Mycket billiga PC spel på Greenmangaming.com!

Medlem
Mycket billiga PC spel på Greenmangaming.com!

Greenmangaming.com, en rätt så nystartad seriös spelbutik, har nu börjat använda USD istället för Euro i Sverige, vilket gör det till kanske den billigaste nätaffären för oss svenskar som vill ha nya spel billigt! Nya spel som till exempel Dead Island, ett Steamworks spel, som i nuläget kostar 50€ på Steam, kan du köpa här för $34 om du använder koden "GREEN-MANGA-MING1" (20% off på din order) när du ska betala (denna koden går ut idag!), vilket är strax under 200 kr, altså under halva priset jämfört med Steam!

De har även ett referral-system där den inbjudne får $5 när han handlar för första gången. Spelen blir altså ännu billigare om du är en ny kund!

Den som är sugen får gärna använda sig av min referral länk - http://www.greenmangaming.com/?gmgr=pesacuco

Aktuella rabattkoder - "WORLD-ATWAR-20PEC" - 20% off på alla krigsspel, t.ex Red Orchestra 2 (och en hel del spel till, enligt deras facebook), så prova koden på allt du köper!

Utbudet är lite litet nu i början, då de fortfarande håller på att jaga avtal med utgivare (de håller i nuläget på att skriva avtal med bland annat EA och Bethesda), men personligen kommer jag nog handla de flesta av mina PC spel här i fortsättningen om de kan hålla de låga priserna!

Medlem

Ska kolla upp detta. Är det fysiska kopior de säljer eller vad?


signatur

P.L.U.R

Medlem

Digitala kopior, liknande Direct2Drive och GamersGate. En hel del spel går dock att aktivera på steam!

Medlem

En lista på alla GMG spel som har Steam keys finns här - http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=204694...

Medlem

GREEN-MANGA-MING1 is expired får jag bara. Antar att erbjudandet inte gäller längre då. Din referral-länk fungerar heller inte.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

GREEN-MANGA-MING1 gick ut idag. Det finns en rabattkod som funkar, EATIN-BRAIN-ZZZZZ, 15% off på alla zombiespel (Dead Island inkluderat). Referral-länken funkar, men den redirectar dig till den vanliga startsidan. Registrera ett konto där bara, det är så det ska funka. Det är lite skumt måste jag säga dock, men men.

Medlem

Jepp såg den, sidan som listar steam-spel på GMG listar även rabatt-koder! Värt att hålla koll på.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Skulle det vara möjligt att sätta ihop trådarna?

Medlem
Skrivet av Deragorn:

Skulle det vara möjligt att sätta ihop trådarna?

De länkar båda till en referral-site så att de ska få bonus på sidan. Det brukar vara otillåtet på de flesta forum.

Medlem

Ny rabattkod som gäller hela helgen - "WORLD-ATWAR-20PEC" - 20% off på alla krigsspel (och en hel del spel till, enligt deras facebook), så prova koden på allt du köper!

Medlem
Skrivet av Deragorn:

Ny rabattkod som gäller hela helgen - "WORLD-ATWAR-20PEC" - 20% off på alla krigsspel (och en hel del spel till, enligt deras facebook), så prova koden på allt du köper!

tackar, men efter att desperat försökt köpa under deras Skyrim kampanj utan succes så gav jag upp hoppet om den sidan. Satt i en hel kväll och försöket köpa det, slutade med att det vart hos steam istället, för fullpris.

Medlem

GMG's pris var ju dock fortfarande betydligt billigare än Steams, även utan rabatt-kod...


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar