Original-Crysis kommer till konsol

Inaktiv
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Z0RRE:

Att människor orkar klaga. Vafan, det är ett fantastiskt spel. Grafiskt och spelmässigt. Var glada att spelet kommer till konsoll istället. Muppar.

Crysis är väldigt mycket grafik och inte mycket utöver det. Hela konceptet fallerar på konsol.

Det där tycker jag är att spä på en populariserad nidbild. Vad menar du med att Crysis inte är mycket över grafik? Det är det väl visst! Riktigt häftig action, fiender med bra AI osv. Crysis är en modern klassiker av många anledningar, inte bara dess slående skönhet.

Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Z0RRE:

Att människor orkar klaga. Vafan, det är ett fantastiskt spel. Grafiskt och spelmässigt. Var glada att spelet kommer till konsoll istället. Muppar.

Crysis är väldigt mycket grafik och inte mycket utöver det. Hela konceptet fallerar på konsol.

Det där tycker jag är att spä på en populariserad nidbild. Vad menar du med att Crysis inte är mycket över grafik? Det är det väl visst! Riktigt häftig action, fiender med bra AI osv. Crysis är en modern klassiker av många anledningar, inte bara dess slående skönhet.

Haha, Crysis har bland den sämsta AIn man kan tänka sig.

Inaktiv
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Mjauv:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Z0RRE:

Att människor orkar klaga. Vafan, det är ett fantastiskt spel. Grafiskt och spelmässigt. Var glada att spelet kommer till konsoll istället. Muppar.

Crysis är väldigt mycket grafik och inte mycket utöver det. Hela konceptet fallerar på konsol.

Det där tycker jag är att spä på en populariserad nidbild. Vad menar du med att Crysis inte är mycket över grafik? Det är det väl visst! Riktigt häftig action, fiender med bra AI osv. Crysis är en modern klassiker av många anledningar, inte bara dess slående skönhet.

Haha, Crysis har bland den sämsta AIn man kan tänka sig.

Jaså? Jag vet inte om du och jag har olika förväntningar på AI i spel men när jag spelade Crysis så var fienderna rätt smarta och kändes realistiska när jag slogs mot dem. Vad är din kritik mot dem?

123
Skriv svar