Medlem
Svenska spel

Tjena!

Har lite bekymmer, har en tös här hemma som gärna spelar en hel kväll, men dock bara om spelet är på svenska, däri ligger mina bekymmer. Jag hittar väldigt få spel som faktiskt är på svenska, Har gett henne Theme Hospital (gammal klassiker) Zoo Tycoon 2, Rollercoaster Tycoon 3 och t.o.m Backpacker 3, men nu är dessa spel utslitna, och mina försök att hitta fler bra alternativ tills Sims 3 Pets kommer ut slutar oftast i fiasko då dom inte är på svenska.

Därför tänkte jag så här, jag kan inte vara den ende som har bekymmer så jag frågar folket, vad ska jag hitta på härnäst. Jag är öppen för förslag.

MVH
Martin

Medlem

http://cdon.se/spel/viva_pi%C3%B1ata_%28svensk%29-807216

Detta skulle jag rekommendera, väldigt mysigt spel!

Skägg.
10 Chambers

Om du har ett Playtation 3 tror jag att #Little Big Planet är översatt.


signatur
Medlem

Har inget PS3 (än), men ändå tacksam för fler tips.

Medlem

De flesta barnspelen till PS3 verkar vara översatta. Sitter o lirar Spyro nu på PS3 ( riktigt dåligt spel för övrigt) men det är översatt på svenska. Gamla hederliga röster från teknade serier man tittade på som barn är med

Medlem

dungeon keeper 1 och 2 finns på svenska, det är ju däremot våld och tortyr aspekter med i spelet som man som förälder kanske inte vill ens barn ska uppleva


signatur

Suup homie

Medlem

Ooh, Dungeon Keeper 2 var längesen. Det ska jag nog leta fram åt mig själv. Min tös är van vid det mesta i spelväg, men helst bygga/stressa/sköta spel. Hon har gått igenom Zylom och Gamehouse(?) redan på dessa och "Det finns inget mer roligt" :-/

Medlem

Den längsta resan finns på svenska.

1
Skriv svar