Tomt i skallen

Medlem
Tomt i skallen

Senaste dagarna har verkligen inte varit produktiva. Ont i fötter och ben efter löptävlingen i lördags, hundbiten hund och en rejäl slappesöndag har inte direkt inneburit något kreativt sammelsurium.

Bröllopsbilderna från 27 augusti är nu färdiga och jag väntar på att höra av brudparet för att överlämna bilderna. De skulle till Bali om jag inte kommer ihåg fel, hoppas de haft en underbar resa och att de sedan blir nöjda med bilderna

Så fort de är skickade så får ni se några fler.

Annars har jag väl mest spelat tv-spel. Batman för att vara specifik. Jag har precis kommit till Croc's lair och det är den fight jag verkligen bävat inför.. tycker i ärlighetens namn att han är lite läskig
Det går ganska bra och jag är snart 50% av spelet gången... åtminstone om man får tro procenträkningen vid sparfilen. Kanske är det så att jag är längre in i storyn än hälften, men att procenten är missvisande för att jag har missat en del goodies längs med vägen. Det återstår att se, jag njuter nu av varje sekund och stämningsfullt är nog det ord som bäst beskriver spelet i sin helhet.

Mot nya smygande äventyr..

#blogg

Medlem
Tomt i skallen

Grymt underhållande spel!
Väntar på nya nu! kom kom kom


signatur
Medlem

Nu vet jag ju inte hur asylum slutar, men det känns ju helt klart som att jokern tar sin tillflykt till stan istället mot slutet... gissning bara, and please dont tell!

Jag köper garanterat nya när det kommer... vi kan stå och trängas i kön Ramrod!

1
Skriv svar