R.I.P LEGENDEN, FÖDD: 17 July 1972, DÖD: 2011-9-11

Inaktiv
R.I.P LEGENDEN, FÖDD: 17 July 1972, DÖD: 2011-9-11

Kommer att sakna han grovt mycket legenden i Spartacus blood and sand. Han kommer bli jävligt saknad en man från ingenstans blev till en superkänd, grym, awesome, cool, tough karaktär inom serien Spartacus blood and sand. Det är spartacus i serien han fick cancer och blev diagnosierad till att han är fri från cancer men cancer sover aldrig... efter 2 månader dyker den upp igen och efter några månader tar den hans liv. han hade Non-Hodgkins lymfom. Jag hoppas att detta är en lögn för jag kommer sakna han jävligt mycket. Hoppas Aftonbladet ljuger och alla ljuger...

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article13608622.ab

Han dog med heder som en riktig gladiator.

Oavsett hur ärorik en kamp är, känns döden bara svart. / Aftonbladet snubbe citat.. R.i.p Andy...

Medlem

Han var en riktigt grym skådespelare, skulle väldigt gärna ha en andra säsong med han..

R.I.P!


signatur

Wai

MFC
Medlem

On a long enough timeline...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

R.I.P Andy Whitfield.

Medlem

Har faktiskt aldrig sett Spartacus, men jag har hört mycket gott om både serien och om honom.

R.I.P.

Medlem

Fan, läste för snabbt och såg legenden ihop med Spartacus....tänkte direkt på Kirk Douglas haha Man börjar bli gammel


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Inaktiv

Först Stefan Liv och nu Andy Whitfield.

Det är förjävligt !!

://///

Medlem
Inaktiv
Skrivet av bleak:

Först Stefan Liv och nu Andy Whitfield.

Det är förjävligt !!

://///

Sant fan, 2 grymma personer åker bort... Skit asso kommer sakna Andy helam it liv.

Inaktiv
Skrivet av bleak:

Först Stefan Liv och nu Andy Whitfield.

Det är förjävligt !!

://///

Sant fan, 2 grymma personer åker bort... Skit asso kommer sakna Andy helam it liv.

1
Skriv svar