Gameplay från Sniper: Ghost Warrior 2

Robot
Gameplay från Sniper: Ghost Warrior 2

Vi har inte skrivit om liret förut, ursäkta, men här får du fem minuter hukande gameplay.

#sniper-ghost-warrior-2


Medlem
Gameplay från Sniper: Ghost Warrior 2

Stämningsfullt och snyggt.

Medlem
Medlem

Ettan var hyfsat bra, lite väl kort dock.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det använder CryEngine 2 eller 3 va? Har för mig att jag läst det någonstans.
Edit: Det måste ju vara 3:an, då bara den fungerar till konsol.

Medlem

Njae, Då tror jag mer på Sniper Elite V2

Medlem

Med tanke på att det är utvecklat för att konsolkontroller ska funka så kommer det kännas aningen nerdummat.

Inaktiv

Ettan hade potential men förstördes av den värdelösa AIn samt att avsnitten då man var en "vanlig" soldat inte fungerade alls gameplay-wise.

Det här spelet hade nog kunnat bli riktigt kul men av allt att döma så satsar de på en mer arkadaktig spelstil med superlinjärt upplägg för att passa konsol-kidsens önskemål så... tyvärr lär det bli skit ändå.

Medlem

Jag älskar ju krypskyttsspel, men det här är fortfarande väldigt buffligt om man jämför med sniperbanan i Modern Warfare. Den spelkänslan, vapenhanteringen och AI:n i detta spel hade varit en bra kombo.

Att vara krypskytt handlar ju inte om att hantera ett krypskyttegevär som Rambo använder sina kulsprutor.

Medlem

Snyggt, men gameplay? URK


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Ser ut som ettan ...:/


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Sniper elite är det enda "sniper"-spel jag tyckt varit roligt.

Medlem

@ 1:16, varför står han bara och kollar när hans vän blir "stealth killed"? Jag blev inte superimponerad av detta

Medlem

Ettan var faktiskt nice ;D ... lite off spel då man inte hade något att lira, så detta ser jag fram emot

Medlem

Hur kan dom ens göra en 2a på detta? Säger inget mera.....

1
Skriv svar