Så utvecklas smugglaren i The Old Republic

Robot
Så utvecklas smugglaren i The Old Republic

I början är du en svag smugglare, sen blir du starkare. Se hur i filmväg.

#star-wars-the-old-republic, #bioware


Medlem
Så utvecklas smugglaren i The Old Republic

Värst vad alla är dåliga skyttar förutom han själv!

Medlem

Det ser fan inte klokt ut..

Jag anar flopp..

Medlem

Kommer bli najs

Medlem

Fulaste animeringarna jag har sett..

Medlem

Satan vad nice! Längtar!

Medlem

Lyssnat lite för mycket på Lilla Al-Fadji Hampus?

Medlem
Medlem

Fantastiskt hur alla verkar ha så olika åsikter om spelet. Men när jag spelade det blev jag helt såld. Det kommer bli grymt!

Medlem

Uff va tråkig den klassen såg ut att vara.

Medlem

Det är verkligen två fraktioner kring detta spel, antingen älskar man eller så hatar man det. Jag tillhör den första, kan det bli december snart?

Medlem

En av få saker som gör mig intresserad av The Old Republic.

Borde byta namn på klasserna, de borde heta Trooper, Jedi Knigth, Jedi Consular och Harrison Ford.

Annars är det fortfarande GW2 som gäller.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Folk är väll desutom trångsynta och rädd på att testa nått nytt, därför är CoD idag mångmiljonrärer på ett spel som aldrig ändras.

Testat alla senaste mmorpgs för att själv få en åsikt om spelet istellet för att kasta skit på ett potentielt bra spel.
Kan inte bli sämre än WoW iaf det är jag nästan 100 på.

Medlem
Skrivet av Droppz:

Folk är väll desutom trångsynta och rädd på att testa nått nytt, därför är CoD idag mångmiljonrärer på ett spel som aldrig ändras.

Testat alla senaste mmorpgs för att själv få en åsikt om spelet istellet för att kasta skit på ett potentielt bra spel.
Kan inte bli sämre än WoW iaf det är jag nästan 100 på.

Det är just för att jag vill testa på något nytt som jag inte kommer spela detta spel. Har kört mmos precis som detta allt för länge. Att de smackar på lite historia och röstskådespeleri är inte tillräckligt för att separera det från resten.

Medlem
Skrivet av Keasar:

En av få saker som gör mig intresserad av The Old Republic.

Borde byta namn på klasserna, de borde heta Trooper, Jedi Knigth, Jedi Consular och Harrison Ford.

Annars är det fortfarande GW2 som gäller.

Haha, världsklass. Men det var mer Indiana än Han över honom i det här klippet.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Moderator | Testpilot
Skrivet av Trollafett:
Skrivet av Keasar:

En av få saker som gör mig intresserad av The Old Republic.

Borde byta namn på klasserna, de borde heta Trooper, Jedi Knigth, Jedi Consular och Harrison Ford.

Annars är det fortfarande GW2 som gäller.

Haha, världsklass. Men det var mer Indiana än Han över honom i det här klippet.

Det är homage till båda, när Sith snubben svänger med svärdet samt när han springer ifrån dem stormtroopers!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Makarov:

Det är verkligen två fraktioner kring detta spel, antingen älskar man eller så hatar man det. Jag tillhör den första, kan det bli december snart?

Man kan tro det...

Själv är jag lite mitt i mellan. Spelet kan bli bra, men jag varken håller andan eller förbokar det.

Medlem
Skrivet av Droppz:

Folk är väll desutom trångsynta och rädd på att testa nått nytt, därför är CoD idag mångmiljonrärer på ett spel som aldrig ändras.

Testat alla senaste mmorpgs för att själv få en åsikt om spelet istellet för att kasta skit på ett potentielt bra spel.
Kan inte bli sämre än WoW iaf det är jag nästan 100 på.

från vad jag har sett så ser spelet ut som "wow in space". Nej tack, jag köper guild wars 2

Medlem

Alltså är denna trailer ett skämt eller ser det verkligen så där jävla illa ut?

Medlem

Kul att de fick in lite klassiska Star Wars-scener i trailern.

Medlem

Wtf, cowboy hatt i star wars universumet???
Sköna Harrison Ford moment dock, indiana jones och episode 4 xD xD


signatur

Game long and prosper

Medlem

Vilken fruktansvärd flopp detta kommer att bli, haha. Starwarsfans skulle fan köpa en hög med sopor bara den hade starwarsloggan på sidan och var ok:ad av G.Lucas.

Medlem

Stackars alla som väntar på det här. Jag vet hur det känns. Jag väntade länge länge på Warhammer Online och såna flashbacks jag får när jag ser detta.

Man blr så förbannad när ett företag förstör det man väntat på så länge.

Animationerna och hela gameplay ser lika stelt ut och kommer blir dess fall precis som Warhammer Online. Så jävla sjukt att 2011 och spelutvecklare kan fortfarande inte fatta innebörden av bra animationer och smidigt gameplay.

Testpilot

Med tanke på att det redan finns de som hatar spelet likamycket som WOW-hatarna , och det INNAN release.
Då lutar det till att Old republic kommer bli klockrent.

Medlem

Ser alldeles för mycket ut som den där kassa animerade serien, Clone Wars eller vad den heter.

Medlem

hur kan man vara så säker på att detta ska floppa när bioware inte gjort ett enda dåligt spel????

Medlem

ÅÅ episkt jävla låt iaf. http://www.youtube.com/watch?v=tvriqdS3vsc
Ja tror spelet blir kul, även om ja hellre hade sett ett kotor 3.
Kommer bli svårt att hänga med med det här, Diablo 3, Starcraft 2 och Skyrim i vinter.

Woooot, ae f detta , jag håller mig till Dead Island:P

Medlem

vilken idiot som helst ser ju för fan hur det ser ut, det ser inte alls bra ut tillbaka till dåtiden 1990 talet, var ju precis lika med första spelet också,jag har inget emot skaprna av spelet dom är duktiga på det dom gör och jag gillade första spelets story, men i min värld så ska inte ett spel för den åldersgruppen se ut så hära, bättre att dom sänker åldersgränsen till 12år om dom sätter ribban så lågt, det är inte bara smugglaren i filmen ovan utan alla karaktärer har den stilen att dom bara viftar och slår så blir det nå jävla hokus pokus och så är det bra, nää vad jag har sätt hittils av Star Wars: The Old Republic så är det inget jag längtar efter, men jag hoppas verkligen på att det blir bra. Jag kommer att spela spelet absolut men jag har inga höga förhoppningar just nu 

Medlem
Skrivet av joche:

vilken idiot som helst ser ju för fan hur det ser ut, det ser inte alls bra ut tillbaka till dåtiden 1990 talet, var ju precis lika med första spelet också,jag har inget emot skaprna av spelet dom är duktiga på det dom gör och jag gillade första spelets story, men i min värld så ska inte ett spel för den åldersgruppen se ut så hära, bättre att dom sänker åldersgränsen till 12år om dom sätter ribban så lågt, det är inte bara smugglaren i filmen ovan utan alla karaktärer har den stilen att dom bara viftar och slår så blir det nå jävla hokus pokus och så är det bra, nää vad jag har sätt hittils av Star Wars: The Old Republic så är det inget jag längtar efter, men jag hoppas verkligen på att det blir bra. Jag kommer att spela spelet absolut men jag har inga höga förhoppningar just nu 

Men tänk på att vilkett mmorpg ser ens bra ut då? Everquest? blev jätte stort massa som spelar en idag tom jag men jag tycker det är svin fult =P Jag önskar ibland efter att grindatt i samma zone 48 timmar och sett samma fula texturer dag efter dag att spelett fick grafik som tex detta.

12
Skriv svar