Läcker bonusbil får dig att förboka nya Need for Speed

Robot
Läcker bonusbil får dig att förboka nya Need for Speed

Senaste Need for Speed-klippet visar upp Porsche 911 Carrera S – en av tre exklusiva bilar för de som köper Limited edition-utgåvan.

#need-for-speed-the-run


Medlem
Läcker bonusbil får dig att förboka nya Need for Speed

den får man utan att förboka på tpb.

Medlem
Skrivet av cat_fish_1:

den får man utan att förboka på tpb.

Nu ska vi inte snacka om det där, även om jag antar att alla människor tycker att det är jobbigt med alla förbokningssaker.

Medlem
Skrivet av cat_fish_1:

den får man utan att förboka på tpb.

Sådana diskussioner kan man väl hålla utanför. Även om jag håller med om att det börjar bli förbannat löjligt med förbokningserbjudanden osv osv.

Medlem

Skulle jag förhandsboka spelet på grund av den?

Förhandsbokar dock aldrig spel.

Medlem

För Carrera S är ju så sjukt het ?! wtf lixom. bubbla 1300S är ju faan likvärdig.

Medlem

Typ nästan alla porche som kommit ut sist ser likadana ut allihop, kan finnas vissa undantag. Men sedan så var inte det där någon "WOW JAG MÅSTE HA!"-känsla. Men spelet kommer dock förmodligen vara grymt då den ska använda Frostbite 2. Lär bli bra fysik o känsla i spelet - om dem nu infört fjädring o sånt i bilarna så det blir lite gung i dem, det är nämligen lite tråkigt när bilen är hur stel som helst.

Medlem

Aventador.... I jizzed...

Medlem

Och vem bryr sig om Porsche? Seriöst, ser ut som en ful och äcklig bubbla, precis som vallinder säger...

Medlem

Om man inte omsorgsfullt gett varje bil egenskaper som originalet som märks när man kör - alltså hög simulatorambition - så spelar det väl ingen roll hur bilen ser ut eller låtsas vara.

Det är väl undran jag har om the Run - var ligger ambitionen Förmodligen rätt arkad....

Medlem

Haha för den där? Nae, men om de hade haft http://www.youtube.com/watch?v=lmtkODKA6zU så kanske


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Nä jag har ju Hot Pursuit. Det räcker.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Inaktiv
Skrivet av cat_fish_1:

den får man utan att förboka på tpb.

Det heter ju förstås dock Stöld, och är olagligt.


signatur

The Year was 2027..

Medlem
Skrivet av john2376:
Skrivet av cat_fish_1:

den får man utan att förboka på tpb.

Det heter ju förstås dock Stöld, och är olagligt.

Att följa lager och regler är lite småtråkigt i längden, finns en del av oss som vill "spica" upp livet lite. Medan ni Svenssons gör era dagliga rutiner.

Medlem

Det som irriterar en mest är ju att Porsche inte finns med i Forza tack vare Need for Speed iochmed detta... snacka om att prioritera fel spel (sen är frågan vem man ska gnälla på, men troligen EA... hehe)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Skrivet av Nelfie:
Skrivet av john2376:
Skrivet av cat_fish_1:

den får man utan att förboka på tpb.

Det heter ju förstås dock Stöld, och är olagligt.

Att följa lager och regler är lite småtråkigt i längden, finns en del av oss som vill "spica" upp livet lite. Medan ni Svenssons gör era dagliga rutiner.

Du lever hårt... Vad är nästa brott att krydda livet med? "Låna" en flaska Zingo från Konsum?


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Medlem

Ge mig ett nytt NFS: Porsche Challenge istället.

Inaktiv
Skrivet av Nelfie:
Skrivet av john2376:
Skrivet av cat_fish_1:

den får man utan att förboka på tpb.

Det heter ju förstås dock Stöld, och är olagligt.

Att följa lager och regler är lite småtråkigt i längden, finns en del av oss som vill "spica" upp livet lite. Medan ni Svenssons gör era dagliga rutiner.

Man kan "spica" upp livet genom att sno bilar också, varför inte?


signatur

The Year was 2027..

1
Skriv svar