Final Fantasy Versus XIII i full produktion

Robot
Final Fantasy Versus XIII i full produktion

Efter många om och men håller gänget på Squeenix för fullt med "det andra" Final Fantasy XIII. Och då menar vi inte Final Fantasy XIII-2.

#final-fantasy-versus-xiii-3, #square-enix, #final-fantasy-type-0, #final-fantasy-xiii-2


Medlem
Final Fantasy Versus XIII i full produktion

Låter bra de

Inaktiv

Spelinformationen ovan säger att releasen är 2009. Undrar hur mycket den releasefesten kommer kosta, med tanke på att alla som ska vara med måste åka i en tidsmaskin som inte ens är byggd än...

Eftersom jag inte har spelat Final Fantasy Versus XIII än, så måste det betyda att jag inte var en av dem som åkte tillbaka. Ni som var där får förmodligen inte prata om det, då det förmodligen skulle få ödesdigra konsekvenser för oss i den här tidslinjen...

Spelinformationen nämner även att spelet släpptes till 360, vilket kanske var en tabbe, då vissa, bl a FZ tror att spelet är exklusivt till PS3. Hoppas jag inte blir raderad för att jag vet att ni vet att jag nu vet. För egentligen vet jag ju inte säkert, kanske bäst jag inte säger mer nu...

Medlem

Vill ha release datum till sverige, NU!!!!! Tack ^_^
Bra nyhet ändå ^_^

Redaktör
Ponny

Final Fantasy XIII-3? Mycket ska man höra innan öronen trillar av


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Vafan, jag hatar dessa fula namn. Man känner sig avtaggad bara när man säger titlarna

Medlem

Skulle vilja se de göra en FF XIII-3-VII

Medlem
Skrivet av pazu:

Skulle vilja se de göra en FF XIII-3-VII

och sen en spinoff, FFXIII-3-VII: Dirge of Versus Crisis Core. Man spelar som Sahzs chocobo som nu är fullvuxen och också en vampyr med pistoler.

Låter trevligt detta men ett XIII-3 är väl lite att ta i även om jag var en av dem som tyckte XIII var ett ok spel. Men har sett fram emot versus länge nu!!!


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Final Fantasy... kanske dags att dom slutar kalla spel för just det namnet i och med att det har blivit så urvattnat att man inte ens köper dom bara för att man antar dom är lika dåliga som 8,9,11,13 (enligt mig) Tycker dock att detta verkar påminna lite om Parasite Eve eller nått i stil med DMC av vad man har sett på filmer. kanske värt o köpa när det fått priset sänkt med 2-300.


signatur
1
Skriv svar