Färsk gameplay-teaser från Battlefield 3

Medlem

Enda grejen jag ogillar rejält är nog banne mig soundtracket, bara en jäkla massa brus.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Enda grejen jag ogillar rejält är nog banne mig soundtracket, bara en jäkla massa brus.

De är coolt ju!

Medlem
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av Dumlen:

Enda grejen jag ogillar rejält är nog banne mig soundtracket, bara en jäkla massa brus.

De är coolt ju!

Det ger en underbar inlevelse

Medlem

Första gången man hörde det ljudet, så var det ju coolt men det kändes inte som battlefield.
Nu däremot, nu är det battlefield!

Medlem

Det ser ut som ett riktigt lovande spel, dock avaktar jag nog med att ropa hej innan jag sjalv har provat pa att spela det. Dock skulle det vara intressant om dom senare gjorde ett tilagg eller liknande dar man kunde spela som Eu soldat och mojligtviss kunna invadera Usa eller liknande da det kanns ratt gammalt och utjatat att Usa invaderar massa lander utan att sjalva bli invaderade,samma sak galler Ryssland och Kina.

Medlem

Det står att det kommer utspela sig i new york med, så antar att usa kommer bli invaderade D;

Medlem

Det här kan bli det mest underbara spel som någonsing gjorts i mannaminne....

eller...

... så blir det historiens värsta antiklimax. :S


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

En nackdel som jag kan se det, är att alla springer runt ensamna i varje film som man tittar på. Har man gått ifrån grupp-spelet med befäl till en-och-en-lir? Bara en tanke.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Inaktiv

så seriöst .. i verkligheten hade dom blivit fett ägda av iranska revolutionsgardet.. på mindre än en kvart ;D

Inaktiv

ser bra ut .. men misstänker att man får ha en dator för 50.000, precis som när crysis 1 kom för det ska se såhär bra ut

Medlem
Skrivet av riktigninja:

ser bra ut .. men misstänker att man får ha en dator för 50.000, precis som när crysis 1 kom för det ska se såhär bra ut

Eh? Min dator för 8000 (köpt i juni, självbygge) klarade alfan med 60 fps.

Medlem

är det bara jag som märker att de inte andvänder natt-vision? det är ju standard i armen och ärligt talat kunde jag inte se någonting i videon men ta mig inte fel! det jag faktiskt såg var skit snyggt

Inaktiv
Skrivet av Friberg:
Skrivet av riktigninja:

ser bra ut .. men misstänker att man får ha en dator för 50.000, precis som när crysis 1 kom för det ska se såhär bra ut

Eh? Min dator för 8000 (köpt i juni, självbygge) klarade alfan med 60 fps.

hmm .. med alla inställningar på max/ultra, och minst 1920*1080?

Moderator | Testpilot
Skrivet av riktigninja:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av riktigninja:

ser bra ut .. men misstänker att man får ha en dator för 50.000, precis som när crysis 1 kom för det ska se såhär bra ut

Eh? Min dator för 8000 (köpt i juni, självbygge) klarade alfan med 60 fps.

hmm .. med alla inställningar på max/ultra, och minst 1920*1080?

Aldrig i livet, om han inte blåste någon på delar.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av riktigninja:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av riktigninja:

ser bra ut .. men misstänker att man får ha en dator för 50.000, precis som när crysis 1 kom för det ska se såhär bra ut

Eh? Min dator för 8000 (köpt i juni, självbygge) klarade alfan med 60 fps.

hmm .. med alla inställningar på max/ultra, och minst 1920*1080?

Alfan hade såklart inte alla grafiska inställningar, men ja, 1920*1080 Det är mycket bra optimerat som många kommer märka. Detta på ett 6950 upplåst till 6970

123
Skriv svar