Bugg of Cthulhu

Redaktör
Ponny
Bugg of Cthulhu

I min enfald trodde jag att pc-versionen av Cthulhu var "grejen". Men 15 kraschar senare är jag inte lika övertygad. Jag klättrar ner för en stege. *krasch* Jag knuffar på en låda. *krasch* Jag går in i ett rum. *freeze* Ungefär på den nivån ligger det.

De värsta grejerna, som gjorde spelet ospelbart, har jag kommit undan med att dra ner spelets grafiska lullull till overkligt låga nivåer ("I'm back in 2003!" Typ). Jag läste att mången spelare hade de här problemen och jag är glad att lösningen fungerade för mig också. Det enda jag får stå ut med nu är att meningarna huggs av i slutet, men där kan jag tacka subbarna (det vill säga, när de inte försvinner).

Men faktum kvarstår; jag skulle inte gå den här extra, lågupplösta och avhuggna milen om inte Cthulhu var ett sjuhelsikes indragande spel.

[ia=29392; large]
"Just standin' 'ere. Buggin' around."

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Bugg of Cthulhu

Jag hade turen att det fungerade så gott som perfekt på min dator. Hade någon krasch då och då. Förövrigt ett riktigt bra spel.

Medlem

Alltid varit ryktena om spelets buggar som hållt mig från att testa. nu får jag jättemycket lust att provspela iaf.

Redaktör
Ponny

Faktiskt. Det är väl värt besväret!


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar