon

Medlem

Köpte mitt över disk, funkade klockrent att installera o regga CD-key..

Men hur funkar det i coop gör man uppdrag ihop eller kan folk springa o jönsa fritt ,sno mina story uppdrag mens jag är på andra sidan ön??

Btw: webhallen ..Cd key såg för kort ut (bara 3 kolumner av fem men funka fin fint )


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Men hur funkar det i coop gör man uppdrag ihop eller kan folk springa o jönsa fritt ,sno mina story uppdrag mens jag är på andra sidan ön??

Btw: webhallen ..Cd key såg för kort ut (bara 3 kolumner av fem men funka fin fint )

meningen är ju att man ska hålla ihop men man kan springa runt fritt till en stor del, pengarna man lootar delas mellan dina partners och uppdragen man tar aktiveras åt alla som är inne i ditt spel, samma när man klarar dem, så om ni är 2 kan ni nog springa och göra två helt olika sidequests utan att ni ens är i närheten av varandra.
Dock kräver alla större uppdrag som huvudquesterna att man är i tätt i närheten för att aktiveras, en röd punkt markeras som samlingspunkt innan man kan fortsätta så folk tvingas till slut att hålla ihop för att komma vidare i storyn


signatur

Suup homie

Aha låter vettigt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

Har precis skaffat spelet och letar efter några att lira med går vid "namn" good_mans1@hotmail.com på steam.

Medlem

Hittar ingen good_mans1@hotmail.com på Steam därimot finns det en heldel Combi däribland en svensk

Inaktiv

Hm, där ser man. Brukar funka annars då det är mitt username.. Men jag addar dig så blir det nog bättre.

Medlem
Skrivet av BelLamron:

Någon som är sugen på co-op, inte lika kul att spela själv? Heter BelLamron på steam så bara hojta

Är gärna på! Ingen av polarna har spelt.. Så sitter bara själv och lirar nu! =s

1
Skriv svar