Se 20 minuter Skyrim

Robot
Se 20 minuter Skyrim

Bethesda visar upp deras tidigare stängda demonstration.

#the-elder-scrolls-v-skyrim, #bethesda


Medlem
Se 20 minuter Skyrim

Kan man inte få se något nytt någon gång? man har fan sett detta typ 4 gånger nu samma gameplay.

Medlem
Skrivet av helium9100:

Kan man inte få se något nytt någon gång? man har fan sett detta typ 4 gånger nu samma gameplay.

Ja tänkte säga det, var det här stängt så har det varit väldigt dåligt stängt. Eller dom visade det på Gametrailers under E3, så det har inte alls varit det minsta stängt


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Hur man visar upp spel idag. Visa samma klipp om och om.. och om igen..

Inaktiv

Do want.


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem

Det positiva den här gången är väl att det inte var så mycket snack, plus att man slapp den korkade publiken från Texas

Inaktiv
Skrivet av helium9100:

Kan man inte få se något nytt någon gång? man har fan sett detta typ 4 gånger nu samma gameplay.

Har du spelat ett Elder Scrolls spel, typ nånsin?

Medlem

Usch.

Inga pain skins?

Medlem
Skrivet av iramirion:
Skrivet av helium9100:

Kan man inte få se något nytt någon gång? man har fan sett detta typ 4 gånger nu samma gameplay.

Har du spelat ett Elder Scrolls spel, typ nånsin?

Ja faktiskt. Har spelat oblivion i lätt överdrift så jävla bra spel. Menade att dom kan väll filma något lite annorlunda ställe. Inte samma ställen med samma vapen med samma spells vad är annars meningen?

Inaktiv
Skrivet av helium9100:
Skrivet av iramirion:
Skrivet av helium9100:

Kan man inte få se något nytt någon gång? man har fan sett detta typ 4 gånger nu samma gameplay.

Har du spelat ett Elder Scrolls spel, typ nånsin?

Ja faktiskt. Har spelat oblivion i lätt överdrift så jävla bra spel. Menade att dom kan väll filma något lite annorlunda ställe. Inte samma ställen med samma vapen med samma spells vad är annars meningen?

Denna videon finns sedan innan, men inte i högupplöst härlighet.. Så, risken är att du har sett samma videon innan eftersom det inte finns väldigt många filmer på Skyrim.

Moderator | Testpilot

Denna gången är det iaf bra kvalite. Jag klagar då inte.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

är inte samma klipp bara liknande


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Föråldrad grafik verkligen. Hde ju gjort en hel de bara med Dx11 med tesselation. Lågupplösta texturer och alla säger att det är så jävla snyggt?:)

Medlem

Trots att det är ungefär samma sak som visas, så kan jag fortfarande inte få nog utav Skyrim!

Moderator | Testpilot
Skrivet av McNord:

Föråldrad grafik verkligen. Hde ju gjort en hel de bara med Dx11 med tesselation. Lågupplösta texturer och alla säger att det är så jävla snyggt?:)

Tycker spelet ser rätt bra ut för att va DX9 tbh.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av McNord:

Föråldrad grafik verkligen. Hde ju gjort en hel de bara med Dx11 med tesselation. Lågupplösta texturer och alla säger att det är så jävla snyggt?:)

Tycker spelet ser rätt bra ut för att va DX9 tbh.

Ja det kan jag hålla med om att det är rätt snyggt iaf för att vara dx9, vet inte om det är mycket större skillnad på dx9 mot dx10. Mas ser att detta spelet verkligen verkar utvecklas främst till konsol pga att de kör på dx9+ de lågupplösta texturerna. De visar dessutom alltid spelet från en konsol så det kommer knappast vara snyggare på pc? För om det är det varför är man så dum att visa det på konsol?
Men det kommer väl komma mod med mer högupplösta texturer men det kommer inte bli samma sak.

Medlem
Skrivet av McNord:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av McNord:

Föråldrad grafik verkligen. Hde ju gjort en hel de bara med Dx11 med tesselation. Lågupplösta texturer och alla säger att det är så jävla snyggt?:)

Tycker spelet ser rätt bra ut för att va DX9 tbh.

Ja det kan jag hålla med om att det är rätt snyggt iaf för att vara dx9, vet inte om det är mycket större skillnad på dx9 mot dx10. Mas ser att detta spelet verkligen verkar utvecklas främst till konsol pga att de kör på dx9+ de lågupplösta texturerna. De visar dessutom alltid spelet från en konsol så det kommer knappast vara snyggare på pc? För om det är det varför är man så dum att visa det på konsol?
Men det kommer väl komma mod med mer högupplösta texturer men det kommer inte bli samma sak.

Jag tycker att grafiken har samma kvalité som Fallout 3 som är tre år gammalt och ändå kommer det säkert krävas ett gtx 580 för att spelet ska vara spelbart på en 1080p skärm i maxgrafik. Men det är väl så här det får bli när konsollerna är 6 år gammla och spelen portas.

Medlem
Skrivet av McNord:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av McNord:

Föråldrad grafik verkligen. Hde ju gjort en hel de bara med Dx11 med tesselation. Lågupplösta texturer och alla säger att det är så jävla snyggt?:)

Tycker spelet ser rätt bra ut för att va DX9 tbh.

Ja det kan jag hålla med om att det är rätt snyggt iaf för att vara dx9, vet inte om det är mycket större skillnad på dx9 mot dx10. Mas ser att detta spelet verkligen verkar utvecklas främst till konsol pga att de kör på dx9+ de lågupplösta texturerna. De visar dessutom alltid spelet från en konsol så det kommer knappast vara snyggare på pc? För om det är det varför är man så dum att visa det på konsol?
Men det kommer väl komma mod med mer högupplösta texturer men det kommer inte bli samma sak.

När bethesda skulle släppa Oblivion så visade de folk gameplay från PC, då klagade de som köpte spelet på konsol att grafiken inte var lika bra. Därför visar de nu konsolversionerna istället.
Jag tycker grafiken är bra, absolut inte fantastisk, men bra. Får Bethesda till stämningen i spelet (ljud, ljus, animationer, dialog) så kommer jag vara nöjd!

Medlem
Skrivet av jimpa91:
Skrivet av McNord:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av McNord:

Föråldrad grafik verkligen. Hde ju gjort en hel de bara med Dx11 med tesselation. Lågupplösta texturer och alla säger att det är så jävla snyggt?:)

Tycker spelet ser rätt bra ut för att va DX9 tbh.

Ja det kan jag hålla med om att det är rätt snyggt iaf för att vara dx9, vet inte om det är mycket större skillnad på dx9 mot dx10. Mas ser att detta spelet verkligen verkar utvecklas främst till konsol pga att de kör på dx9+ de lågupplösta texturerna. De visar dessutom alltid spelet från en konsol så det kommer knappast vara snyggare på pc? För om det är det varför är man så dum att visa det på konsol?
Men det kommer väl komma mod med mer högupplösta texturer men det kommer inte bli samma sak.

När bethesda skulle släppa Oblivion så visade de folk gameplay från PC, då klagade de som köpte spelet på konsol att grafiken inte var lika bra. Därför visar de nu konsolversionerna istället.
Jag tycker grafiken är bra, absolut inte fantastisk, men bra. Får Bethesda till stämningen i spelet (ljud, ljus, animationer, dialog) så kommer jag vara nöjd!

Ja visst, får de till en levande värld så duger ju denna grafiken lugnt men är dock lite besviken på att de satsar mer på konsol istället när de kan göra det mycket snyggare på PC och sedan porta till konsol elr ngt. Sen det att en del tycker att spelet är skitsnyggt är en sak jag aldrig kommer fatta.

Medlem

Den mänskliga motståndaren mellan 03:12-03:34 i första videon... tar emot svärdshugg efter svärdshugg utan att reagera. Man skulle ju önska någon reaktion istället för tokattack.

Medlem

Vill verkligen spela detta, men kommer inte ha tid.

Medlem

Detta kommer bli grymt!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Vad i hela... om det där är den enda vyn för ens skills (xbox-market style horisontal blädder) så har de misslyckats med att göra en vettig meny för PC... Snacka om två steg bak på interfacefronten. Kan ju bara hoppas på en översiktlig lista på PC, men med tanke på hur mycket bling de lagt på den så... troligtvis inte >.<


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Lätt värt och se på igen nu när dom har fixat in extremt bra ljudeffekter och bakgrunds musik ^^


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Inaktiv

Ja det är ju tur att man själv är så upptagen med att spela att man inte stannar upp och klagar på varenda lågupplöst buske


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Moderator | Testpilot
Skrivet av McNord:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av McNord:

Föråldrad grafik verkligen. Hde ju gjort en hel de bara med Dx11 med tesselation. Lågupplösta texturer och alla säger att det är så jävla snyggt?:)

Tycker spelet ser rätt bra ut för att va DX9 tbh.

Ja det kan jag hålla med om att det är rätt snyggt iaf för att vara dx9, vet inte om det är mycket större skillnad på dx9 mot dx10. Mas ser att detta spelet verkligen verkar utvecklas främst till konsol pga att de kör på dx9+ de lågupplösta texturerna. De visar dessutom alltid spelet från en konsol så det kommer knappast vara snyggare på pc? För om det är det varför är man så dum att visa det på konsol?
Men det kommer väl komma mod med mer högupplösta texturer men det kommer inte bli samma sak.

Spelet är en konsollport, det har dem redan berättat.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Medlem

Ni får ju tänka på att detta fortfarande inte är på PC som kommer ha betydligt bättre grafik som med alla spel. De visar alltid konsoll versionen för att konsoll spelarna inte ska bli missnöjda över bättre grafik.

Medlem

Det som många också missar är att Direct X 11 inte bara ger snyggare grafik. Det använder mindre resurser samtidigt som mer fysik och ögongodis kan visas. Men eftersom det utvecklas främst till konsoler så har detta spelet endast DX9.

Medlem

Håller med detta i 720p var ju bara godis !

123
Skriv svar