Dead Island - Level reset Act II?

Medlem
Dead Island - Level reset Act II?

Snabb fråga,
Ska ens level resetta när man kommer till Act II? Jag förlorade alla skills, all exp, och allt i min inventory. Lyckades döda skrotet i början med endast fists, och ta fast travel tillbaka till områdena i Act I, men fortfarande resetat och tomt inventory.

Antar att detta är en bugg? Tack fuckade jävla skit-savesystem :< Annars hade jag iaf kunnat återvända och göra om.. Nu får jag förmodligen spela om allt.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Moderator | Testpilot
Skrivet av r3lev4nt:

Snabb fråga,
Ska ens level resetta när man kommer till Act II? Jag förlorade alla skills, all exp, och allt i min inventory. Lyckades döda skrotet i början med endast fists, och ta fast travel tillbaka till områdena i Act I, men fortfarande resetat och tomt inventory.

Antar att detta är en bugg? Tack fuckade jävla skit-savesystem :< Annars hade jag iaf kunnat återvända och göra om.. Nu får jag förmodligen spela om allt.

Så ska det ju inte vara nej..


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Yay. =/ Får väl orka mig igenom allt igen då.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Nä fifan då hade jag lagt ner det ett tag, tyckte spelet höjde sig när man fick byta miljö i act II och man slapp åka på samma väg fram o tillbaka mellan fyren o livräddar tornet


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Moderator | Testpilot
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Nä fifan då hade jag lagt ner det ett tag, tyckte spelet höjde sig när man fick byta miljö i act II och man slapp åka på samma väg fram o tillbaka mellan fyren o livräddar tornet

Verkligen, bara kommit till chapter 7 själv (gjort ALLA sidequests) och staden samt kloakerna är mycket roligare än det lilla man fick vandra runt i först.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar