Vit Playstation 3 släpps i höst

Robot
Vit Playstation 3 släpps i höst

Xboxen har blivit svart och snart blir Playstation 3 vit - ombytta färgroller i höst.

#nyhetstips, #microsoft, #sony


Medlem
Vit Playstation 3 släpps i höst

Var inte det här en utav färgerna som tänkte släppas redan i början? Svart, vit och silver?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Var inte det här en utav färgerna som tänkte släppas redan i början? Svart, vit och silver?

De visade iaf koncept med flera färger men ofta så händer det ju att saker blir några hundralappar dyrare bara för att det är en annan färg.
T.ex. med datorchassin. Samma skal men annan färg och högre pris.

Med det pris PS3 hade vid release så skulle ju en dyrare konsol pga annan färg nog fått Sony att konka.

Medlem

Gör en ny konsoll istället för att slänga på lite färg, konsollerna släpar efter redan nu.

Medlem

Snyggt med vitt men knappast något man köper "bara för att" nu när man har haft en sen ett tag tillbaka...

Medlem

Skitfult, kommer bli smutsigt på 3 min efter uppackning

Medlem

Do want! Dammet syns mindre på vitt!


signatur

Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?

Medlem

Det är som när Iphone 4 kom i vit woooooo... Suck

Inaktiv
Skrivet av Fuidama:

Med det pris PS3 hade vid release så skulle ju en dyrare konsol pga annan färg nog fått Sony att konka.

Nja, de skulle kunna sålt 35 PS3 totalt och fortfarande ha svarta siffror. För sony är PS en viktig marknad men inte på något sätt nödvändig.

OnT: Jag tycker det är ett smart drag. De får massor med uppmärksamhet och vissa som inte redan äger en PS3 kanske köper en.

Medlem

Jag är kille, färg spelar ingen roll....


signatur

Easy - Medium - Hard - Experienced - Hardcore - Impossible - Chuck? Norris

Nej, nu kommer de bli stämda av Apple; vit plast har de patent på


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Nej, nu kommer de bli stämda av Apple; vit plast har de patent på

Ser du inte hur pass lik den är iPad 3?!

Det har du rätt i, stackars SONY, det här kommer inte bli kul.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vitt brukar bli gult med tiden..

Medlem
Skrivet av abflex:

Nja, de skulle kunna sålt 35 PS3 totalt och fortfarande ha svarta siffror. För sony är PS en viktig marknad men inte på något sätt nödvändig.

Alltså inte konkurs.
Snarare att de går överstyr med att göra en konsol som redan var dyr, ännu dyrare bara pga en annan färg. Att betala 6000 för svart ps3 men 6500 bara för att den är i en annan färg skulle varit ett dåligt drag då. Nu är ju tekniken billigare och ingen skulle nog bry sig så mycket om man betalar 2700 mot 2500 för en annan färg. Även om det inte finns något pris ännu så KAN den bli lite dyrare, eller också ha kvar samma pris som den svarta.

Medlem

Vann en vit PS2 en gång av Super Play, riktigt fin, Porsche vit. Exklusiv importerad från Japan, tror den släpptes i samband med ett Gran Turismo spel.
Men sålde den då jag redan hade en PS2:a. Ångrar väl det lite efteråt men hade behov av pengarna.

Medlem
Skrivet av johntis:

Skitfult, kommer bli smutsigt på 3 min efter uppackning

Jag har en japansk PS3a som är vit, har haft den i 3år. Den ser faktist renare ut än min kompis ps3a som är svart.


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem

Originalmodellen såg bättre ut i vitt.

Medlem

Jätte bra! Nu kan folk köpa ÄNNU en konsol som dom sedan upptäcker måste bytas ut när nästa generation kommer om dom vill spela något nytt spel.

Medlem
Skrivet av Atlas Redscale:

Jätte bra! Nu kan folk köpa ÄNNU en konsol som dom sedan upptäcker måste bytas ut när nästa generation kommer om dom vill spela något nytt spel.

Jag ska nog köpa Battlefield 3 till PC, och spela på min 4 år gamla dator. Självklart högsta inställningarna.

Sony borde göra en vit PS3 fat, då kan vi diskutera.

Medlem

fan va ful den passar ju inte alls varför måste allt vara vitt nu..

Medlem

Tycker den va helläcker om jag ska va ärlig, för att den svarta slim är inge snygg om man jämnför med Gamla PS3 svart (blank)

KoP
Medlem
Skrivet av Arkeologen:

Vann en vit PS2 en gång av Super Play, riktigt fin, Porsche vit. Exklusiv importerad från Japan, tror den släpptes i samband med ett Gran Turismo spel.
Men sålde den då jag redan hade en PS2:a. Ångrar väl det lite efteråt men hade behov av pengarna.

Kan de månne varit färgkod 908 på den?

Medlem
Skrivet av johntis:

Skitfult, kommer bli smutsigt på 3 min efter uppackning

Det kanske är ett tecken på att det är hög tid för dig att städa snarare än PS3:ans fel?

Medlem

Blev det nån prissänkning efter Gamescon då?


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Mjölkvit..

Är det inte lite väl uppenbart..?

Medlem

Blev en fyra i "vill-ha-faktor". Jag tyckte orginal-lådan var hur snygg som helst i vitt och hade den kommit så hade det blivit en sexa hehe. Slim-modellen är lite mer meh, dock.


signatur
Medlem

Inget jag skulle vilja ha för att jag redan har ett. Dock satt jag en 5:a för att... Det är ju endå ett ps3


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

gamla vita xbox 360 var ju hur ful som hellst.
fast ps3 är väll högblank då ser det bättre ut.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

gamla vita xbox 360 var ju hur ful som hellst.
fast ps3 är väll högblank då ser det bättre ut.

Slimmen är matt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

12
Skriv svar