Uncharted 3 – ett sandkonstverk

Robot
Uncharted 3 – ett sandkonstverk

De som menar att Uncharted 3 med sitt ökentema kommer att bli lika fnösktort som materialet sand lär kanske tänka om efter den här konstvideon.

#uncharted-3-drakes-deception


Uncharted 3 – ett sandkonstverk

Hur hållbar är konstformen, den största kritikern måste nog vara vinden


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Epic konstnär? ^^


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Minns den här sandkonsten från någon gala som gick på TV, någon som vet vilken jag menar?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Minns den här sandkonsten från någon gala som gick på TV, någon som vet vilken jag menar?

ESC?

Medlem
Skrivet av Ophe:
Skrivet av WaltX:

Minns den här sandkonsten från någon gala som gick på TV, någon som vet vilken jag menar?

ESC?

Yes! Tack


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Ophe:
Skrivet av WaltX:

Minns den här sandkonsten från någon gala som gick på TV, någon som vet vilken jag menar?

ESC?

Yes! Tack

Vilka i sin tur "snott" det av Cirque du Soleil om inte jag missminner mig.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Aaaaatjooo!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Det är riktigt coolt, vackert.

Medlem
Skrivet av Trollafett:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Ophe:
Skrivet av WaltX:

Minns den här sandkonsten från någon gala som gick på TV, någon som vet vilken jag menar?

ESC?

Yes! Tack

Vilka i sin tur "snott" det av Cirque du Soleil om inte jag missminner mig.

Animal planet har även använt samma konstform i trailers för sig.....dock var det en manshand så fasen vet om det inte var ngn från Cirque du Soleil...

Inaktiv
Skrivet av Lonefox:
Skrivet av Trollafett:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Ophe:
Skrivet av WaltX:

Minns den här sandkonsten från någon gala som gick på TV, någon som vet vilken jag menar?

ESC?

Yes! Tack

Vilka i sin tur "snott" det av Cirque du Soleil om inte jag missminner mig.

Animal planet har även använt samma konstform i trailers för sig.....dock var det en manshand så fasen vet om det inte var ngn från Cirque du Soleil...

Anser du det som en manshand? Natalya Netselya är väl ingen hand precis? och kollar man så syns det klart och tydligt det är en kvinna. Frågan är vad har du dejtat för människor i ditt liv? misstagit könen lite?

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av Lonefox:
Skrivet av Trollafett:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Ophe:
Skrivet av WaltX:

Minns den här sandkonsten från någon gala som gick på TV, någon som vet vilken jag menar?

ESC?

Yes! Tack

Vilka i sin tur "snott" det av Cirque du Soleil om inte jag missminner mig.

Animal planet har även använt samma konstform i trailers för sig.....dock var det en manshand så fasen vet om det inte var ngn från Cirque du Soleil...

Anser du det som en manshand? Natalya Netselya är väl ingen hand precis? och kollar man så syns det klart och tydligt det är en kvinna. Frågan är vad har du dejtat för människor i ditt liv? misstagit könen lite?

Syftar du på Animal Planets grejer eller denna?
Dock var det ett bra tag sedan jag såg deras så jag kan minnas fel.
Men poängen är............det är gammalt men lika snyggt.......

1
Skriv svar